Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

 

To dobra informacja dla mnie, bo pewnie przyjdzie czas że będę chciał swoją sprzedać :)

 

Tym bardziej dla mnie bo za swoją E60 545i będę chciał około 50 tys zł, więc skoro za E39 ludzie dają 40, to moja powinna pójść w jeden dzień. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

 

To dobra informacja dla mnie, bo pewnie przyjdzie czas że będę chciał swoją sprzedać :)

 

Tym bardziej dla mnie bo za swoją E60 545i będę chciał około 50 tys zł, więc skoro za E39 ludzie dają 40, to moja powinna pójść w jeden dzień. :)

 

e39 540i pod niemal kazdym wzgledem (jak dla mnie) lepsze od e60 545i :)

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e39 540i pod niemal kazdym wzgledem (jak dla mnie) lepsze od e60 545i :)

 

rozumiem że poruszałeś się choć kilka mieszków obiema furmankami i masz bardziej sprecyzowane porównanie niż "niemal pod każdym względem"..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trwałosc układu napędowego :)

 

OK nie chce rozpętywać kolejnej dyskusji.... kazdemu pasuje co innego, kazdy ma inne wymagania, inny budżet itp...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A lepszość samochodu to tylko trwałość? Ja wiem, że 545i ma mocniejszy silnik, zdecydowanie lepsza skrzynie biegów, ma jeszcze doskonalsze zawieszenie niż E39 i jest lepiej wygłuszone. Do tego jest lepsze multimedialnie i ekonomiczniejsze. Biorąc te kwestie pod uwagę pisanie, że E39 540i jest prawie we wszystkich aspektach lepsze od 545i jest stekiem bzdur po prostu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A lepszość samochodu to tylko trwałość? Ja wiem, że 545i ma mocniejszy silnik, zdecydowanie lepsza skrzynie biegów, ma jeszcze doskonalsze zawieszenie niż E39 i jest lepiej wygłuszone. Do tego jest lepsze multimedialnie i ekonomiczniejsze. Biorąc te kwestie pod uwagę pisanie, że E39 540i jest prawie we wszystkich aspektach lepsze od 545i jest stekiem bzdur po prostu.

 

e60 jest szpetne jak kobiety Micka Jaggera na początku kariery. I to nie jest subiektywna ocena. Dla mnie miłośnika Nokii 6310 i papierowych map multimedia to można w doopę wsadzić.

E60 lepeij wygłuszone? OK, ale do V8 to i tak grzany zydel, żeby bulgotu V8 słuchać.

Silnik e60 nowocześniejszy? OK, powiedz to ludziom, którzy ściągali swoje fury z granicy Albańsko Czarno Górskiej bo im rurka płynu pękła...

 

 

A od e39 jest ładniejsze e34

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A lepszość samochodu to tylko trwałość? Ja wiem, że 545i ma mocniejszy silnik, zdecydowanie lepsza skrzynie biegów, ma jeszcze doskonalsze zawieszenie niż E39 i jest lepiej wygłuszone. Do tego jest lepsze multimedialnie i ekonomiczniejsze. Biorąc te kwestie pod uwagę pisanie, że E39 540i jest prawie we wszystkich aspektach lepsze od 545i jest stekiem bzdur po prostu.

 

e60 jest szpetne jak kobiety Micka Jaggera na początku kariery. I to nie jest subiektywna ocena. Dla mnie miłośnika Nokii 6310 i papierowych map multimedia to można w doopę wsadzić.

E60 lepeij wygłuszone? OK, ale do V8 to i tak grzany zydel, żeby bulgotu V8 słuchać.

Silnik e60 nowocześniejszy? OK, powiedz to ludziom, którzy ściągali swoje fury z granicy Albańsko Czarno Górskiej bo im rurka płynu pękła...

 

 

A od e39 jest ładniejsze e34

 

@jakub

o rurce już napisałem że albo robisz na początku i masz w 4 literach albo masz w bagażniku i każdy w miarę ogarnięty mechanik sobie poradzi (nawet przy granicy Albańsko-Czarno-Górskiej). DLa kupującego e60 wydać te 1,5-2 tysiące więcej na dzień dobry aby mieć święty spokój to chyba nic takiego strasznego.. Przy okazji powiedz może ile takich osób znasz, ale nie 'z internetu' (którym padły rurki na granicy czegoś tam i czegoś innego).. Piszesz że e60 brzydkie jeżdżąc e46 w turku.. Przepraszam, chyba pękłem..

------ ty był jeszcze jeden komentarz ale wykasowałem żeby nie zniżać się do poziomu Twojej wypowiedzi ------

 

@MMW

jednak miałeś rację że lepiej takich 'złotych sentencji' nie kontynuować. Ja grzecznie tylko zapytałem o konkretne argumenty a jak widać ja ich nie widzę..

 

@Maciek323

ładnie zacząłeś, ale te "każde względy" zakończyły się na układzie napędowym ? czy może masz coś jeszcze na liście ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo nowe to sie psuje.... za dużo elektroniki.... to jest zbędne... jak gadka dziadka... jak dla mnie nowe to nowe. podoba mi sie moje e46 ale jakbym mial możliwości to zmienilbym na e91 lci albo F11. Bez zastanowienia. I nawet przez myśl by mi nie przeszła e34, e39, e60. No chyba ze F11 ;-)

lepiej żeby pchało niż ciągnęło.


http://www.motostat.pl/user_images/63351/icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogłem się i ja powstrzymać od dodania swoich 5groszy... Wiadomo, że kwestia upodobań od gustów zależy, ale muszę przyznać że złe opinie o e 60 to tylko w necie jakoś czytam. Jakoś nigdy nie spotkałem się na żywo z opinią (i nie mówię tu tylko o posiadaczach e 60tek) , że autko się nie podoba. Poprzednie 5tki poczynając od e28 też mi się bardzo podobają i mam nadzieję że kiedyś sobie sprawie jeszcze jakiegoś pięknego klasyka. Jeżdżąc e39 oglądałem się za e60,teraz moja głowa ogląda się mimowolnie za f10.Chociaż oczywiście zauważam ładne w oryginale wszystkie Beemki. I w mojej opinii BMW z każdym nowym modelem(no może prócz 5gt) :) i w każdej serii pięknieje, zachowując jednak urok klasycznego auta. Ale każdy oczywiście ma prawo mieć swoje odmienne zdanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A lepszość samochodu to tylko trwałość? Ja wiem, że 545i ma mocniejszy silnik, zdecydowanie lepsza skrzynie biegów, ma jeszcze doskonalsze zawieszenie niż E39 i jest lepiej wygłuszone. Do tego jest lepsze multimedialnie i ekonomiczniejsze. Biorąc te kwestie pod uwagę pisanie, że E39 540i jest prawie we wszystkich aspektach lepsze od 545i jest stekiem bzdur po prostu.

 

e60 jest szpetne jak kobiety Micka Jaggera na początku kariery. I to nie jest subiektywna ocena. Dla mnie miłośnika Nokii 6310 i papierowych map multimedia to można w doopę wsadzić.

E60 lepeij wygłuszone? OK, ale do V8 to i tak grzany zydel, żeby bulgotu V8 słuchać.

Silnik e60 nowocześniejszy? OK, powiedz to ludziom, którzy ściągali swoje fury z granicy Albańsko Czarno Górskiej bo im rurka płynu pękła...

 

 

A od e39 jest ładniejsze e34

 

Specjalnie nie poruszałem kwestii wyglądu, bo jest czysto subiektywna i niezmierzalna. Dyskutowanie w tym temacie nie ma sensu i tyle. Mi się podoba zarówno wygląd E39 jak i E60 i nawet nie mam zamiaru zastanawiać się które bardziej, bo po co.

 

Druga sprawa kolego Jakubie dotyczy braku umiejętności czytania ze zrozumieniem jaką prezentujesz. Już pominę argumenty z "doopy", że wolisz używać map papierowych i starej Nokii, bo szkoda czasu je komentować. W którym miejscu napisałem, że silnik w E60 jest nowocześniejszy? Napisałem, że jest mocniejszy, a skrzynia nowocześniejsza czyli zdecydowanie lepsza. Albo nie pamiętasz co czytasz albo specjalnie przeinaczasz czyjeś słowa żeby wyszło na Twoje.

 

Opowieści o pękniętej rurce to chyba czytałeś na pudelku. Problem "rurki" tkwi w uszczelce, która znajduje się na jej końcu i w reakcji z niektórymi typami płynów chłodniczych traci swoje właściwości uszczelniające. Silnik wtedy po prostu zużywa płyn chłodniczy i trzeba go dolewać. O jakich pęknięciach unieruchamiających silnik piszesz to nie wiem.

 

Proponuję się drugi raz zastanowić zamiast pisać żeby tylko sobie popisać. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e46 też jest szpetne i tak jak mam w podpisie z BMW ja już skończyłem

 

e46 jak dla mnie szczególnie, ale MMW w sumie ładnie to opisał.. Jedynie w kupecie wygląda na prawdę OK ;)

 

 

Jeśli już się posklejasz po pęknięciu (jak silnik silikonem) to przyznam Ci rację.

 

możesz to napisać po polsku? Proszę..

Niestety albo nie rozumiesz w ogóle problemu z rurką, albo ja nie mogę zrozumieć o czym piszesz..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też coś dołożę, lepszy to pojęcie względne. Ja po przeczytaniu kilku opinii z autocentrum i naszego forum odpuściłem E-60. Tutaj bardzo trafny fragment opinii użytkownika z AC:

cyt "Najlepsze auto jakim jeździłem. I najgorsze. Miałem chyba z 20 aut, mnóstwo beemek, bo pomimo polskiego stereotypu to świetne auta. Zresztą połowę życia spędziłem zagranicą gdzie polskie stereotypy nie funkcjonują. Byłem fanem tej marki, do niedawna. Teraz okazało się, że E39 była ostatnim prawdziwym, wspaniałym BMW. Wzór samochodu, niedościgniony i nieosiągalny dla innych marek. E60/61 to koszmarnie skomplikowany, zawodny, przekombinowany i drogi koszmar.

To nie jest E39 czy E46, do których się lało paliwo, jeździło i naprawiało w szopie u Zenka. Zaawansowana technika i elektronika, drogie serwisy i części, czy wreszcie brak fachowców -nawet ASO często rozkładało ręce, powoduje, że zdecydowanie odradzam zakup tego auta. Poniżej lista najważniejszych awarii. Jest to jakieś 20% wszystkich napraw, ale to są te, które najbardziej dały mi w kość. Wszystkie poniższe usterki są typowe dla tego modelu, więc można się spodziewać że raczej prędzej niż później spotkają też Ciebie: -pęknięty kolektor wydechowy - hałas, smród spalin w kabinie, utrata mocy -rozszczelniony kolektor dolotowy - wykonany z plastiku więc się odkształca i konieczna jest wymiana, tego się nie da naprawić -rozszczelniona turbosprężarka, do wymiany bądź regeneracji. Przy okazji padają sterowniki -awaria sprzęgła hydrokinetycznego automatycznej skrzyni biegów - kosztowna naprawa, do tego oleje, filtry, miska olejowa, sterowniki, uszczelki, drogi i niszczący nerwy koszmar -awaria pompki "nivo" odpowiedzialnej za tylne zawieszenie pneumatyczne, do tego osprzęt, wężyki, filtry, sterowniki. Uwaga na stan poduszek! -awaria modułu CCC i ekranu I-drive. I-drive miga, zmienia kolory, potem gaśnie. Kolejna kosztowna usterka -awaria sprężarki klimatyzacji -awaria pompy Active Steering -awaria kolumny kierowniczej - element się zużywa, można regenerować, lepiej kupic nowy -awaria anteny diversity odpowiedzialnej za centralny zamek - nie rozpruwać kluczyków! Jak nie działa centralny to na pewno padł moduł w górnej części klapy (kombi) albo ukiwały się kable. To samo dotyczy braku sygnału z anteny radiowej. W sedanie szukać nad tylną szybą! Dodatkowo: dużo drobnych irytujących usterek elektroniki. Sypie się wszystko: pękają światłowody, psuje się moduł I-drive, zmieniarka CD, mata obciążeniowa fotela pasażera, wiesza się samopodnosząca roleta. itd, itp Na koniec ciekawostka: to auto tak zszarpało mi nerwy, że nie mogę na razie patrzeć na inne auta nie mówiąc o BMW - prze 10 lat byłem ich wielkim fanem. Jaki mam samochód? Żadnego! Jeżdżę starym firmowym Golfem, brzydkim, nudnym, bez mocy, wyposażenia, po prostu gówn..ne jeździdełko do dojeżdżania na zakupy i do domu. Ale spokojnie śpię i nie stresuje mnie żadna potencjalna awaria, bo za jedną usterkę BMW E60 mogę kupić 2 takie Golfy. BMW odjechało na lawecie. Kupił go naiwniak "sam se naprawię i będę miał tanią beemkę". Cóż, powodzenia, ja ostrzegałem, teraz leczę zszarpane nerwy."

Radość z jazdy - gdzie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem e61 i napewno jeszcze kupie e60/61.

Żadnej z tych awarii nie miałem.

Auta kupuje pewne z de od dilerów lub od właścicieli z udokumentowaną historią łącznie z unfalfrei :twisted:

Głównie problemy mają ci którzy patrzą tylko na CCC.

A jeszcze jedno między e39,a e60 dzieli przepaść.

Wystarczy się przejechać.

Jeżeli ktoś pisze ,że części drogie to widocznie nie stać go na e60.

Edytowane przez rafala6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Miałem e61 i napewno jeszcze kupie e60/61.

Żadnej z tych awarii nie miałem.

Auta kupuje pewne z de od dilerów lub od właścicieli z udokumentowaną historią łącznie z unfalfrei :twisted:

Głównie problemy mają ci którzy patrzą tylko na CCC.

Też nie potwierdzam żadnej z tych usterek w swoich E60/61 , ale z jednym się zgadzam że e39 to ostatnie proste i solidne BMW :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem e61 i napewno jeszcze kupie e60/61.

Żadnej z tych awarii nie miałem.

Auta kupuje pewne z de od dilerów lub od właścicieli z udokumentowaną historią łącznie z unfalfrei :twisted:

Głównie problemy mają ci którzy patrzą tylko na CCC.

Też nie potwierdzam żadnej z tych usterek w swoich E60/61 , ale z jednym się zgadzam że e39 to ostatnie proste i solidne BMW :cool2:

gdyby tylko jeszcze e39 miało lepsze blachy byłoby super!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wg mnie jest to typowa wypowiedź frustrata, który kupił swoje wymarzone e60 za 50% wartości rynkowej i potem był zły na cały świat i bmw za swoją głupotę, szczególnie, że widać po tym cytacie, że to zbiór wszystkiego co się dało znaleźć o tym modelu. W ten sposób to można na każdym aucie, dowolnego producenta wieszać psy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie jest to typowa wypowiedź frustrata, który kupił swoje wymarzone e60 za 50% wartości rynkowej i potem był zły na cały świat i bmw za swoją głupotę, szczególnie, że widać po tym cytacie, że to zbiór wszystkiego co się dało znaleźć o tym modelu. W ten sposób to można na każdym aucie, dowolnego producenta wieszać psy.

 

pełna zgoda..

 

To nie jest E39 czy E46, do których się lało paliwo, jeździło i naprawiało w szopie u Zenka.

Mnie jeszcze rozbawił cytat że nie może go naprawić w szopie u Zenka..

 

Opisujący to po prostu MISZCZ.

 

Z jednym natomiast nie da się nie zgodzić. Golf (a do tego firmowy) na pewno jest dużo tańszy w eksploatacji (nawet nie naprawie, eksploatacji; ale są tacy co chcą mieć ciastko i je zjeść na raz)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E39 to już taka trochę prehistoria ale nadal ma fajną sylwetkę. Kilka lat temu wydawała mi się taka napompowana w stosunku do e34(mój ulubiony model BMW nie licząc E31). E60/61 to jednak udany samochód i naprawdę mało awaryjny, wielu znajomych go ma i bardzo sobie chwali, jedynie w jednej rozrusznik odmawiał posłuszeństwa ale w 10 letnim aucie wszystko się może zdarzyć. Kolega dał jednak auto do oceny a tu rozpętała się dyskusja o wyższości E60 nad E39... :duh: :duh: Skończcie te durne wywody :mrgreen: i doradzajcie koledze co z tą 540i. Idę na piwko i powodzenia :cool2:
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sterna

 

to akurat rozpętał kolega który stwierdził że e39 właściwie pod każdym względem jest lepsze od e60..

 

Co do sylwetki e39 to masz rację. Ja zawsze oglądam się za zadbanymi sztukami, a 540.. hmm..

Co o oceny to nie da się nic powiedzieć z tych zdjęć co są zawarte w aukcji.. Jechać i sprawdzać. Dzwonek również nie wygląda na groźny..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest E39 czy E46, do których się lało paliwo, jeździło i naprawiało w szopie u Zenka.

Mnie jeszcze rozbawił cytat że nie może go naprawić w szopie u Zenka..

 

Opisujący to po prostu MISZCZ.

 

Z jednym natomiast nie da się nie zgodzić. Golf (a do tego firmowy) na pewno jest dużo tańszy w eksploatacji (nawet nie naprawie, eksploatacji; ale są tacy co chcą mieć ciastko i je zjeść na raz)

 

 

 

Tylko nie w szopie u zenka :mrgreen: nie mam żadnej szopy :nienie: jeszcze.

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.