Skocz do zawartości

F20 118i LCi 2015 Valencia Orange MPakiet


KrzysztofS

Rekomendowane odpowiedzi

Auto ostatnio umyte, może jakieś nowe fotki będą, wykorzystując moment zanim się ubrudzi :).

 

Korzystając z okazji, że przejechane mam 10 000 km, krótkie podsumowanie tego okresu.

 

Auto nadal sprawuje się super, bałem się trochę zimy i RWD, zupełnie niepotrzebnie.

 

Usterek Zero (oprócz tej akcji serwisowej na czujniki, zrobię to przy okazji).

 

W głowie już świta chęć przesiadki na coś większego, może 3GT :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 161
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 miesiące temu...
Przebieg: 11 500 km

 

Awarii: Zero

 

Tu takie nowe fotki po myciu (oczywiście tylko ręcznie).

 

http://imgur.com/a/OvbT1

 

Radość z jazdy: 100% :lol:

 

Tak sobie myślałem, że jakbym teraz jeszcze raz konfigurował, to bym poszedł w 18 calowe koła i felgi :)

 

Zdecydowanie polecam 18" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
W następnym BMW, teraz już jak mam dwa komplety kupione to nie będę inwestował :)

W 3GT 18 moze wydawać się małe :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak do 118d

 

race chip ultimate (mam tez pro2).

 

przyrosty zależą jak skręcisz manometr.

 

na poziomie 3 3 na hamowni wypluł 177KM i 350Nm

 

na poziomie 5 5 było to 185KM i 363Nm

 

na poziomie 7 7 (najwyższy - nie mierzyłem) jest na pewno więcej bo RL pokazuje 0,15 sekundy lepsze przyspieszenie do setki

 

Z ciekawostek - przyrost mocy deklracowany przez producenta jest osiagalny (da sie go przekroczyć nawet). Przyrost momentu obrotowego u mnie nie był osiągalny - powinien wyniesc ok 390-400Nm (nie wiem czy to kwestia boxa czy też silnika).

 

Dodatkowo PRO2 kosztuje 300 EUR, ULTIMATE 500 EUR. Ultimate ma dawac lepsze przyrosty (ok 10KM i 15Nm więcej) - niestety nie jest tak - czasy 50-150 na ultimate są porównywalne z PRO2

 

Poniżej wykres z hamowni na pozimie 3 3

 

http://i64.tinypic.com/1zmpngx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
tak do 118d

 

race chip ultimate (mam tez pro2).

 

przyrosty zależą jak skręcisz manometr.

 

na poziomie 3 3 na hamowni wypluł 177KM i 350Nm

 

na poziomie 5 5 było to 185KM i 363Nm

 

na poziomie 7 7 (najwyższy - nie mierzyłem) jest na pewno więcej bo RL pokazuje 0,15 sekundy lepsze przyspieszenie do setki

 

Z ciekawostek - przyrost mocy deklracowany przez producenta jest osiagalny (da sie go przekroczyć nawet). Przyrost momentu obrotowego u mnie nie był osiągalny - powinien wyniesc ok 390-400Nm (nie wiem czy to kwestia boxa czy też silnika).

 

Dodatkowo PRO2 kosztuje 300 EUR, ULTIMATE 500 EUR. Ultimate ma dawac lepsze przyrosty (ok 10KM i 15Nm więcej) - niestety nie jest tak - czasy 50-150 na ultimate są porównywalne z PRO2

 

Poniżej wykres z hamowni na pozimie 3 3

 

http://i64.tinypic.com/1zmpngx.jpg

 

Zastanawiający jest ten przyrost Nm, bo seria nie odbiega jakoś szczególnie od danych producenta.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seria odbiega bo powinien być 320Nm a jest 307 czyli 13 mniej.

 

Wzrost natomiast powinien wyniesc 71Nm (pro2) i 85 (ultimate)

 

Tu byl tylko wzrost 42Nm

 

A co do spalania ciekawostka bo na pro2 palil więcej, natomiast na ultimate w trasie pali mniej

 

100% autostrada 140-150, na trasie 540km średnie spalanie wyniosło niedowierzalne 5.6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seria odbiega bo powinien być 320Nm a jest 307 czyli 13 mniej.

 

Wzrost natomiast powinien wyniesc 71Nm (pro2) i 85 (ultimate)

 

Tu byl tylko wzrost 42Nm

 

A co do spalania ciekawostka bo na pro2 palil więcej, natomiast na ultimate w trasie pali mniej

 

100% autostrada 140-150, na trasie 540km średnie spalanie wyniosło niedowierzalne 5.6

 

ciezko mi w to uwierzyc jednak :) tyle to nawet na autocentrum samochody nie palą :P

 

jakies warunki specjalne? uksztaltowanie terenu, opony od i3?

 

EDIT: teraz zauważyłem, że Ty masz 118d. No cóż, temat wątku mnie zmylił :cool2: Jak na diesla to chyba wynik w normie ;)

 

 

mi jak spali ponizej 7 to robie zdjecie od razu bo to swieto

w miare płasko, tempomat 90-100, ani razu nie dotykalem gazu/hamulca:

http://i.imgur.com/AKWeT4v.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mazziek dieslem bez problemu da sie tak zrobić.

Da się ale nie przy 140 na autostradzie 120 to max bo powyżej opory robią swoje i bierze litr więcej

miałem e90 318d testowałem milion razy i wszystko zależy od prędkości

Jadąc 90 do 100 4,3 spalanie najniższe :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mazziek dieslem bez problemu da sie tak zrobić.

Da się ale nie przy 140 na autostradzie 120 to max bo powyżej opory robią swoje i bierze litr więcej

miałem e90 318d testowałem milion razy i wszystko zależy od prędkości

Jadąc 90 do 100 4,3 spalanie najniższe :cool2:

 

Tutaj się akurat nie zgodzę, mój mól bagienny bez problemu 5.5 przy 140/150, oczywiście nie średnia, a przelotowa :mrgreen:

Przy 120 to bez problemu 4.xx :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie w e87 140km/h na autostradzie spalanie 5,2-5,5, przy stałej 180 km/h ok 6,5. 118d to było przed założeniem downpipe i chipem, a jeżdżąc przeważnie miasto wieś miałem 6,5-6,7 po chipie 6,0-6,2.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja powiem tak, ostatnie kilka tysięcy mil mam zrobione ze średnią 6.6l/100km

W mieście sport, trasa comfort, korek eco ;)

125d i generalnie nie jestem zawalidrogą :D W tym aucie nie da sie jeździć wolno, auto płacze razem z kierowcą :D

http://zapodaj.net/images/2f26374e0c65b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mazziek dieslem bez problemu da sie tak zrobić.

Da się ale nie przy 140 na autostradzie 120 to max bo powyżej opory robią swoje i bierze litr więcej

miałem e90 318d testowałem milion razy i wszystko zależy od prędkości

Jadąc 90 do 100 4,3 spalanie najniższe :cool2:

 

Tutaj się akurat nie zgodzę, mój mól bagienny bez problemu 5.5 przy 140/150, oczywiście nie średnia, a przelotowa :mrgreen:

Przy 120 to bez problemu 4.xx :wink:

ja mam na myśli realne spalanie trasa 1000 km

jak by się uprzeć to w m235i zrobiłem 6,6 litra ale to nie była jazda :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.