Zasłużeni forumowicze Shadow69 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 3 Stycznia 2015 z zestawu zostało jeszcze 5 prostych :mrgreen: Zostaw ze 2 na zapas resztę sprzedaj :mrgreen:
Liwóś Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Jeszcze jedna rzecz, do filtra odmy teraz jakoś łatwiej się dostanie? EDIT - widzę, że jednak nie. Niestety odma w naszych silnikach jest dość uporczywym tematem do wymiany :D
Moderatorzy madseason Opublikowano 8 Stycznia 2015 Autor Moderatorzy Opublikowano 8 Stycznia 2015 Mikołaj trochę się spóźnił, ale już jest, zaraz trzeba do roboty lecieć, dzisiaj fura musi być na chodzie :8) A poniżej porównanie pompy wody ori i hepu a także termostatu wahler i behr. Minimalnie się różnią. Termostaty mają inne wtyczki i zawory, a Hepu z racji na metalowy cieńszy wirnik chyba więcej wody powinien przewalać, ale to już tylko domysły, zobaczymy jak wyjdzie w praktyce :D http://static.pokazywarka.pl/bigImages/5495247/13949678.jpg?1420735211 http://static.pokazywarka.pl/bigImages/5495247/13949680.jpg?1420735326 http://static.pokazywarka.pl/bigImages/5495247/13949681.jpg?1420735326 Moje galerie: nr5: 2011 f07 530xD GT // Ex nr4: 2006 e61 530xD AT // Ex nr3: 2003 e39 525iAT EE // EX nr2: 2002 e39 530iAT //M // EX nr1: 2000 e39 520i
Moderatorzy madseason Opublikowano 8 Stycznia 2015 Autor Moderatorzy Opublikowano 8 Stycznia 2015 Prawie zawału dostałem, wszystko poskładane do kupy, ale nie chciał się odpowietrzyć, przy kolejnej próbie pojawił się olej w zbiorniku. Załamka na maksa, już w sobie układałem poszukiwania nowego serducha, dopóki nie przypomiałem sobie, że z braku laku do lubryfikacji oringa pompy użyłem smaru miedzianego :mad2: :mrgreen: Tak się przez moment zastanawiałem co ten olej taki ładny błyszczący :mrgreen: Jak już się pozbierałem to z odpowietrzaniem też masa roboty, na poziomo nie dało rady, trzeba było pod górę ustawić i jeszcze zeszło powietrza, aż w końcu pojawiła się nadzieja w postaci ciepłego nawiewu. W sumie jak na samodzielną akcję to chyba całkiem nieźle, wszystko póki co śmiga, wycieków nie ma, pasek klimy już nie piszczy (napinacz już ledwo trzymał). Czas wywalić karton śmieci i w końcu zasłużony odpoczynek :8) Moje galerie: nr5: 2011 f07 530xD GT // Ex nr4: 2006 e61 530xD AT // Ex nr3: 2003 e39 525iAT EE // EX nr2: 2002 e39 530iAT //M // EX nr1: 2000 e39 520i
Jankos1 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 masz jeszcze tą kierę ( o ile w dobrym stanie) z multifunckją do sprzedania?
danielxc717 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Mógł byś nagrać filmik i wrzucić tutaj jak wygląda przelew na wolnych obrotach? Albo napisz. Bo różnie piszą. U mnie sączy się na wolnych obrotach dopiero po dodaniu gazu silka strumyk/ Niektórzy mówią że mają mocny przelew na wolnych. Jak jest u Ciebie?
hawraneek Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 U mnie jest mocny strumień bez odpalania auto tylko z włączonym zapłonem, a to zasługa dodatkowej pompki odpowiedzialnej za to, w przedliftowych nie ma tej pompki dlatego nie masz przelewu. https://www.youtube.com/watch?v=gIMedcqEBc8
Moderatorzy madseason Opublikowano 9 Stycznia 2015 Autor Moderatorzy Opublikowano 9 Stycznia 2015 Strumień wygląda jakby się sączył, różnicy między tą a poprzednią pompą nie widzę. A to ciekawe, że na zapłonie też leci. Jutro sprawdzę czy u mnie też tak jest i może się uda filmik nagrać też. Mam dodatkową pompkę, była to jedna z niepodzianek podczas rozbierania :) Moje galerie: nr5: 2011 f07 530xD GT // Ex nr4: 2006 e61 530xD AT // Ex nr3: 2003 e39 525iAT EE // EX nr2: 2002 e39 530iAT //M // EX nr1: 2000 e39 520i
danielxc717 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Mam dodatkową pompkę bo mam funkcje rest. Na włączonym zapłonie nie mam przelewu. Na pracującym silniku na wolnych obrotach płyn się sączy. Chciał bym zobaczyć ten przelew na zgłaszonym bo w kilku e39 patrzyłem i żadna tego nie miała
Moderatorzy madseason Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Moderatorzy Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) I klimatronik doczekał się czyszczenia. Syf totalny :P Po czyszczeniu pięknie działa, żadnych skoków temperatury. :D http://static.pokazywarka.pl/bigImages/5499128/13968191.jpg?1420914556 Edytowane 12 Stycznia 2015 przez madseason Moje galerie: nr5: 2011 f07 530xD GT // Ex nr4: 2006 e61 530xD AT // Ex nr3: 2003 e39 525iAT EE // EX nr2: 2002 e39 530iAT //M // EX nr1: 2000 e39 520i
Moderatorzy madseason Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Moderatorzy Opublikowano 10 Stycznia 2015 Daniel, przelew na zimnym i biegu jałowym poniżej. Dodam tylko, że bez odpalenia silnika na zapłonie nie ma przelewu. Przelew m54 hepu: http://youtu.be/v9m_xaxeHBs Moje galerie: nr5: 2011 f07 530xD GT // Ex nr4: 2006 e61 530xD AT // Ex nr3: 2003 e39 525iAT EE // EX nr2: 2002 e39 530iAT //M // EX nr1: 2000 e39 520i
hawraneek Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Dodam tylko, że bez odpalenia silnika na zapłonie nie ma przelewu. Musisz jeszcze temperaturę ustawić na maksa i porządnie podkręcić dmuchawę-będzie piękny przelew. Wtedy wystarczy podnieść przód auta do góry na lewarkach i zostawić ją tak na kilkadziesiąt minut. Właściwie to sama się odpowietrza w ten sposób. https://www.youtube.com/watch?v=gIMedcqEBc8
Moderatorzy madseason Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Moderatorzy Opublikowano 10 Stycznia 2015 Jednak u mnie dalej nic, albo masz zwarcie, albo u mnie pompka nie działa ;) Moje galerie: nr5: 2011 f07 530xD GT // Ex nr4: 2006 e61 530xD AT // Ex nr3: 2003 e39 525iAT EE // EX nr2: 2002 e39 530iAT //M // EX nr1: 2000 e39 520i
hawraneek Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Gdy kupiłem auto to też nie miałem tego przelewu, wymieniliśmy pompkę na nową i działa. Jak wróci auto z warsztatu to nagram filmik. https://www.youtube.com/watch?v=gIMedcqEBc8
Moderatorzy madseason Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Moderatorzy Opublikowano 10 Stycznia 2015 Gdzie kupiles i za ile? Tez sobie wymienie ;) Moje galerie: nr5: 2011 f07 530xD GT // Ex nr4: 2006 e61 530xD AT // Ex nr3: 2003 e39 525iAT EE // EX nr2: 2002 e39 530iAT //M // EX nr1: 2000 e39 520i
hawraneek Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 u mnie to kolega robił ale, że to było prawie cztery lata temu to już ceny nie pamiętam, nawet nie kojarzę czy oryginał wsadził czy jakiś zamiennik. https://www.youtube.com/watch?v=gIMedcqEBc8
danielxc717 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Gdyby pompka nie działała to po zgłaszaniu auta nie było by ogrzewania. Ja ogrzewanie mam więc pompka chodzi, ale przelewu nie ma jak silnik nie chodzi
Moderatorzy madseason Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Moderatorzy Opublikowano 24 Stycznia 2015 Tak się zastanawiałem co wrzucić na wiosnę i znalazłem foto z jesiennego pit-stopu :P http://static.pokazywarka.pl/bigImages/5536448/14103007.jpg?1422100226 Moje galerie: nr5: 2011 f07 530xD GT // Ex nr4: 2006 e61 530xD AT // Ex nr3: 2003 e39 525iAT EE // EX nr2: 2002 e39 530iAT //M // EX nr1: 2000 e39 520i
danielxc717 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Ja kupiłem styl 32 i mi się bardzo podoba.
Azaj Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Ja kupiłem styl 32 i mi się bardzo podoba. Kozackie są. Te, co na zdjęciu z przodu to gorsze niż holokaust. W ogóle wg mnie do E39 nie pasuje. A-ZMyjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupoweUl. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia536 - 802 - 804
Zasłużeni forumowicze CICHY525 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 25 Stycznia 2015 Te z tyłu jeszcze gorsze.
Moderatorzy madseason Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Moderatorzy Opublikowano 25 Stycznia 2015 Kwestia gustu, mi te z tyłu pasują na zimę, a te z przodu w ogóle nie pasują do tej fury, podobnie jak styling 32 wydają mi się przedepokowe, pasować mogą do poprzednich generacji. Cały czas mi po głowie chodzi m-pak albo styling 122http://wheelcollision.com/wccpix/59558.JPG Moje galerie: nr5: 2011 f07 530xD GT // Ex nr4: 2006 e61 530xD AT // Ex nr3: 2003 e39 525iAT EE // EX nr2: 2002 e39 530iAT //M // EX nr1: 2000 e39 520i
Zasłużeni forumowicze Shadow69 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 25 Stycznia 2015 Te co masz na aucie to jak na mnie fela typowo zimowa, taka zwykła, na zimę idealna.Mi do twojego koloru najbardziej by pasował styling 80, raz widziałem na żywo i jest mega, lub klasycznie styling 66 ;)S.80http://www.bmwtips.com/tipsntricks/wheels/bmw_wheel_080.jpgS.66http://www.alufelgenprobleme.de/M%20Paralellspeiche%2066%20E39%209x17et26%203611%202229035%20484,--280,--60,--10,--.JPG
danielxc717 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 80 mi się nie podoba ale 66 widziałem ładna zadbana felge z polerowanym rantem (o co niestety bardzo trzeba dbac) to wyglądało super. Styl 32 nie uważam by wyglądał archaiczne. Szukałem długo zadbanych felg tego wzoru.
Moderatorzy madseason Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Moderatorzy Opublikowano 3 Marca 2015 Mały spocik w Legionowie z "zagadką" Hawranka :) http://static.pokazywarka.pl/bigImages/5705346/14519193.jpg?1425404287 Moje galerie: nr5: 2011 f07 530xD GT // Ex nr4: 2006 e61 530xD AT // Ex nr3: 2003 e39 525iAT EE // EX nr2: 2002 e39 530iAT //M // EX nr1: 2000 e39 520i
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się