Skocz do zawartości

Bandai -> e82 Le-mans -blau 260KM/527Nm


BanDai

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

CXracing :

 

wysokość 300mm

grubość 87mm

szerokość chyba 500mm z tego co pamiętam

 

 

 

 

Wolę unikać takiego wróżenia ,bo raz już się na tym przejechałem, części mam takie : Wtryski F10 535d, Turbina GTB2260 F10, kolekto Custom n57, czujnik ciśnienia paliwa od 3.0d do tego IC CXracing i DP 3.5" ,a może i cały wydech. Teoretycznie graty na okolice 290 KM ale jak to będzie to czas pokaże

http://imageshack.us/a/img809/1850/f526.jpg



e46 coupe "soft german" works i progress

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj znać jak postępy z dmuchawką , my odpuściliśmy montaż tego turbo za dużo kombinacji :oops: , graty idą do sprzedania :oops:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdę mówiąc aż dziwnie tego się słucha, zwłaszcza ,że podobno Turbine miałeś juz na silniku. Dużo kombinacji ? Możesz rozwinąć ? Ja mam turbo założone na silniku lapa dopasowana, dolot do filtra pasuje, IC zamontowany. Teraz czekam aż odbiorę auto z wydechu i z dorobienia odlotów do IC . Spływy i zasilanie olejowe pasowało praktycznie p&p, sterowanie turbiny p&p. miałeś wykonane 80 % pracy i się poddałeś ? Kurde tydzień temu jak do Ciebie pisałem Turbo było już na aucie... szczerze jestem rozczarowany, zastanawiam się czy coś przegapiłem czy co ?! Bo nie widzę racjonalnego wytłumaczenia skoro turbo miałeś juz założone.

http://imageshack.us/a/img809/1850/f526.jpg



e46 coupe "soft german" works i progress

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy i drugi bieg zdecydowanie czuć ,że auto totalnie nie jest wystrojone od 3 i 4 ty turbina obecnie dobrze już pompuje od 2100, no i nie ma zmiłuj ciągnie do samego końca, mam nadzieję ,że jakoś to będzie jeździć :) musimy jeszcze trochę poczekać

http://imageshack.us/a/img809/1850/f526.jpg



e46 coupe "soft german" works i progress

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wynik na dzień dzisiejszy z niedomagającą pompą CR i bez zatkanego EGR - 260/527nm, ogień jest od 2300 obr ale jak dla mnie nie ma zabójczego laga - polecam !

http://imageshack.us/a/img809/1850/f526.jpg



e46 coupe "soft german" works i progress

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze będziemy walczyć, póki co ogarnę egr i czujnik ciśnienia doładowania ,bo obstawiam ,że ten czujnik to winowajca, jeżeli nie to pompa. Zrobię też wydech do końca 3,5 " ale nie wszystko na raz ,bo nie cash mnie blokuje

http://imageshack.us/a/img809/1850/f526.jpg



e46 coupe "soft german" works i progress

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie przypadkiem czujnik ciśnienia paliwa lub regulator ciśnienia paliwa? Map sensor pewnie wrzuciłeś 4 barowy? Już jest fajnie :) jeśli cyknąłeś fotę wykresu to podeślij mi priv, porównam sobie z tym co jest u mnie. ;)

 

PS. Nagraj jakiś filmik 100-200 jak to się odpycha w obecnym setupie lub zmierz GTechem, wiem, że masz blisko taką opcję. :P

Edytowane przez dawidd3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wynik niezły :D , ale to tylko 8KM więcej od mojego na starym setupie hybrydy , teraz już wiesz dlaczego odpuściłem :oops: , czujnik ciśnienia paliwa nic nie da , tylko wymiana pompy CR na PC4.1H taką jak 123d może pomóc ale to tak jak pisałem u siebie za dużo kombinacji a za mały wynik .

Dlaczego nie zaślepiłeś EGR-a ? uciekają przez niego cenne spaliny , 2300obr to nie zle jak na tak dużą dmuchawkę :D

http://www.commonrailforum.pl/pompa-common-rail-cp4-bmw-123d-i-w-peugeocie-308-t1835.html

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie to nie koniec. Wpadnie ta pompa paliwa prędzej czy później, gdy Janek ustawił docelowe parametry to przy 2500 - czyli do wydajności obecnej pompy Cr było 600 nm wiec wynik to raczej poczekalnia :D musze poszukać pompki i zrobi się remap myślę że 285 KM jest w zasięgu ręki ;) Dzisiaj ograniczyła nas pompa i przy zmianie ciśnienia wywala błąd

http://imageshack.us/a/img809/1850/f526.jpg



e46 coupe "soft german" works i progress

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 5 tygodni później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.