Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mialem problem z parujacymi szybami okazalo sie ze mam do wymiany rurke od nagrzewnicy demontowana byla cala deska rozdzielcza zostala wymieniona i uklad chlodzenia odpowietrzony przez mechanika i od tego momentu zaczelo sie dziac cos z instalacja tzn po przelaczeniu na gaz silnik nie chcial jechac na lpg gasl silnik i przerywalo na lpg na bezynie ok zjechalem na poboczne otwieram maske a tam przewod plusowy od instalacji lpg byl odlutowany i raz laczylo raz nie wrocilem przykrecil ten przewod i jest ok na lpg chodzi idealnie ale pozno przelacza tzn wczesniej przed naprawa po odpaleniu silnika zimnego na zegarach zaraz za niebieskim polem chodzil na lpg teraz mam na srodku i dopiero przelacza na lpg mam sekwencje.Wczoraj odpalilem samochod na zimnym i czekalem na postoju zlapie 90 stopni sprawdzalem reduktor byl zimny dolny waz od chlodnicy tez zimny czyli termostat trzyma na zew +5 dopiero ruszylem przejechalem z 2km i przelaczyl na gaz nie wiem czy przypadkiem zle sa przewody od nagzrewnicy podlaczone do reduktora.Wczoraj odpowietrzalem samochod.Moze wie ktos jak z tym sobie poradzic albo czeka mnie gazownik.

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Kiedy parownik robi się ciepły? Stopniowo czy od razu po puszczeniu płynu na duży obieg? Sprawdź jaka masz temp przełączania na LPG. Albo czujnik w redaktorze swiruje
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Parownik powinien robić się ciepły bardzo szybko.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
wczoraj odpowietrzalem na plaskiej powierzchni dzis podjechalem na myjke na zew +10 na zegarach mialem 90 stopni reduktor cieply weze dochodzace do reduktora cieple a na gazie nie chodzil wracalem z myjki przelacz sie na gaz na myjke mam 4km.
Opublikowano
nie byl goracy tylko cieply a uklad chlodzenia byl na malym obiegu bo dolny waz od chlodnicy byl zimny przejechalem ze 4 km nie nagrzal sie porzadnie ale na zegarach mialem 90 stopni.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może padł ci czujnik temperatury reduktora?
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

dzwonilem do gazownika stwierdzil ze musze odpowietrzyc a wiec odpowietrzlem na gorce tym sposobem

 

0. NA ZIMNYM SILNIKU

1. Wlaczyc stacyjke, NIE WLACZAC SILNIKA

2. Ogrzewanie na 32 stopnie i wlaczyc dmuchawe

3. Odkrecamy korek zbiornika i powinien byc widoczny strumien z prawej strony, pompowany przez pompke ogrzewania

4. Dolewamy plynu do wlasciwego poziomu

5. Odkrecamy odpowietrznik obok termostatu, az wyleci powietrze i pokaze sie woda

6. Jak w mieczyczasie plyn zejdzie ze zbiorniczka do dolac do normalnego poziomu

7. Odkrecamy odpowietrznik obok korka zbiornika wyrownawczego

8. patrz 6

9. zakrecamy, jezdzimy, dzien pozniej mozna sprawdzic poziom plynu.

dodatkowo pozniej odpaliem fure zeby sie zagrzala ogrzewanie na maksa i odkrecilem delikatnie przewody idace do parownika z jednego zaczelo syczec a pozniej lecial plyn z drugiego tylko plyn wylecial po tym rundke zrobilem wskoczyl na gaz zgasilem na zegarach pion odpalam i znowu nie przelacza na lpg dodawalem na postoju gazu i przelaczyl sie na gaz znowu rundka parownik zimny pzrewody do niego gorace pozniej jeszcze raz rundke i parownik goracy,dzwonilem jeszcze raz do gazownika doradzil mi ze chyba mam zapchany parownik jakis brud albo kawalki czegos wpadly doradzil mi zebyl odpiol przewody idace do parownika i wezem ogrodniczym przeplukal parownik pod cisnieniem.Na jutro sie znim umowilem, nie sa to objawy zuzytego parownika?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli odpowietrzałes tak jak opisałeś to NIE ODPOWIETRZYŁEŚ.

Gdzieś ty taka instrukcje dorwał?

 

Punkt 3 nie realny.

Punkt 4 źle.

Trzeba dolewać do zbiorniczka ile wlezie a nie do normalnego stanu.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No to nie lejesz do normalnego poziomu jak to jest w punkcie 4.

 

W zasadzie tylko o to mi chodziło.

 

A jak masz zamontowany reduktor?

Czasem magik gazownik wstawi kolankami do dołu i wtedy jest cyrk z odpowietrzeniem.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
sluchajcie instalacje mam juz 7 rok i bylo gitara po wymianie rurki od nagrzewnicy wszystko sie popsulo jak mam pion leci gorace.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

no to ciężko stwierdzić co spieprzono przy wymianie rurki....

 

Może coś wpadło do układu?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
bylem u gazownika sprawdzalismy jaki przeplyw jest plynu do reduktora i wyszly cyrki reduktor ma przeplyw ale z rurek nie leci plyn na biegu jalowym dopiero jak gazowalem to plyn leci wynika z tego ze chyba pompa wody jest slaba co myslicie o tym?
Opublikowano
Przy niewydolnej pompie będzie przy wyższych obrotach dopiero strumyk, na wolnych obrotach będzie słabe ogrzewanie (ale jest pompka to tego tak nie odczujesz) i zacznie wchodzić z czasem na wyższą temp (test nr 7) i bez gazowania powinieneś to zobaczyć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.