Skocz do zawartości

Arek F22 m235i


AREK1056

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 625
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

w aucie z turbo zawsze lepiej DP niz sportowy kat...... co do smrodku .... w benzynowym aucie nazwałbym to zapachem :) w dieslu jest smród.... ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Arek, czyli pierwsze wrażenie dobre było, że to coś z wydechem? Bo faktycznie coś chrobotało jakby w wydechu ;)

Ale lipa wyszła :/ Ja ciągle jestem zbulwersowany, że w takim aucie zamiast wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej jest ekonomizer :mad2: Tam powinien być jeszcze wskaźnik temp oleju w takim aucie - a tu wskaźniki jak w jakimś 320d - co i tam jest paranoją.

Myślę, że tak jak co niektórzy tutaj piszą... trzeba wymieniać silnik teraz już porządnie modząc i potem cieszyć się mocniej dłubniętym autem niż kiedykolwiek planowałeś ;) Bo przecież teraz nie będziesz już zakładał kata? :>

Wiem jak jest... trochę gadaliśmy i domyślam się, że nie jest Ci lekko... ale trzeba szukać pozytywów 20k zł to nie jest aż tak duża tragedia przy tej kasie, którą w to auto wkładasz - na robotę będziesz miał pewnie kasę z części, które Ci zostaną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak bmw polska się na mnie wypieło ale tuner force stanął na wysokosci zadania i zadeklarował pomoc muszę zdobyć silnik i zrobić przeszczep

jeśli ktoś ma kontakt z kimś kto ma silnik n55 w dobrym stanie proszę o kontakt

Kubik masz rację jak będę miał nowe serce to na pewno wywalę kata i zrobię down pipe i celuję w 450 km

Wszystkim którzy mnie wspierają w tej trudnej chwili wielkie dzięki

Do zobaczenia za rok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak bmw polska się na mnie wypieło ale tuner force stanął na wysokosci zadania i zadeklarował pomoc muszę zdobyć silnik i zrobić przeszczep

jeśli ktoś ma kontakt z kimś kto ma silnik n55 w dobrym stanie proszę o kontakt

Kubik masz rację jak będę miał nowe serce to na pewno wywalę kata i zrobię down pipe i celuję w 450 km

Wszystkim którzy mnie wspierają w tej trudnej chwili wielkie dzięki

Do zobaczenia za rok

 

jak wygląda sprawa z leasingiem przy takiej utracie gwarancji i mobilności samochodu? Jakby nie było auto podczas leasingu jest własnością banku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A można taki nowy silnik sfinansować za pomocą leasingu ?

Oczywiście innej firmy, ale czy w ogóle taka możliwość istnieje ?

Jeśli tak to nie powinno zaboleć jednorazowo aż tak.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zróbcie mu zrzutkę na silnik Panowie. Każdy wie jakie jest ryzyko modyfikując nowy samochód. Zawsze mnie dziwiło podejmowanie takiego ryzyka dla kilu koni mechanicznych. Imo jak kogoś nie stać na m2/m4 to niech cieszy się ze swojego 235i i gwarancji a nie przysłowiowo wyżej sra niż dupe ma, a później płacz na forum, bo okazuje się że auto zepsute a leasing trzeba płacić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej dzwoniłem już jest problem z tymi n55 ja mam najnowszą wersję dużo modyfikacji żeby przeszczepic do mojego auta muszę znalezc identyczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

arek nie jest powiedziane gdyby mnie mial katalizatora tylko pipedown. dziwi mnie to ze nie dostales wczesniej ostrzezenia o wysokiej temp. oleju........ byc moze to bylo spowodowane modyfikacja sterownika.

 

arek polecam kupic kierownice m performance z wyswietlaczem tam masz temp. oleju i wody chlodzacej.. powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To było w połowie okrążenia najpierw coś strzeliło a potem komunikat że niebezpieczne przegrzanie silnika ,chłopaki mi powiedzieli że kat się zapchał i w kilka sec potem już było pozamiatane ogólnie przy modyfikacjach kat to problem ale jestem dobrej myśli silnik już w sumie jest upatrzony tylko wymiana i ogień.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Powodzenia w naprawie. Szkoda, że BMW nie montuje wskaźnika temperatury, tylko kontrolkę "too late".

 

Jak sprawdzałem u siebie temperaturę to przed próbą sportową miałem temperaturę płynu 90 stopni, po przejechaniu próby temperatura wynosiła 110 stopni i chodziły wentylatory.

Temperaturę sprawdzałem aplikacją na telefon przez bluetootha'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie da się wywołać jakiegoś ukrytego menu, które wyświetla temperaturę? W E46 takie bajery były, więc tutaj pewnie też są.

Chyba w Audi widziałem, że podczas robienia programu dokładają jakieś dodatkowe opcje w "board computer", że widoczne są dodatkowe parametry.

Może tutaj też się da?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.