Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Auto ostatnio umyte, może jakieś nowe fotki będą, wykorzystując moment zanim się ubrudzi :).

 

Korzystając z okazji, że przejechane mam 10 000 km, krótkie podsumowanie tego okresu.

 

Auto nadal sprawuje się super, bałem się trochę zimy i RWD, zupełnie niepotrzebnie.

 

Usterek Zero (oprócz tej akcji serwisowej na czujniki, zrobię to przy okazji).

 

W głowie już świta chęć przesiadki na coś większego, może 3GT :D

  • Odpowiedzi 161
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
może 3GT :D

 

:| czemu akurat to

Opublikowano
może 3GT :D

 

:| czemu akurat to

 

No nie jest to piękne ale akurat mi się podoba tylko w białym m pakiecie :mrgreen:

Nie lepiej 3 touring? :wink:

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Przebieg: 11 500 km

 

Awarii: Zero

 

Tu takie nowe fotki po myciu (oczywiście tylko ręcznie).

 

http://imgur.com/a/OvbT1

 

Radość z jazdy: 100% :lol:

 

Tak sobie myślałem, że jakbym teraz jeszcze raz konfigurował, to bym poszedł w 18 calowe koła i felgi :)

Opublikowano

Ja mam na szczęście taki leasing, że mogę w każdej chwili na kogoś bezkosztowo zrobić cesję :)

 

Ale planowana jest inwestycja w auto pewna, więc chyba zostaniemy razem.

Opublikowano

Niby można go wypiąć na czas serwisu, ale nie wiem sam, kolega na forum serii 3 raportował wyniki po podłączeniu boxa i były całkiem ok. Ale jest obawa o gwarancje.

 

Miałem na myśli coś innego :)

Opublikowano

mam boxa i raportuję brak problemow z gwarancją na pojazd pomimo sporadycznego wywalania "awarii napedu" (zbyt duze cisnienie na szynie) - po demontazu boxa i wjezdzie do serwisu - diagnostyka i kasowanie bledów - wszystko na gwarancji

 

pozdr.

Opublikowano

tak do 118d

 

race chip ultimate (mam tez pro2).

 

przyrosty zależą jak skręcisz manometr.

 

na poziomie 3 3 na hamowni wypluł 177KM i 350Nm

 

na poziomie 5 5 było to 185KM i 363Nm

 

na poziomie 7 7 (najwyższy - nie mierzyłem) jest na pewno więcej bo RL pokazuje 0,15 sekundy lepsze przyspieszenie do setki

 

Z ciekawostek - przyrost mocy deklracowany przez producenta jest osiagalny (da sie go przekroczyć nawet). Przyrost momentu obrotowego u mnie nie był osiągalny - powinien wyniesc ok 390-400Nm (nie wiem czy to kwestia boxa czy też silnika).

 

Dodatkowo PRO2 kosztuje 300 EUR, ULTIMATE 500 EUR. Ultimate ma dawac lepsze przyrosty (ok 10KM i 15Nm więcej) - niestety nie jest tak - czasy 50-150 na ultimate są porównywalne z PRO2

 

Poniżej wykres z hamowni na pozimie 3 3

 

http://i64.tinypic.com/1zmpngx.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tak do 118d

 

race chip ultimate (mam tez pro2).

 

przyrosty zależą jak skręcisz manometr.

 

na poziomie 3 3 na hamowni wypluł 177KM i 350Nm

 

na poziomie 5 5 było to 185KM i 363Nm

 

na poziomie 7 7 (najwyższy - nie mierzyłem) jest na pewno więcej bo RL pokazuje 0,15 sekundy lepsze przyspieszenie do setki

 

Z ciekawostek - przyrost mocy deklracowany przez producenta jest osiagalny (da sie go przekroczyć nawet). Przyrost momentu obrotowego u mnie nie był osiągalny - powinien wyniesc ok 390-400Nm (nie wiem czy to kwestia boxa czy też silnika).

 

Dodatkowo PRO2 kosztuje 300 EUR, ULTIMATE 500 EUR. Ultimate ma dawac lepsze przyrosty (ok 10KM i 15Nm więcej) - niestety nie jest tak - czasy 50-150 na ultimate są porównywalne z PRO2

 

Poniżej wykres z hamowni na pozimie 3 3

 

http://i64.tinypic.com/1zmpngx.jpg

 

Zastanawiający jest ten przyrost Nm, bo seria nie odbiega jakoś szczególnie od danych producenta.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

seria odbiega bo powinien być 320Nm a jest 307 czyli 13 mniej.

 

Wzrost natomiast powinien wyniesc 71Nm (pro2) i 85 (ultimate)

 

Tu byl tylko wzrost 42Nm

 

A co do spalania ciekawostka bo na pro2 palil więcej, natomiast na ultimate w trasie pali mniej

 

100% autostrada 140-150, na trasie 540km średnie spalanie wyniosło niedowierzalne 5.6

Opublikowano
seria odbiega bo powinien być 320Nm a jest 307 czyli 13 mniej.

 

Wzrost natomiast powinien wyniesc 71Nm (pro2) i 85 (ultimate)

 

Tu byl tylko wzrost 42Nm

 

A co do spalania ciekawostka bo na pro2 palil więcej, natomiast na ultimate w trasie pali mniej

 

100% autostrada 140-150, na trasie 540km średnie spalanie wyniosło niedowierzalne 5.6

 

ciezko mi w to uwierzyc jednak :) tyle to nawet na autocentrum samochody nie palą :P

 

jakies warunki specjalne? uksztaltowanie terenu, opony od i3?

 

EDIT: teraz zauważyłem, że Ty masz 118d. No cóż, temat wątku mnie zmylił :cool2: Jak na diesla to chyba wynik w normie ;)

 

 

mi jak spali ponizej 7 to robie zdjecie od razu bo to swieto

w miare płasko, tempomat 90-100, ani razu nie dotykalem gazu/hamulca:

http://i.imgur.com/AKWeT4v.jpg

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Mazziek dieslem bez problemu da sie tak zrobić.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mazziek dieslem bez problemu da sie tak zrobić.

Da się ale nie przy 140 na autostradzie 120 to max bo powyżej opory robią swoje i bierze litr więcej

miałem e90 318d testowałem milion razy i wszystko zależy od prędkości

Jadąc 90 do 100 4,3 spalanie najniższe :cool2:

 

Tutaj się akurat nie zgodzę, mój mól bagienny bez problemu 5.5 przy 140/150, oczywiście nie średnia, a przelotowa :mrgreen:

Przy 120 to bez problemu 4.xx :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Ja u siebie w e87 140km/h na autostradzie spalanie 5,2-5,5, przy stałej 180 km/h ok 6,5. 118d to było przed założeniem downpipe i chipem, a jeżdżąc przeważnie miasto wieś miałem 6,5-6,7 po chipie 6,0-6,2.
Opublikowano

A ja powiem tak, ostatnie kilka tysięcy mil mam zrobione ze średnią 6.6l/100km

W mieście sport, trasa comfort, korek eco ;)

125d i generalnie nie jestem zawalidrogą :D W tym aucie nie da sie jeździć wolno, auto płacze razem z kierowcą :D

http://zapodaj.net/images/2f26374e0c65b.png
Opublikowano
Mazziek dieslem bez problemu da sie tak zrobić.

Da się ale nie przy 140 na autostradzie 120 to max bo powyżej opory robią swoje i bierze litr więcej

miałem e90 318d testowałem milion razy i wszystko zależy od prędkości

Jadąc 90 do 100 4,3 spalanie najniższe :cool2:

 

Tutaj się akurat nie zgodzę, mój mól bagienny bez problemu 5.5 przy 140/150, oczywiście nie średnia, a przelotowa :mrgreen:

Przy 120 to bez problemu 4.xx :wink:

ja mam na myśli realne spalanie trasa 1000 km

jak by się uprzeć to w m235i zrobiłem 6,6 litra ale to nie była jazda :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.