Skocz do zawartości

528i m52b28 cieknie olej


Damiano_1234

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z wyciekiem oleju, zauwazylem wyciek na simeringu tylnym. Po rozebraniu okzazalo sie ze jestwyrobiona krawedz na wale wiec przesunolem simering glebiej aby nie pracowal na wyrobionej krawedzi, po zlozeniu i odpaleniu dalej cieknie jak cieklo i nie jest to wyciek rzedu wiszacej kropelki lecz po zgaszeniu zostawia spora plame. Spokojnie 50g, odma jest sprawna i nie zatkana, luzu osiowego walu tez nie ma, poprostu wszystko wyglada jak najlepiej a cieknie jak krew ze swini. Z gory dzieki za pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzecz w tym ze zostal zmieniony i to jest juz DRUGI nowy simering, do tej pory juz chyba trzy razy zdejmowalem skrzynie i za kazdym razem bez skutku, z pokrywy zaworow nie cieknie jest sucho, poprostu juz pojecia nie mam, nawet jak jest walniety simering to nigdy nie widzialem zeby tak cieklo, na rozgrzanym dam gazu i doslownie kapie tym olejem....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

Widac wał jest uszkodzony na tyle mocno , że nie daje rady tego uszczelnić nowy uszczelniacz.

Zakładając , że montujesz go prawidłowo < nasmarowany olejem przed zamontowaniem i równo nabity> to pozostaje ci szukać nowego wału < jeśli potrafisz go zmienić> lub silnika.

Srubami od dwumasy ci nie cieknie?

Ale aż tyle by z nich nie ciekło...

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomnialem dodac ze to jest automat, a rowek na wale jest wyrobiony tylko w jednym miejscu, na reszcie tej flanszy jest ok, wiec przesunolem go glebiej aby nie pracowal na wyrobionym miejscu, poprostu juz nie wiem co tam moze byc, co dziwne na wolnych obrotach nie coeknoe tylko jak dodam gazu tak na 4 tys to odrazu wywala olej i widac jak sobie ladnie plynie po bloku z lewej strony i doslownie az przez zlaczenie skrzyni z silnikiem sie przedostaje, niedawno zmoeniana odma, przewod, uszczelka pod podstawa filtra, uszczelnilem tez pokrywe zaworow, na bloku z tylu u gury jest porostu suchutko, nawet znaku po oleju nie ma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienic wal to pestka, tylko ze wiaze sie z tym tez szfil ( chyba nie musze tlumaczyc dlaczego) a najgorsze jest to ze potrzebuje samochodu na codzien aby dojechac nim do pracy i niestety nie mam zastepczego. Kolega powiedzial ze koniec walu moze byc lekko skrzywiony i simering poprostu nie daje rady, ale moim zdaniem to nie mozliwe chocby ze wzgledu na drgania jakie by temu towarzyszyly. Skracalem tez sprezynke od simeringu co naprawde nie znacznie pomoglo badz nawet wogole
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

załóż podwojny siemering na podstawie wymiarów normalnego dostaniesz podwojny,napewno uszczelni w 2 miejscach pomijajac wyszlifowana krawedz na wale

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.