Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam pytanie do ludzi majacych Bmw e-34 520 24v np 91r czy to normalne że z takim silnikiem muszę męczyć ją do 180km/h ????bo wydaje mi sie że nie jeśli ktoś wie od czego zacząć prosze o pomoc! A i jeszcze cos różnica na gazie czy na benzynie jest mała. Dzięki
Opublikowano
Tak właściwie to pytam o max prędkość ,wiem ze w polsce nie ma gdzie rozwijac takich prędkości ale z ciekawości pytam, bo u mnie 180 i więcej nie da rady! niestety nie wiem jaki mam czas do setki przy okazji sprawdzę a tak poza tym to silnik ten ma 150KM coś to chyba znaczy tylko że z 91 r auto i moze połowe to zdechło, sam jusz nie wiem czy się czepiam czy co, jak ktos sprawdzał swoją betke dajcie znać!
Opublikowano

da sie wiecej :norty:

 

licznikowe 230 było na zimówkach 195/65/15

Na letnich 225/55/16 w 4 osoby poszła 220km/h :twisted2:

Pozdrawiam!

Tomek

Opublikowano (edytowane)

Przede wszystkim skoro grzebales pod maska to sprawdz czy nie zablokowala sie jakos linka od gazu (gdzies w okolicy przepustnicy).

 

----------------------------------------------------------------------------------

Sorki to mialo byc w innym miejscu :)

Edytowane przez Centrino
Opublikowano

aha odnośnie gazu - teraz dopiero zauwazyłem. Jeżeli masz instalacje z mikserem w dolocie - to nie masz co sie dziwić.

Te silniki są wrażliwe na wszelkie zakłócenia w dolocie powietrza.

Jednym słowem zagazowałeś połowe ze 150 koni.

Pozdrawiam!

Tomek

Opublikowano
no to ładnie zamordowałem tyle koni!! racja niestety mam mixer w dolocie powietrza ,rozumiem że nie bedzie różnicy czy to gaz czy benzyna? naprawde nie ma sposobu żeby zreanimować te konie i zostawić gaz w samochodzie?prosze o pomoc!!
Opublikowano (edytowane)

No powinien na benzynie leciec wiecej - mój na gazie 190 km/h potem jest dół - brakuje gazu i nie chce dalej kręcic pomimo ze to nie wszystko - tez mam na mikserze , na benzynie inna bajka - ciągnie do ko

 

Ja mam inny problem - na gazie (od momentu załozenia isntalacji) nie chce mi sie wkrecać od 5000 obr - kreci do 5000 obr i nastepuje dół - efekt jakby konczyło sie paliwo , na biegu jalowym wkreca sie bez problemu a efekt ten wystepuje tylko podczas jazdy czyli pod obciazeniem - gaz mam II generacji czyli właśnie na mikserze przy dolocie, zaden wtrysk - Na benzynie ciągnie natomiast do odciecia.

Juz wszystko ok - zmiana reduktora i po problemie - załozyłem mocniejszy BRC i kreci bez ograniczen pozdrawiam

Edytowane przez katar14
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
Problem może wynikać też z małej wydajności Reduktora LPG. Lepiej zamontować za duży reduktor niż za mały. Potem są takie efekty jak wspominacie, a do tego jeszcze zawyżone spalanie LPG. Ja u siebie mam silnik M20B25 170KM i reduktor BRC bodajże ATE 90E do 200KM. Spalanie wychodzi bardzo ciekawie jak na ten silnik. Na zbiorniku 39,5l przejechałem ostatnio Warszawę tylko po mieście 317km czyli 12,5l/100km. Jeśli idzie o moc to wiadomo, mixer to zwężka która zamula. W tej generacji instalacji nie da się nic wymyślić.
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Opublikowano
dziś mierzyłem ile ma do setki no i cieno ok 15sek. dane to 10,6.co ciekawego na benzynie identycznie chyba cos jest nie tak !! Może jakieś propozycje gdzie szukać? dzięki
Opublikowano
Wyciąg mikser i się przejedz na benzynce :wink: Niestety II generacja moim zdaniem w 24v to lipa ,też miałem wszczepic u siebie ,ale dałem spokój za dużo kucyków się marnuje ,sprzedałem swoją bo benzynka mnie wykańczała :evil: ,a nie chciałem ją zamęczyc II generacją ,a sekwencja jak dla mnie ,za dużo keszu , jakiś czas przecierpię bez auta (będzie ciężko :cry2: )dozbieram kasy i kupuję e36 325 z sekwencją ,trochę mi czasu to zajmie ,ale warto ,kumpel kumpla ma i testowałem :D ,od tamtego dnia niechce innej :twisted:
Opublikowano
Dzięki za odpowiedzi! Jeszcze wyciągnę mixer żeby sie przekonać, a potem na to wychodzi że i ja sprzedam bo naprawde słabo się jeżdzi ,dziwne że nic nie wymyslili żeby nie spadała tak moc po zamontowaniu takiego gazu.
Opublikowano
Dzięki za odpowiedzi! Jeszcze wyciągnę mixer żeby sie przekonać, a potem na to wychodzi że i ja sprzedam bo naprawde słabo się jeżdzi ,dziwne że nic nie wymyslili żeby nie spadała tak moc po zamontowaniu takiego gazu.

 

Żaden rozsądny gazownik nie poleca instalacji 1 lub 2 generacji do takich silników. Montując "tanią instalację" na własne życzenie kastrujesz silnik, pozbawiając go powietrza (klapa przeciwwybuchowa i mikser skutecznie hamują przepływ powietrza zwiększając podciśnienie na dolocie - żeby lepiej zassać gaz). Cały wysiłek inżynierów BMW zostaje zniweczony, a Ty się dziwisz, że nie jedzie.

W e34 2,5 24V miałem instalację 2 generacji, która moim zdaniem zabrała mi jakieś 50KM, dzięki niej samochód stracił też charakterystycznego kopa przy 4,5tys obr/min. Po wyjęciu insytalacji auto odzyskało wigor i "latało" bez przeszkód 230km/h (na oponach chyba 205/65/15), przy zużyciu paliwa średnio 12l/100km.

Przy gazie 1 lib 2 generacji możesz jeździć tylko taniej (nie mylić z tanio). O radości z jazdy raczę zapomnieć.

 

Pzdr,

Opublikowano
Dzięki za odpowiedzi! Jeszcze wyciągnę mixer żeby sie przekonać, a potem na to wychodzi że i ja sprzedam bo naprawde słabo się jeżdzi ,dziwne że nic nie wymyslili żeby nie spadała tak moc po zamontowaniu takiego gazu.

 

Sa tacy co wymyślili, trzeba miec oddzielny wlot powietrza dla gazu i dla benzyny. Opłacalność takiego patentu to już inna sprawa

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

współczuje Wam osiągów. Ja mam 730 R6 na gazie II generacji. Nie jestem zbytnim zwolennikiem gazu ale leciałem nią 220 km/h właśnie na gazie i myślę że to dobry wynik.

 

W zasadzie taką prędkość osiągneła by "na zawołanie" tylko dróg brak.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Instalacja gazowa pierwszej generacji, mikser tzw. SONICZNY , auto obciążone na MAXA 220 KM/h na Gazie bez problemu :mrgreen:
Pozdrawiam
Opublikowano

 

Ty stary, ci kolesie to jakieś świry. Czytałem dużo z ich strony i dochodze do wniosku, że coś im na dekiel walneło. A ceny też mają zaj***, 7200 - 7900 zł za instalke IV gen. do 325i :!::?::!::?:

Normalnie każdy inny gaziaż mówił mi 4000 do maksymalnie 4700 zł, i to nie to największe badziewo BRC co oni oferują, ale bodajże LOVATO (od wielu ludzi już słyszałem, że BRC to szmelc, i nikomu na BRC nie chodzi tak jak na LOVATO)

Opublikowano
koro jednym chodzi na gazie powyzej 200 a innym nie - nalezaloby sprawdzic szczelnosc dolotu oraz sprawnosc przeplywki, przy gazie duzo syfu sie do niej dostaje, ewentualnie mogla ulec uszkodzeniu. L.
  • 1 rok później...
Opublikowano
U mnie za to jest inny motyw - zauwazylem ze im zimniej na zewnatrz tym auto nie chce osiagac obrotow pod obciazeniem szczegolnie nagle itp. Jakby brakowalo mu LPG. Dodam ze wymienilem reduktor na najwiekszy z brc (od 3.5 do 6.0 L ) a mam 3.0 i dalej to samo.
Opublikowano
Witam ja mam e36 sedan 91r z gazem (nie sekwencja)265tys przelotu i w 5 osob srednio kazdy ok 80kg, lecielismy 200km/h na gazie niesprawdzalem na benie ale jak sprawdze to wam cos podesle
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
A moze by tak na poczatek sprawdzic stan samego silnika (sprezanie, stan walka rozrzadu, itp), zamiast czepiac sie gazu?
BMW - Like No Other

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.