Skocz do zawartości

wojtaswoytas

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 2005

Osiągnięcia wojtaswoytas

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Panowie pojawiło się pytanie ile tego oleju tam jest w EGR, więc wrzucam zdjęcie (odma zewnętrzna więc to nie olej z niej) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cdbdcde5d6dac32d.html
  2. Dołącze sie. Co sądzicie o tych gałkach? Miał ktoś? wyglądają nieźle. http://allegro.pl/galka-biegow-bmw-e60-e61-e62-e63-e81-e90-e91-e92-i4657065160.html
  3. Sporo tzn, że po przejechaniu 50 km i wcześniejszym wyczyszczeniu EGR (przypominam, że mam zewnętrzną odmę więc to nie jest olej z odmy) stoi tam kałuża oleju. No taki 5-10 ml
  4. Ale ta moja nie puszcza lekko oleju w dolot tylko dosc sporo. Na bagnecie poki co nie widac ubytku. Boje sie o samozaplon. Jakie powinno byc prawidlowe cisnienie oleju bo jeszcze tylko to mi zostalo do sprawdzenia..
  5. Wszystko jest sprawdzone, drożność spływu również.
  6. Panowie wznawiam temat. Turbo kolejny raz zregenerowane. Do środka poszedł wkład MELLETA i znowu to samo - turbo leje. Już nie wiem co mam robić. Nie chce mi się wierzyć, że tyle razy jest źle zrobione. Na maszynie nie leje. Powiedzieli mi, że może za duże ciśnienie oleju. Co myślicie? Da się w INPIE sprawdzić ciśnienie oleju????
  7. Ha no właśnie firma naprawde dobra....a tu taki klops. Chyba że rzeczywiście tych turbin nie da sie dobrze zregenerowac.
  8. WItaj kolego. Ja już 4 raz oddaje turbo do regeneracji. Po trzech razach dalej leje:) A zakład profesjonalny. Powodzenia.
  9. Poziom oleju w polowie. Droznosc splywu oleju i miski olejowej sprawdzona - wszystko tam jest jak najbardziej w porzadku.
  10. To jest juz trzeci nowy srodek. Auto pieknie jezdzi, nie zakopci nawet przy pelnym gazie. Sprawdzam zawsze w EGR. Nawet po 40 km stoi tam mala kaluza oleju (takich kilka dobrych kropel) Na wyjsciu z turbo do IC tez skapuje olej. Na bagnecie nie widac ubytku
  11. No tak ale trzy razy?? Gość powiedział, że nie zrobi mi tego inaczej bo turbo jest w 100% sprawne na maszynie i to problem musi być u mnie. Powiedział, że albo odda mi kase albo zrobi jeszcze raz, ale tak samo i na tych samych markowych częsciach. A zakład to jest renomowany.
  12. Od razu podzielę się swoją bolączka. Regenerowałem TURBO. Po założeniu leje do dolotu (założona odma zewnętrzna więc lanie z odmy odpada). Poszło do reklamacji. Założona drugi raz - to samo. Poszło 3 raz i gość powiedział że to TURBO jest na 100000% dobre na maszynie i nie ma możliwości zeby była wadliwa. Trzecia turbina dalej leje. Gość powiedział, że może mi oddać kase, ale jego zdaniem z moim autem jest coś nie tak. Pomóżcie. Dziękuje. Druga mniejsza sprawa. Inpa pokazuje błąd dodatkowej pompy wody. Wiem czytałem wszystko o szczotkach, że trzeba wymienić itd, ale u mnie pomimo tego błędu funckja REST w aucie działa normalnie. Po wyłączeniu silnika wpompowuje ciepłe powietrze do silnika. Nie zaglądałem do pompy skoro działa, ale jednak błąd się pojawia. Ma ktoś jakiś pomysł?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.