Skocz do zawartości

E39 540iA Przysucha WBADN61040GG92758


Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawy egzemplarz, szukałem od dawna e39 w nietypowym kolorze. Zanim pojadę go zobaczyć, może ma ktoś jakieś uwagi na temat auta :cool2:

 

Model description: 540I

Market: Europa

Type: DN61

E-Code: E39

Chassis: Limousine

Steering: links

Doors: 4

Engine: M62/TU - 4,40l (210kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: automatisch

Body Color: Sonderlackierung (490)

Upholstery: Standardleder/steingruen (O7GN)

Production date: 27.09.2002

Assembled in: Dingolfing

 

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S202A

Steptronic Steptronic

S210A

Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control

S249A

Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S361A

BMW LM Rad Parallelspeiche 82 BMW LA wheel, parallel spoke 82

S438A

Edelholzausführung Fine wood trim

S520A

Nebelscheinwerfer Fog lights

S534A

Klimaautomatik Automatic air conditioning

S548A

Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S555A

Bordcomputer V mit Fernbedienung On-board computer V with remote control

S851A

Sprachversion deutsch Language version German

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S216A

Servolenkung-Servotronic HYDRO STEERING-SERVOTRONIC

S223A

Elektronische Dämpfer Control (EDC) Electronic Damper Control (EDC)

S261A

Seitenairbag für Fondpassagiere Side airbags for rear passengers

S320A

Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering

S358A

Klimakomfort-Frontscheibe Climate comfort windscreen

S403A

Glasdach elektrisch Glass roof, electrical

S416A

Sonnenschutzrollo hinten/seitlich Roller sun vizor, rear lateral

S423A

Fussmatten Velours Floor mats, velours

S428A

Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S430A

Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip

S456A

Komfortsitz mit Memory Comfort seat with memory

S465A

Durchladesystem Through-loading system

S494A

Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger

S500A

Scheinw.Rein.Anl./Intensivreinig. Headlight wipe/wash/Intensive cleaning

S508A

Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A

Regensensor Rain sensor

S522A

Xenon-Licht Xenon Light

S609A

Navigationssystem Professional Navigation system Professional

S612A

BMW Assist BMW Assist

S630A

Autotelefon mit schnurlosem Hörer Car phone with cordless receiver

S672A

CD-Wechsler 6-fach CD changer for 6 CDs

S710A

M Lederlenkrad M leather steering wheel

S752A

Individual Audiosystem Individual audio system

S778A

Einstiegsleisten "BMW Individual" Entrance strips "BMW Individual"

S785A

Blinkleuchten weiss White direction indicator lights

L801A

Länderausführung Deutschland National Version Germany

S863A

Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S879A

Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

S970A

Business-Paket Business Package

S979A

Business-Paket II Business package II

Code Information

S415A

Sonnenschutzrollo hinten Sun-blind, rear

S431A

Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip

S459A

Sitzverstellung elektrisch mit Memory Seat adjuster, electric, with memory

S464A

Skisack Ski bag

S473A

Armlehne vorne Armrest front

S488A

Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passenger

S694A

Vorbereitung BMW 6 CD Wechsler Provisions for BMW 6 CD changer

Individualausstattung

 

---- Steuerung Individual

Hinweisschild BMW Individual

 

0490 Lackierung

Sonderlackierung "mora-metallic", wie Schl. Nr. 359.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EDC to dla mnie egzotyka. Nigdy na żywo nie miałem do czynienia z tym systemem. Z tego co wyczytałem są dwa tryby - twarde oraz miękkie zawieszenie. Ciekawy jestem czy po podłączeniu do komputera np. Inpa wykryła by czy coś nie tak jest z tym systemem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby wyjechać na ulicę tym autem trzeba wyłożyć 27 tys. złotych. To absolutne minimum. Do zapłacenia 20 tys. + 4 tys. opłat + 2 tys. za przyzwoite letnie opony, bo samochód stoi na zimowych kartoflakach ze śmietnika (co robi się już standardem w samochodach od handlarzy) plus 1 tys. na usunięcie wgnieceń (a pewnie i sporo więcej). O jakimś pakiecie startowym nie wspominam, bo będzie on dotyczył prawie każdego auta a ja mówię o wyprowadzeniu tego konkretnego egzemplarza na drogę. Mniej nie będzie. Górnego pułapu nie określam, bo nie będę się bawił we wróżkę, czy coś tam jeszcze siedzi. Mała cena? Chyba normalna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.