Skocz do zawartości

Arek F22 m235i


AREK1056

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
To było w połowie okrążenia najpierw coś strzeliło a potem komunikat że niebezpieczne przegrzanie silnika ,chłopaki mi powiedzieli że kat się zapchał i w kilka sec potem już było pozamiatane ogólnie przy modyfikacjach kat to problem ale jestem dobrej myśli silnik już w sumie jest upatrzony tylko wymiana i ogień.

 

Nieco odchodząc od tematu głównego, gdzie latałeś ?

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 625
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A nie da się wywołać jakiegoś ukrytego menu, które wyświetla temperaturę? W E46 takie bajery były, więc tutaj pewnie też są.

Chyba w Audi widziałem, że podczas robienia programu dokładają jakieś dodatkowe opcje w "board computer", że widoczne są dodatkowe parametry.

Może tutaj też się da?

Hej są takie bajery ale żeby to wywołać to niestety trzeba się napracować wbijając vin i odpowiednią kombinację jak się już to wyświetli to takim drobniutkim drukiem że można oczy stracić moim zdaniem BMW na tym polu to poległo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To było w połowie okrążenia najpierw coś strzeliło a potem komunikat że niebezpieczne przegrzanie silnika ,chłopaki mi powiedzieli że kat się zapchał i w kilka sec potem już było pozamiatane ogólnie przy modyfikacjach kat to problem ale jestem dobrej myśli silnik już w sumie jest upatrzony tylko wymiana i ogień.

 

Nieco odchodząc od tematu głównego, gdzie latałeś ?

Byliśmy na torze Bednary oficjalny zlot Bmw Polska .Swoją drogą to byłem w niebo wzięty latając bez obaw bokiem przy 100 na godzine to jest coś niesamowitego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
zróbcie mu zrzutkę na silnik Panowie. Każdy wie jakie jest ryzyko modyfikując nowy samochód. Zawsze mnie dziwiło podejmowanie takiego ryzyka dla kilu koni mechanicznych. Imo jak kogoś nie stać na m2/m4 to niech cieszy się ze swojego 235i i gwarancji a nie przysłowiowo wyżej sra niż dupe ma, a później płacz na forum, bo okazuje się że auto zepsute a leasing trzeba płacić.

Widzę że tu komuś żal dupę ściska :) Większych bredni na tym forum dawno nie czytałem. Tak pomijając wszystko, to jeśli dobrze się orientuję, jak Arek kupował m235i, to m2 jeszcze nie było. Więc proponuję trochę więcej refleksji zanim coś głupiego napiszesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To było w połowie okrążenia najpierw coś strzeliło a potem komunikat że niebezpieczne przegrzanie silnika ,chłopaki mi powiedzieli że kat się zapchał i w kilka sec potem już było pozamiatane ogólnie przy modyfikacjach kat to problem ale jestem dobrej myśli silnik już w sumie jest upatrzony tylko wymiana i ogień.

 

Nieco odchodząc od tematu głównego, gdzie latałeś ?

Byliśmy na torze Bednary oficjalny zlot Bmw Polska .Swoją drogą to byłem w niebo wzięty latając bez obaw bokiem przy 100 na godzine to jest coś niesamowitego.

 

No to faktycznie konkretnie :-)

Był tam ktoś szkolący czy też ustawiający jakaś trasę czy bardziej we własnym zakresie?

Generalnie świetny pomysł z taką formą zlotu!

Na pewno cholernie żal tego co się stało, ale frajda była co odrobinę osładza sytuację ;)

 

zróbcie mu zrzutkę na silnik Panowie. Każdy wie jakie jest ryzyko modyfikując nowy samochód. Zawsze mnie dziwiło podejmowanie takiego ryzyka dla kilu koni mechanicznych. Imo jak kogoś nie stać na m2/m4 to niech cieszy się ze swojego 235i i gwarancji a nie przysłowiowo wyżej sra niż dupe ma, a później płacz na forum, bo okazuje się że auto zepsute a leasing trzeba płacić.

 

Jest sens pisać takie brednie dla samego pisania?

To że Cię coś dziwi czy też czegoś nie rozumiesz nie powoduje automatycznie że nie ma to sensu i możesz to krytykować w dowolny sposób.

 

Pajacu jeden płacze dlatego że nie mam samochodu sprawnego w środku lata a nie że mnie nie stać .Puknij się w głowe i nie zaśmiecaj mi wątku

Nie polecam dyskusji z tego typu typkiem, ściągnie Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem;)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Generalnie świetny pomysł z taką formą zlotu!

Na pewno cholernie żal tego co się stało, ale frajda była co odrobinę osładza sytuację )

 

Byłem na kilku złotych Bmw Klub Polska.

 

Zaliczyłem: tor Kielce, tor Poznań. Zlot Bmw to jeżdżenie po torze, a nie palenie opon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pajacu jeden płacze dlatego że nie mam samochodu sprawnego w środku lata a nie że mnie nie stać .Puknij się w głowe i nie zaśmiecaj mi wątku

 

czym sobie zasłużyłem na wyzywanie od pajaców Panie Dwórznik? Logicznym jest że jeśli ktoś podejmuje się modyfikacji silnika na gwarancji, stać go również na szybką i kompleksową wymiane w silinika w ASO. :mrgreen:

 

A panom z wypowiedzi wyżej kierowanych do mojej osoby polecam maść na ból dupy do smarowania swoich silników 2.0d :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TechniEC pewnie jest pipą która boi się coś ruszyć przy samochodzie bo boi się ze dostanie po rączkach od groźnego Pana w aso :) no i żona okrzyczy ze gwarancja jest zagrożona :) potem ból tyłka ze objezdzaja go pomodzone 2.0d i przybijanie sobie piątek jak komuś przydazy się historia jak Arkowi. Żenada. Edytowane przez GMike
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TechniEC pewnie jest pipą która boi się coś ruszyć przy samochodzie bo boi się ze dostanie po rączkach od groźnego Pana w aso :) no i żona okrzyczy ze gwarancja jest zagrożona :) potem ból tyłka ze objezdzaja go pomodzone 2.0d i przybijanie sobie piątek jak komuś przydazy się historia jak Arkowi. Żenada.

 

no no a potem kupuję 2 litrową benzynówkę i wstawiam do niej lusterka z m4 :mrgreen:

Pozdrawiam wszystkich których nie stać na prawdziwe M i starają się coś udowodnić wszystkim do okoła wstawiając - lusterka z m4, grill z m6, chipując 235i dla 20 koni mechanicznych, do waszej wiadomości - jesteście biedni umysłowo, człowiek wyjdzie ze wsi, wieś z człowieka nigdy :mrgreen:

 

Oby BMW polska albo organ leasingujący nie czytał tego wątku, bo co wtedy? :shock: :mrgreen:

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Koniec kłótni. Techniec dostaje "nagrodę" pocieszenia. Po co ta kłótnia o modyfikacje M235i. M2 jest w sprzedaży od końca 2015, a AREK1056 kupił auto wcześniej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniec kłótni. Techniec dostaje "nagrodę" pocieszenia. Po co ta kłótnia o modyfikacje M235i. M2 jest w sprzedaży od końca 2015, a AREK1056 kupił auto wcześniej.

Tyle w temacie .A fakt jest taki żę od początku mojego posta męda techniec mi czegoś zazdrości pisze same obelgi a ja gościa nawet nie znam więc nie wiem o co takie challo .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TechniEC pewnie jest pipą która boi się coś ruszyć przy samochodzie bo boi się ze dostanie po rączkach od groźnego Pana w aso :) no i żona okrzyczy ze gwarancja jest zagrożona :) potem ból tyłka ze objezdzaja go pomodzone 2.0d i przybijanie sobie piątek jak komuś przydazy się historia jak Arkowi. Żenada.

 

no no a potem kupuję 2 litrową benzynówkę i wstawiam do niej lusterka z m4 :mrgreen:

Pozdrawiam wszystkich których nie stać na prawdziwe M i starają się coś udowodnić wszystkim do okoła wstawiając - lusterka z m4, grill z m6, chipując 235i dla 20 koni mechanicznych, do waszej wiadomości - jesteście biedni umysłowo, człowiek wyjdzie ze wsi, wieś z człowieka nigdy :mrgreen:

 

Oby BMW polska albo organ leasingujący nie czytał tego wątku, bo co wtedy? :shock: :mrgreen:

 

Pozdrowienia

Widzę że nawet nie czytasz uważnie bo nie 20 koni tylko trochę więcej seria 326 koni po modzie 415 .

co do leasingu niech cie głowa nie boli .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Trzeba przyznać, że banda wieśniaków z nas :mrgreen:

 

Generalnie świetny pomysł z taką formą zlotu!

Na pewno cholernie żal tego co się stało, ale frajda była co odrobinę osładza sytuację )

 

Byłem na kilku złotych Bmw Klub Polska.

 

Zaliczyłem: tor Kielce, tor Poznań. Zlot Bmw to jeżdżenie po torze, a nie palenie opon.

 

O paleniu opon nie pomyślałbym nawet.

Z ciekawości pytam, czy bywa jakiś szkoleniowiec, bo to była by tez ciekawa opcja by była.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Generalnie na wszystkich zlotach BMW Klub Polska są osoby z doświadczeniem torowym. Także jak najbardziej można na nich liczyć. Prosisz o to, żeby się z Tobą przejechał i masz solidną porcję wskazówek. Oprócz tego obsługa toru zawsze jest chętna do udzielania wskazówek - też chętnie wsiadają do aut po prawej stronie. No i też można się przejechać po prawej stronie u kogoś doświadczonego i dopiero widzisz jak szybko można przejechać niektórej zakręty ;)

P O L E C A M. Wspaniałe doświadczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Pytam bardziej z ciekawości, bo taka forma zlotu wydaje mi się świetną formą połączenia integracji z edukacją techniki jazdy.

Od ponad dekady szkole się w najróżniejszych miejscach, od jazdy torowej po technikę konkretnych manewrów, nie jest to dla mnie coś obcego, ale pierwszy raz spotkałem się ze zlotem połączonym z tego typu dodatkami, dlatego z czystej ciekawości dopytuje :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
No to jeśli masz doświadczenie to tym bardziej polecam. Pewnie zdajesz sobie sprawę ile takie imprezy na torze kosztują ;) Zachęcam do udziału w kolejnej, a może inni skorzystają z twojego doświadczeni ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tym co stało się u Arka przez przytkany katalizator postanowiłem pozbyć się go u siebie zastanawiam się tylko czy ktoś z Was ma doświadczenie z tym związane, czy kupować wagnera a może jest jakieś inne polecane rozwiązanie.

Wagner downpipe jest rozwiązaniem idealnym ale sporo kosztuje ok 400 euro ale słyszałem że MG robi też dobre i chyba taniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

MG zdecydowanie godne polecenia, jakoś co ceny na wysokim poziomie.

 

Dzisiaj minęło mnie takie szare 235, ledwie dojrzałem co było z tyłu na klapie, pięknie gadało :twisted:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.