Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Nadszedł czas na regeneracje turbiny ponieważ przy wymianie termostatów zauważyłem że mam luz na turbinie przód tył i to dość spory okolo 0,5cm moje pytanie brzmi gdzie regenerować taką turbinę jakiś sprawdzony serwis ??

 

Bmw e91

Silniki 2.0D N47 Tu2 120kw 163KM

Opublikowano
Dzisiaj mi własnie padła turbinka w e91 tylko że m47T2 , mieszkam w gdansku i przejrzałem dzis dosc duzo postów na forum i pisza że regeneruje je jakis mechanik w kolbudach koło Gdanska i ma tu u nas wiele pochwał :)
Opublikowano
Dzisiaj mi własnie padła turbinka w e91 tylko że m47T2 , mieszkam w gdansku i przejrzałem dzis dosc duzo postów na forum i pisza że regeneruje je jakis mechanik w kolbudach koło Gdanska i ma tu u nas wiele pochwał :)

 

Benasss też ma M47 tylko napisał N47

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano

Regeneracja to loteria - jak robic to tylko w servisie, ktory daje jakas gwarancje np 2 lata.

Wielu kolegow juz sie przejechalo na regneneracji i na koniec i tak nie obylo sie bez zakupu nowki sztuki .

Temat do przemyslenia i napewno do wyprobowanie opcji SZUKAJ :cool2: ( pozdro dla kumatych)

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano

Mam trzy serwisy na oku

 

Pierwszy sprawdzony ale na innych turbinach np. vw passat http://www.turbo-serwis.com/?id=kontakt regeneracja 1100 zł

W necie znalazłem ze polecają ten tutaj http://www.turboserwis.pl jeszcze nie dzwoniłem jaki koszt a trzeci serwis to znalazłem na allegro http://allegro.pl/turbosprezarka-bmw-320d-e90-e91-163-km-150-km-i4641393257.html[

 

Pomóżcie jakos :D

 

a jak ma sie DPF to jest jakaś różnica z turbiną ?

Opublikowano
Garrett z 520d nie wejdzie p&p, ma inne przyłącze od strony wydechu (tzn flansza chyba taka sama, ale inny kąt) :(
Opublikowano
Sprawdzony serwis jest tutaj: https://garrett.honeywell.com/

Zrobią Ci regeneracje za 4000zł i jeszcze starą turbinę sobie zatrzymasz :8)

 

Quarwa co to za cena za regeneracje jak nówka blaszka kosztuje 3900 zł. :mad2:

Chłopie daj spokuj z takimi radami :duh:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Co do samej wymiany - wymień również wąż zasilający, częsta przyczyna ponownego zgonu nowej/regenerowanej turbiny.
Opublikowano

Jak wymieniasz turbo sprawdź rurki oleju + umyj w środku, mycie odmy, nowy olej + filtr powietrza i oleju. Dodatkowo umyj cały dolot wraz z intercooler. Tyle w temacie wymiany.

Turbo nowe lub używane. Turbin się nie regeneruje. Slyszales kiedyś by Royce-Rolls regenerowal silnik w samolocie ? To turbo działa podobnie.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano
Potrafi być zapchany ten wąż, nie do końca drożny, a chyba każdy wie co oznacza niewłaściwe ciśnienie/natężenie przepływu oleju. Jeśli nawet go nie wymieniasz to warto chociaż wyczyścić. Oczywiście są tutaj fachowcy, którzy wstawią nową turbinę, zaleją stary olej i pojadą dalej - bo eksploatują samochód na zasadzie byle najtaniej, a o mechanice mają nikłe pojęcie. W dodatku czynności które opisał damianz również powinny wejść w zakres prawidłowej wymiany - no ale pewnie, po co skoro można wrzucić sprężarkę p&p i heja :) Co do turbo i silnika odrzutowego to inna zasada działania i zupełnie inne obciążenia.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Slyszales kiedyś by Royce-Rolls regenerowal silnik w samolocie ? To turbo działa podobnie.

 

Kolego ale teraz to pojechales :norty:

A sylszales kiedys aby airbus wywalal silnik samolotu i wstawial nowy tak po prostu ? :duh: szczegolnie ,ze 25-30% wartosci samolotu to silniki ?

Zapewniam cie, ze royce-rolls tez przeprowadza servis i regneracje swoich turbin/silnikow.

To zapewne sie im bardziej oplaca jak wstawianie nowego, ktory kosztuje pewnie z 100 razy wiecej niz przeglad techniczny.

Tak samo wymienia sie lozyska i uszczlenienia, przeprowadza kontrole lopatek itd.

Roznica polega na tym, ze nikt nie czeka jak w przypadku aut ,az sie silnik w samolocie rozpadnie :norty: tylko robi sie przeglady i regeneracie interwalowo.

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.