Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
A moze ja to jestem inny, ale dla mnie BMW to takie jakie opuszcza fabryke, bez upiekszen i plastykow. Szczegolnie tyczy sie to kultowych modeli BMW, MB, AUDI... itp.... :twisted2:
Opublikowano

Zdjecia nie musza byc stare, wystarczy nie przestawiona data w aparacie, jak ja robie swoim to mam date 2000 rok i nie umiem zmienic :)

Jesli powaznie interesujesz sie tym M5 to mysle ze mozna napisac PW do ktoregos z posiadaczy M z trojmiasta, np. Tomas M5 moze cos wiedziec. Jak dla mnie za te pieniadze nie ma Mki, ale moge sie mylic.

Opublikowano
Jak za 18 letni samochód to i tak dużo, kiedy wychodził z fabryki to jeszcze 10lat nie miałem :duh: samochód z przed prawie dwóch dekad. Ja bym się nie szarpnął na tak stary samochód ze sportowym zacięciem z wiadomych względów. Za stary do "szpanu" za młody jako klasyk, może jeszcze coś z siebie da...
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
Czyli mając 5tyś e nie ma co szukać ///M5-tki za granicą ?? Chodzi mi o wersję 315ps ??

 

Moim zdaniem jest co szukac, ale nie samochodu w stanie idealnym.

Byc moze znajdziesz egzemplarz w miare bezwypadkowy, ze sztywnym nadwoziem, z silnikiem i skrzynia w dobrym stanie, ale nie taki, przy ktorym nie bedzie niczego do zrobienia. Tzn. pare tysiecy PLN bedzie do wlozenia na 'dzien dobry'.

A serwisowanie M5 na oryginalnych czesciach bywa dosc drogie (choc nie zawsze), nic dziwnego, ze wiekszosc M5 w Polsce, to samochody drutowane, tak zeby tylko jakos jezdzily. Pol biedy, jezeli maja tylko wywalony oryginalny wydech, ktory kosztuje chore pieniadze.

 

Pytam poprostu bo jakieś tam auta są w tej cenie no ale nie wiadomo co tam w środku siedzi . Z tym kupowaniem i wkładaniem kilka koła w auto zaraz na starcie to nie dziękuję . Jeszcze gdzie w tym Bangladeszu zaprowadze ///M5kę żeby mi cokolwiek zrobili . To lepiej dołożyć troche kasy niż poźniej prowadzać auto po mechanikach którzy jak je zobaczą to mają minę jak by byli po szkole gastronomicznej . Chociażmusze powiedzieć że jednego zaufanego mechanika znam żeby nie było ze wszyscy są do bani .

Opublikowano
nooo przekozackie te lustereczka sa szczegolnie.... :jawdrop: :duh:

 

To właśnie nazywam "niską świadomością marki" - prawdziwy miłośnik BMW nigdy nie okaleczy M5 lusterkami z bazaru "bo są dżezi".

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

Opublikowano

miałem juz tu nie pisać ale widac mam niską odpornośc na czytanie farmazonów - co wam nie pasuje w tych lusterkach, bo widac za tępy jestem -przeciez to oryginalne lusterka //M ,dostepne w E34 od '92 jako opcja - polecam zapoznanie się z akcesoriami bmw , a dopiero pozniej rownanie tego z lipą czy bazarową tworczoscią - tu fragment prospektu z '94

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img469.imageshack.us/img469/7443/page076nh.jpg

 

tutaj 540i //M Sport

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img366.imageshack.us/img366/5717/kevintobirdseye4mq.jpg

to tyle odnosnie niskiej swiadomosci marki...

Opublikowano
miałem juz tu nie pisać ale widac mam niską odpornośc na czytanie farmazonów - co wam nie pasuje w tych lusterkach, bo widac za tępy jestem -przeciez to oryginalne lusterka //M ,dostepne w E34 od '92 jako opcja - polecam zapoznanie się z akcesoriami bmw , a dopiero pozniej rownanie tego z lipą czy bazarową tworczoscią - tu fragment prospektu z '94

 

to tyle odnosnie niskiej swiadomosci marki...

 

Widzisz - dla mnie to jest równoznaczne z przerabianiem Warszawy M20 na 223....

O ile lepiej brzmiałoby ogłoszenie o sprzedaży M5 w stanie fabrycznym, bez przeróbek i modyfikacji. Zakładam się o dobrą flaszkę, że paru ludzi z tego forum byłoby już na oględzinach u sprzedającego i na 80% to auto zostałoby po krótkim targu sprzedane. Zamiast tego właściciel stworzył hybrydę z załadowanym głośnikami bagażnikiem. W efekcie każdy potencjalny kupiec wiedzący co to jest M5 staje się pięć razy ostrożniejszy i w końcu daje sobie siana z kupnem - dlaczego, odpowiedz sobie sam.

To właśnie jest "niska świadomość marki".

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

Opublikowano
nooo przekozackie te lustereczka sa szczegolnie.... :jawdrop: :duh:

 

To właśnie nazywam "niską świadomością marki" - prawdziwy miłośnik BMW nigdy nie okaleczy M5 lusterkami z bazaru "bo są dżezi".

A ja wlasnie to co piszesz uwazam za niska swiadomosc marki...te lusterka to rarytas a nie jakis badziew z allegro, jest to oryginalny dodatek ktory mozna bylo zamowic w salonie do m5.
Opublikowano (edytowane)
nooo przekozackie te lustereczka sa szczegolnie.... :jawdrop: :duh:

 

To właśnie nazywam "niską świadomością marki" - prawdziwy miłośnik BMW nigdy nie okaleczy M5 lusterkami z bazaru "bo są dżezi".

A ja wlasnie to co piszesz uwazam za niska swiadomosc marki...te lusterka to rarytas a nie jakis badziew z allegro, jest to oryginalny dodatek ktory mozna bylo zamowic w salonie do m5.

 

W 1988 roku :?:

 

Poza tym na rynku jest masa podróbek o tym kształcie i ja osobiście nie wiem, czy na zdjęciu są oryginały - i tu mój błąd bo defaultowo założyłem, że podróby :oops:

Z drugiej strony Ty zakładasz, że są oryginalne :norty: :norty:

 

Konkluzja moja jest taka, że jak fabryka wypuściła na wąskiej nerce i z lusterkami "zwykłymi" to dobrze jest dla zachowania oryginalności egzemplarza M5 zachować to w stanie niezmienionym.

Edytowane przez Elwis

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

Opublikowano
A skad u licha wiesz, ze ta m5 na zdjeciu, na gdanskich numerach z lusterkami o ktorych mowa jest z 1988r :?:

 

Mówię o egzemplarzu z ogłoszenia - ma takie same lusterka jak ten z Gdańska.

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

Opublikowano
P.s Tez dodam: wiem ze to oryginaly poniewaz nie maja tych badziewnych adapterow(bardzo latwo to porownac).

 

Jeżeli możesz to wskaż różnicę - chciałbym w przyszłości uniknąć nieporozumień.

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

Opublikowano
Z tym kupowaniem i wkładaniem kilka koła w auto zaraz na starcie to nie dziękuję . Jeszcze gdzie w tym Bangladeszu zaprowadze ///M5kę żeby mi cokolwiek zrobili . To lepiej dołożyć troche kasy niż poźniej prowadzać auto po mechanikach którzy jak je zobaczą to mają minę jak by byli po szkole gastronomicznej .

 

Niestety, przy samochodzie takim jak M5 musisz sie liczyc z wydatkami.

To juz nie jest 'usportowiona' wersja E34, to jest samochod na wpol wyczynowy. Nawet egzemplarz w idealnym stanie moze wymagac wymiany paru drobiazgow, ktore beda dosc drogie (chociaz niekoniecznie).

 

Przy kupnie uzywanego samochodu zawsze lepiej zalozyc budzet 80/20 (80 procent na samochod, 20 procent na przeprowadzenie czynnosci serwisowych). W przypadku M5 tym bardziej.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

A propo's gdybań o tunungu tej pierwszej M5 i ewentualnie tej drugiej

 

Przede wszytskim obie mają zderzaki M-technik. Nieoryginalne.

 

Czemu ? wiadomo

Bo M5 kosztuje 4700 a M-technik 3700 plnów.

Oj działo się działo.....

Opublikowano

Boogie jaka jest wg Ciebie roznica miedzy zderzakami //M Technic a tymi montowanymi w M5 ( ktory nawiasem mowiąc w ETK tez jest okreslony mianem //M Technic) ?? -mowie naturalne o E34.

W Poznaniu w ASO zderzak kompletny do E34 M5- 5000 zł :lol:

Opublikowano

Otóż już wyjaśniam

 

1. dolna listwa pod zderzakiem, ta w kolorze "srebrniejszym" od reszty w M5 jest cieńsza, niż w Mtechnik.

W M-techniku jest ona troche jak pług.

 

2. Pas pomiędzy halogenami jest inny

- mniej plastiku obok halogenów w M-technik

- w M5 są dodatkowo pionowe plastikowe ożebrowania z listwą poziomą, czego nie ma w M-technik.

Opublikowano
http://img478.imageshack.us/img478/4066/16xs23jx.jpg

 

ta tez nieoryginalna.ale jest przekozacka...

 

hahaha

 

ale nikt nie zauwazył że ta z ogłoszenia i ta na foto z gdanska to ta sama M5!!! tylko że to foto było robione, zreszta chyba ja je robiłem jakies 5 lat temu.

 

jeśli pytasz o rade to nie warto!!!!!!!!

 

 

znam poprzednich włascicieli tego auta od ponad 5 lat. była walona i to mocno i to kilka razy, własciciele dbali, inwestowali ale niestety ma juz niezłą historie.

535d M-pakiet, M5 E39
Opublikowano

jeśli jestes zainteresowany ładnym zdrowym M5 to znowu wróciła w moje rece ta niebieska m5 3.8 1993 rok. naprawde fajne auto, nic tylko jeździc. cena tez jest atrakcyjna.

 

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img143.imageshack.us/img143/2158/325gr.jpg

 

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img79.imageshack.us/img79/6442/364ng.jpg

 

 

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img79.imageshack.us/img79/4695/373yv.jpg

535d M-pakiet, M5 E39

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.