Skocz do zawartości

DanBMW

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia DanBMW

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam zainteresowałem się tym samochodem: http://allegro.pl/bmw-120i-m-pakiet-aero-skora-bezwypadek-jedyna-tak-i4475112714.html Daten für die Fahrgestellnummer: WBAUF51010JS56151 Modellbezeichnung: 120i Ausführung: Europa Typschlüssel: UF51 E-Code: E87 Karosserie: Sports Hatch Lenkung: links Türen: 5 Motor: N46 - 2,00l (110kW) Antrieb: Heckantrieb Getriebe: manuell Außenfarbe: Sparkling Graphite Metallic (A22) Innenraum: Leder Leasure/schwarz (LHSW) Produktionsdatum: 09.08.2004 Werk: Regensburg Code Serienausstattung Standard Equipment S321A Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color S411A Fensterheber elektrisch vorne/hinten Window lifts,electric,front/rear S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S851A Sprachversion deutsch Language version German Code Sonderausstattung Optional Equipment S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel S2CGA BMW LM Rad Sternspeiche 140 BMW light alloy wheel, spider spoke 140 S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S434A Interieurleisten Interior trim finishers S441A Raucherpaket Smoker package S442A Getränkehalter Cup holder S450A Höhenverstellung Beifahrersitz Height adjustment, passenger seat S470A Isofix-System Isofix-System S473A Armlehne vorne Armrest front S493A Ablagenpaket Storage compartment package S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S520A Nebelscheinwerfer Fog lights S521A Regensensor Rain sensor S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S540A Geschwindigkeitsregelung Cruise control S563A Lichtpaket Light package S663A Radio BMW Professional Radio BMW Professional S676A HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system P7RPA Paket Advantage Advantage package P7RSA Paket Comfort Package Comfort L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany S818A Batteriehauptschalter Battery master switch S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German S8SPA Steuerung COP Control unit COP S915A Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat S999A Auftragssteuerung "HEA" Job order management "HEA" Dzwoniąc do właściciela usłyszałem że samochód jest w całości w oryginalnym malowaniu i że chętnie pożyczy czujnik grubości lakieru, jest w tej kwestii bardzo pewny siebie. Dziwne jest że dokonał przed sprzedażą dość kosztowne wymiany: kompletny rozrząd, odma, tarcze i klocki z przodu, klocki z tyłu, oraz olej i filtry. Moje pytanie jest takie czy jest możliwe że samochód z takim przebiegiem (przynajmniej na cyferblacie i w książce serwisowej 130tyś.) musiał mieć wymieniany rozrząd? Słyszałem o takich przypadkach w 116i ale w 120i??? Czy ktoś może oglądał już ten samochód? Na zdjęciach wygląda świetnie tym bardziej że jest w oryginalnym m-packu. Kosztuje dużo bo to 2004r ale jeśli faktycznie jest bezwypadkowy a przebieg jest oryginalny to się opłaci. Co myślicie?
  2. Wiem wiem. Ale jest coś jeszcze. Chyba koleś coś kombinuje. Już tłumacze: Gdy zadzwoniłem po raz pierwszy (piątek) to powiedział że sprzedaje samochód szwagrowi który jest za granicą i nie wie czy samochód jest sprzedany bo ktoś właśnie był i chce go kupić, ma nie daleko i wrócił się po zaliczke. A więc umówiłem się że jeśli nie wróci to da mi znać. I tak się stało. Napisał już późnym wieczorem że nie przyjechał ale nie może się ze mną umówić w sobotę bo na 14:00 ktoś ma przyjechać i wcześniej pytał o ten samochód. A więc znów czekam do soboty. Dzwonie do niego wieczorem w sobotę, że jeśli samochód nie został sprzedany to chce z samego rana w niedzielę przyjechać żeby samochód obejrzeć. I słyszę że ktoś już go kupił niby za 20 000zł (ktoś z wcześniej wymienionej dwójki) a w zasadzie zarezerwował go sobie do poniedziałku i ma go odebrać bo szwagier czyli właściciel zgodził się na takie pieniądze. Nie wiem co chciał osiągnąć w ten sposób: może nakłonić mnie żebym przyjechał w niedziele i od ręki zapłacił nie sprawdzając samochodu na żadnej chociażby stacji diagnostycznej, a może faktycznie sprzedał. :?: Co jeśli samochód będzie nadal na sprzedaż w poniedziałek? Co sądzicie? Aha samochód ma jeszcze jeden mankament który pojawił sie podobno niedawno tzn zamek lewych przednich drzwi łapie na pierwszy ząbek czyli drzwi się zamykają ale nie domykają do końca. Może to być następstwem kolizji czy nie możliwe?
  3. Dziękuje za odpowiedzi koledzy. Chyba ją sobie jednak odpuszcze i poczekam na egzemplarz który nie zaliczył dzwona. Niestety trudno znaleźć zadbany egzemplarz. Szukam 1,5 miesiąca i nic. Trafia się sam szrot a nie patrze po najtańszych. Obniżyłem też swoje wymagania co do swojej wymarzonej e39. Początkowo brałem pod uwagę tylko 530i w m-pack, z manualem i w skórze. Teraz byłbym skłonny kupić zarówno 525i, jak i v8, może być automat i alkantara, byle w m-packu. A mimo wszystko nie ma czego się złapać. Przy okazji gdyby ktoś wybierał się po ten samochód to nie warto: http://allegro.pl/bmw-e39-525i-m-pakiet-topasblau-hifi-oplacona-i4471493733.html Dość że cena jest znacznie zawyżona nawet jak za bardzo zadbane e39, to nie ma na czym zawiesić oka. Opowiem jak wyglądały oględziny tak żebym nie był gołosłowny: W piątek po południu miałem chwile czasu więc przeglądnąłem jeszcze raz wszystkie oferty e39 na allegro wybrałem najdroższą r6 z mnóstwem zdjęć o ciekawym lakierze topas blau i myśle sobie "taki drogi to musi być przynajmniej przyzwoity". Więc się wybrałem. Dojechałem na miejsce i widze trzy BMW. Jedną po którą przyjechalem i dwie braci którzy sprzedawali ten samochód. Myśle: "dobra oznaka - może miłośnicy bmw więc szrotu nie sprzedają". Szybko jednak zweryfikowałem zdanie. Poprosiłem o książkę serwisową a dostałem w zamian TUV i to drukowany na kiepskiej drukarce a książka niby gdzieś jest ale musi ją poszukać. Podchodze do samochodu, były na nim krople deszczu więc poprosiłem o szmatki żeby zetrzeć wszystko do sucha. Zdziwiłem się po tym jak sami zdeklarowali się to zrobić. Później zrozumiałem dlaczego. Samochód został wytarty oprócz dachu. Po przetarciu dachu okazało się że bezbarwny schodzi. Jeden z braci stwierdził że pewnie od słonka bo u niego też tak schodzi na e36. Myśle sobie "bzdura ale nie nowe auto, oglądam dalej". Obszedłem jedną stronę, drugą, przód samochodu, tył. wszystko malowane. Może dwa elementy to oryginał. Na przednich słupkach ślady postępującej korozji. Otwierając tylne prawe drzwi na słupku pękająca szpachla :mad2: . Otwieram maskę już z niechęcią, ale skoro przejechałem prawie 100km w jedną stronę to przynajmniej obejrzę cały samochód żeby mieć porównanie z kolejnymi. Silnik przecierany ale bardzo niestarannie. Na dole pełno oleju - trudno stwierdzić skąd. Po odpaleniu silnik chodzi równo ale dziwnie świszczy. Usłyszałem że to nic takiego, to taką gumę trzeba wymienić bo jest dziurawa i już ją nawet ma ale nie miał czasu tego zrobić. Siadam w środku włączam wsteczny i pdc miga ale nie działa, podobnie z przodem - brak sygnału. Nie odzywając się nic w końcu ruszyłem na przejażdżkę. Skrzynia biegów wyruchana jak majtki w kroku - drążek ucieka gdzie chce, silnik zmulony ciągnie jakby to było 520i z przed liftu. Piątkę wbiłem chyba dopiero w tedy jak olej w skrzyni się trochę zagrzał bo ani po dobroci ani na siłe wcześniej nie wchodziła. Wróciliśmy z powrotem. Miałem ochotę skopać po tyłkach obu tych braci, bo gdy dzwoniłem to samochód był super. Jak już pokazałem im wszystkie mankamenty to usłyszałem "auto nie jest nowe ale trzyma się kupy". No K...a nie warta nawet połowy tego za ile jest wystawiona. NAWET SIĘ NIE WYBIERAJCIE UWIERZCIE ŻE NIE WARTO!!!
  4. Czyżby nikt nic nie wiedział o tym samochodzie? Jeśli macie jakiekolwiek ciekawe uwagi to piszcie. Pewnie zaryzykowałbym wybrać się żeby je zobaczyć (300 km) ale na razie czekam bo podobno ktoś jest umówiony na 14:30 z właścicielem i w ten sposób mam związane ręce a w zasadzie koła :? Jak określić czy samochód został dobrze zrobiony? Na co zwrócić uwagę?
  5. Mam coś jeszcze jeśli chodzi o ten samochód: http://www.fotoszok.pl/upload/c87d3153.jpg Bardzo źle to wygląda? Sprzedawca twierdzi że samochód był do tego momentu (zdjęcie) w oryginalnym malowaniu. Osobiście sprowadził samochód z Niemiec i posiada go 4 lata. Duża szansa że poszła podłużnica i zawieszenie? Na zdjęciu widać że poduszki wystrzeliły. Albo sprzedający jest bardzo uczciwy przedstawiając to zdjęcie albo chce odciągnąć uwagę od czegoś innego w tym samochodzie. Co myślicie?Czy warto się tym samochodem interesować?
  6. WBADN61090GG90813 Daten für die Fahrgestellnummer: WBADN61090GG90813 Modellbezeichnung: 540I Ausführung: Europa Typschlüssel: DN61 E-Code: E39 Karosserie: Limousine Lenkung: links Türen: 4 Motor: M62/TU - 4,40l (210kW) Antrieb: Heckantrieb Getriebe: automatisch Außenfarbe: Cosmosschwarz Metallic (303) Innenraum: Standardleder/beige E36 Sandbeige E (N6SN) Produktionsdatum: 27.02.2001 Werk: Dingolfing Code Serienausstattung Standard Equipment S202A Steptronic Steptronic S210A Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel S438A Edelholzausführung Fine wood trim S473A Armlehne vorne Armrest front S520A Nebelscheinwerfer Fog lights S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S555A Bordcomputer V mit Fernbedienung On-board computer V with remote control S851A Sprachversion deutsch Language version German Code Sonderausstattung Optional Equipment S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering P337A M Sportpaket M Sports package S352A Isolierdoppelverglasung Insulating double-glazing S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S430A Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip S464A Skisack Ski bag S481A Sportsitz Sports seat S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S500A Scheinw.Rein.Anl./Intensivreinig. Headlight wipe/wash/Intensive cleaning S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A Xenon-Licht Xenon Light S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional S672A CD-Wechsler 6-fach CD changer for 6 CDs S677A HiFi System Professional DSP HiFi System Professional DSP S705A M Sportfahrwerk II M sports suspension II S710A M Lederlenkrad M leather steering wheel S715A M Aerodynamikpaket M Aerodynamics package S760A Hochglanz Shadow-Line High gloss shadow line S775A Dachhimmel anthrazit Headlining anthracite S785A Blinkleuchten weiss White direction indicator lights S788A BMW LM Rad Individual BMW LA wheel, Individual L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German S915A Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat S970A Business-Paket Business Package Code Information S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S602A Bordmonitor mit TV On-board monitor with TV S694A Vorbereitung BMW 6 CD Wechsler Provisions for BMW 6 CD changer Poprawiam swój poprzedni post :oops: Czy ktoś zna ten samochód? http://allegro.pl/bmw-540-m-pakiet-2001-i4486255621.html
  7. Witam wszystkich serdecznie. Szukając BMW 5er e39 m-pack, natrafiłem na 540i i jestem ciekaw czy ktoś już wcześniej oglądał ten samochód albo coś o nim wie. Fajnie byłoby usłyszeć czyjejś opinii nim jutro wybiorę się je oglądać. Jestem fanem BMW ale nie mechanikiem. I co prawda potrafię w mniejszym czy większym stopniu ocenić czy samochód zaliczył dzwona ale już z mechaniką jest znacznie gorzej. Wiem jak powinna brzmieć zdrowa V8 ale nie wiele więcej jestem w stanie stwierdzić. Z tego więc powodu pytam o ten konkretny samochód. Byłbym też wdzięczny za info co samemu można sprawdzić przy kupnie e39 przed wizytą w ASO lub na stacji diagnostycznej. viewtopic.php?f=44&t=72889
  8. To źle że od prywatnych właścicieli? Na mój chłopski rozum to lepiej: unikam pośredników którzy chcą zarobić, maskują a nie usuwają mankanenty, sprzedają bardzo często szrot. Wiem że taniej byłoby kupić na miejscu samochód po opłatach, najlepiej od prywatnego właściciela, ale pytam GDZIE?
  9. http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/530/vhc:car,pgn:1,pgs:50,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:5__bmw_er_series,frn:2000-01,frx:2004-12,prx:7001,slt:for_sale_by_owner,ful:petrol,ccn:2801,ccx:3000,vcg:limousine/pg:vipcar/181961331.html http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/525/vhc:car,pgn:2,pgs:50,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:5__bmw_er_series,frn:2000-01,frx:2004-12,prx:7001,slt:for_sale_by_owner,ful:petrol,ccn:2401,ccx:2600,vcg:limousine/pg:vipcar/195348780.html ...Ewentualnie
  10. Zapomniałbym jak dla mnie nie ma znaczenia czy będzie to manual czy automat. Może ktoś nie koniecznie posiada ale wie od kogo można kupić taki samochód który posłuży parę lat
  11. Witam wszystkich fanów marki BMW. Chce się poradzić przed zakupem 5er. Interesuje mnie wyłącznie samochód na benzynę lub benzyna +lpg. Najpierw wyjaśnie do czego będzie mi służył samochód. Autem jeżdżę najczęściej na dystansie 10 - 50 km - stąd wybór jednostki benzynowej. Jednak od czasu do czasu zdarzają się dłuższe dystanse. Chciałbym poruszać się sprawnie i dynamicznie. Szukam już jakiś czas samochodu po lifcie w M-packu i przyznaje że jest niezwykle trudno coś znaleźć. A jeśli już jest fajna fura to idzie od ręki. Np. w ubiegły weekend koło wrocławia stała piękna 530i+lpg i ktoś mnie ubiegł, w ten weekend już miałem się wybierać po 525i+lpg koło Radomia i znów to samo - ktoś był szybszy... Zastanawiam się nad wyjazdem do naszych sąsiadów z zachodu. Co myślicie o tych samochodach: http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/530/vhc:car,pgn:1,pgs:50,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:5__bmw_er_series,frn:2000-01,frx:2004-12,prx:7001,slt:for_sale_by_owner,ful:lpg,vcg:limousine/pg:vipcar/195814510.html http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/525/vhc:car,pgn:3,pgs:50,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:5__bmw_er_series,frn:2000-01,frx:2004-12,prx:7001,slt:for_sale_by_owner,ful:petrol,ccn:2401,ccx:2600,vcg:limousine/pg:vipcar/192819753.html Może ktoś z was ma coś fajnego do sprzedania. Musi być po lifcie, z oryginalnym M-pak II, w skórze i w sedanie w grę wchodzi 525i, 530i, i może 540i - choć rozsądek podpowiada żeby brać te dwa pierwsze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.