Skocz do zawartości

Akcja serwisowa 2.0d N47 rozrząd !!


Kruk

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 195
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mój samochód jest zakwalifikowany do tej akcji, niestety o 3 m-ce za późno. Łańcuszek się zerwał, zrobił bałagan w silniku. Na szczęście już jest po naprawie,silnik chodzi jak burza. Teraz mam problem, czy dostanę rekompensatę za remont, czy okaże się, że akcja obejmuje wymianę a nie rekompensatę za szkody spowodowane w wyniku opóźnionej decyzji wymiany napinacza i łańcucha rozrządu :evil:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w Bawarii nie wiedzą, co mówią. Dzisiaj dzwoniłem do Sikory i jestem umówiony na czwartek na 8 rano na sprawdzenie, facet powiedział, że raczej na pewno będzie wymieniany łańcuch i że wszystko dokładnie i powoli sprawdzą (dlatego wybrałem Sikorę, mimo że mam dalej, niż Bawarię). No i potwierdził, że wszystko od początku do końca za darmo. Sprawdzenie około 2,5 godziny ma trwać, a jak będzie wymiana to auto do odbioru na drugi dzień.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jutro zadzwonię i się dopytam bo też mi to słabo brzmiało.

 

///Edit///

Faktycznie Bawaria to jest jakaś porażka dzwoniłem do Gazdy w Gliwicach i mimo że jeszcze nie mają części to powiedzieli że akcja jest bezpłatna w 100%

Edytowane przez Mozart07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie w tej akcji są auta z początku produkcji, rozeznają się, zobaczą ile aut będzie na sprawdzeniu / wymianie, no i najważniejsze ile ich to będzie kosztować. Wówczas podejmą pewnie decyzję co dalej z autami nowszymi. Rozrząd z końca 2007r, początku 2008r i środka 2008r jest tak samo narażony na zużycie / zerwanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj w ASO Dobrzanski Krakow, rozmawiałem z doradcą serwisowym i powiedział ze akcja dotyczy napinacza, jeżeli okaże się że łańcuch jest naciągnięty lub zniszczony przez napinacz wtedy go wymieniają, bezpłatnie oczywiście bo w końcu jest na to Akcja, jeśli nie i wszystko jest okey napinacz zostaje wymieniony a łańcuch nie bo on jest dożywotni. Moje auto ma przebieg 206tyś i gość w szoku ze tyle przejechało pierwsza jedynka u nich z tym przebiegiem zgłosiła się do akcji;) w tej akcji do tej pory robili już 4 silniki N47 i kończyło się na samej wymianie napinacza.(mniejsze przebiegi) 3 godziny oczekiwania, wymiana napinacza to podobno (15minut), a jeżeli rozrząd kwalifikuje się do wymiany to części na drugi dzień i 13 roboczogodzin, tyle ma przeznaczone mechanik na naprawę rozrządu a godzina to 300zł netto;-) :shock:

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać jeżeli coś z rozrządem było kiedyś robione i nie na oryginalnych częściach to akcja tego nie obejmuje!!!. musisz mieć oryginalne części i oryginalny rozrząd łańcuch napinacz etc. albo naprawiany w ASO. :wink:

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mój jest z 08.2008r. i się nie łapie :<

Nie wiem czy to dobra wiadomość, czy zła. Myślicie, że BMW go nie zakwalifikowało, gdyż napinacz i łańcuch nie są już tak wadliwe jak w poprzednich rocznikach, a może ze względu na oszczędności?

zależy czy masz N47D20A czy N47D20C?

wygląda na to że w ramach obecnej akcji sprawdzane są auta tylko z N47D20A i to tylko z początku produkcji. Jak czytałem na innych forach np E83 i E9x samochody z lipca 2008 jeszcze z N47D20A już się nie kwalifikują, a z tego co wyszukałem w necie to żadnych zmian w tym czasie nie wprowadzili :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ;) już po sprawie, nie miało to znaczenia, uprzedziłem ich o tym i tyle. Zostałem właśnie poinformowany, że zakwalifikował się napinacz i górny łańcuch do wymiany (przebieg 93 tysiące), czyli nie kompletny rozrząd. Jutro o 12 mam planowo odebrać i zostawiam drugie 118d z przebiegiem 188 tysięcy, dam znać co i jak.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie było słychać co im z resztą mocno zasugerowałem :D jakieś 3 sekundy po odpaleniu i jak się trzymało np. 2 tysiące obrotów na postoju. Natomiast zobaczymy jak będzie po wymianie. Inna sprawa, że moja jedynka jest dziwnym trafem trochę gorzej wyciszona niż jedynka brata, którą jutro odstawiam i mocniej takie rzeczy słychać.. No nie wiem, zobaczymy jutro. Po cichu liczyłem, że mi cały rozrząd wymienią, ale lepszy rydz niż nic ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak. Obydwie jedynki z końca 2007, niebieska 93 tysiące, biała 188 tysięcy. W obydwu wymieniany był tylko napinacz i górny łańcuch. Diagnoza około 3-4 godziny, do odbioru na drugi dzień (jak jest cały rozrząd do wymiany, to może się przedłużyć +1 dzień). W Sikorze póki co tylko raz wymieniali kompletny rozrząd, w aucie które miało 340 tysięcy chyba nalotu i podobno tak czy siak wyglądało na kręcone ;) z tego co rozmawiałem na luźno z serwisantami ich zdaniem procedura sprawdzania przygotowana jest całkiem solidnie, niemniej nie wyciągają silnika. Napinacz z tego co wiem wymieniany jest zawsze, potem sprawdzają luzy na górnym łańcuchu (w obydwu przypadkach minimalnie tylko odstawały od normy, ale tak czy siak wymienili), a następnie z tego co zrozumiałem luzy między górnym i dolnym łańcuchem i w ten sposób stwierdzają, czy łańcuch dolny jest do wymiany. Coś tam jeszcze było mówione o wtryskach, ale szczerze mówiąc nie wiem co ma to wspólnego, nie znam się, nie chce mieszać :P silnik wyciągają dopiero, jak jest kompletny rozrząd do wymiany. Po wymianie subiektywne odczucia: samochód odpala bardziej "miękko", zmniejszenie terkotania przy 2 tysiącach na wolnych obrotach, aczkolwiek nie pełne wyeliminowanie; wydaje mi się, że ten typ tak ma, choć to już trzeba "chcieć" po prostu słyszeć. Ogólnie silniki chodzą chyba trochę przyjemniej, ale nie jest to jakaś kolosalna różnica. Jak komuś strasznie nie szura, to ja bym się chyba wstrzymał póki co ;) dodam tylko, że auta użytkowane dynamicznie, czasem dostają po dupie (ja na autostradzie śmigam tak w przedziale 160-200), ale zarazem świadomie, rozgrzewane/schładzane, wszystkie części/oleje/filtry zawsze na czas, paliwo Verva; niebieska po chipie (Dynosoft) lata już 20 tysięcy prawie, biała seria, przebiegi realne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekujemy za odpowiedz;-))) a czy ktoś może z forumowiczów robił to w Dobrzański lub M Cars Kraków????

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.