Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Również opiszę swój przypadek skończyły się klocki więc texstar przejechane 30 km piszczą a założone były jak wszyscy opisują pasta papierek, stwierdziłem że może coś z tarczami nie tak zawiozłem do przetoczenia po przetoczeniu było OK potem znowu to samo kupiłem podkładki antywibracyjne piszczenie nie ustało szkoda mi było nowych textarów i 220zł które na nie wydałem i na całą reszte obecnie mam założone pród ATE i mam święty spokój tył Brembo.
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po przejechaniu 2000km znowu zaczęły piszczeć.... W sobotę znowu rozebrałem i zauważyłem, że na końcówkach/rantach klocków zaczęły się robić jakby wyżłobienia. W miejscu gdzie na tarczy robi się z czasem rant, ten ran zrobił wgłębienie w klocku, bardzo małe bo i rant na tarczy jest malutki, ale jednak i coś mi mówiło, że stąd bierze się pisk. Przeczytałem kilka tematów z różnych for i kilka osób to potwierdziło, piszczenie pojawiało się również gdy nie hamowałem, klocki popiskiwały gdy na przykład wchodziłem w ostrzejszy zakręt czy rondo.

Klocki wsadziłem w imadło, kontówką zeszlifowałem ranty klocków, znowu pasta przy składaniu i zobaczymy jak będzie..

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
A ja mam ATE Ceramic i piszczą ;/ Może mało jeszcze na nich pojeździłem ale na początku nie piszczały potem zaczęły i teraz trochę piszczą zobaczymy jak dłużej pojeżdżę :) Założyłem je na przód + tył.
Obecnie BMW E36 Compact 96r M43B16 -> M50B25 <- w dążeniu do ideału
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

A ja teraz wymieniałem przednie tarcze i klocki z piszczących wynalazków (takich "na sztukę" do dotarcia tarcz).

 

Kupiłem OEM i po rozpakowaniu (plomby BMW nienaruszone) okazało się, że klocki są TEXTAR T4165 FF (można je osobno lub w komplecie z tarczami kupić też na allegro za 50% tego co wyszło jako OEM, więc przynajmniej już wiem co będę kupował przy następnych wymianach).

http://s32.postimg.org/dflvqh6dx/20160331_173911.jpg

how to take a screenshot on a pc

 

Na tarczach były tylko wybite loga BMW i numery części - bez nazwy producenta (ciekawe dlaczego).

 

Cały zestaw wraz z czujnikiem 1350,00 zł przez allegro + 150,00 wymiana w norauto (w ASO krzyknęli 2000 za części + 500 za robociznę; tylko się uśmiechnąłem).

 

Oczywiście praca zestawu jest idealna, cicho, gładko i sprawnie - gorąco polecam.

Edytowane przez Siwy1982

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.