Skocz do zawartości

Nie Czuć Mocy Słabe e 39 520i Prosze O Pomoc


krystiawarmia

Rekomendowane odpowiedzi

kupiłem auto tydzień temu odpala bardzo ładnie zapala sie kontrolka abs i trakcja na gazie delikatnie czuć różnice że troszke nierowniej chodzi ale poza tym jest ok jeżdzilem kolegi bmw i na prawde tamto jechało fajnie i szybko moje jest jakieś wolniejsze nie wiem co to może być to moje pierwsze bmw więc dlatego tutaj napisałem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

520 nie jest demonem mocy ale pewnie do kompletu masz jakiś badziewny gaz który mu miesza w mapie benzyny.

 

Skasuj adaptację sterownika benzyny i przez jakiś dzień czy dwa nie włączaj LPG.

Sprawdź czy będzie poprawa?

 

Dobrze by było odczytać kody błędów sterownika silnika i popatrzeć na wskazania live data.

 

Może być kilka drobnych powodów które łącznie dają efekt jak opisujesz.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O spalanie to chyba trzeba było się martwic przed zakupem :D

ja tankuje 13 L benzyny na 100 i nie narzekam bo się dobrze śmiga.

 

Podłącz podłącz pod komputer a

na pewno coś ciekawego pokaże jak nie odnośnie słabej mocy to chociaż kontrole trakcji i ABS sobie napraw.

Bo skończysz jak kolega z forum w polu borków na mokrej drodze :P

A ten pan od komputera dobrze jak by miał wiedzę na temat live data jak kolega pisał,

na tej podstawie mógłby wyczytać czy coś może być nie tak mimo braku błędów.

PS we własnym zakresie zacznij od wymiany filtrów i ogólnego czyszczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bede musial tak zrobic jutro sie go zapytam czy wogole wie co to jest jak nie to nawet nie bede sobie zawracal nim glowy i bede szukal innego ktory na prawde sie zna na temacie no spalanie takie jak u mnie to chyba lekka przesada tymbardziej ze zmieniam biegi maks do 2.5 tys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

zmiana biegów do 2500 obrotów wcale nie oznacza ekonomicznej jazdy.

 

A ten silnik żyje w zasadzie dopiero powyżej 2500. To nie diesel.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jeździsz 520i powyżej 2500 to cała ekonomia zostaje zapomniana,do 2500 to nomalna jazda eko,a powyżej wiaderko sie otwiera.

Ale nie do 20l na sto km. On powinien w mieście max 15 palić Chyba że się jeździ do odcięcia.

 

Jaki to rocznik? Jakie oznaczenie silnika? Musisz kompa podłączyć, bo to może być np sonda i będzie tyle żarł. Na benzyny też tyle pali? Sprawdź to koniecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

W mojej jak czujniki padły to wciągała bene w zarąbistym tempie-tak coś domniemam ok. 25l :mrgreen:

Domyślam się, że masz podwójny vanos skoro piszesz "czujniki". Masz silnik M52- 150KM czy M54- 170KM? Czy masz pojedynczy vanos i piszesz o czujniku wału i czujniku wałka?

Uzupełnij profil! Wielka tajemnica jakby to ze złota było :? ."Nie powiem" to i my nie powinniśmy odpowiadać :wink:

Czujniki jak się sypną to auto nie będzie szło i będzie paliło wachę jak wściekłe. Silnik chodzi nie tak jak powinien i jeszcze przy tym przeważnie wywala błąd sondy, bo są złe spaliny.

Tylko czujniki? W BMW nie ma "tylko" w elektronice!!! Jak padły obydwa to szykuj około 500 na same czujniki i dodam, że tylko oryginał bo jak kupisz zamiennik to zaraz założysz następny temat-bo będzie tak samo.

Tutaj masz jak wymienić czujnik impulsów wałka rozrządu w M52B25

viewtopic.php?f=15&t=162688&hilit=+czujnik+wa%C5%82ka&start=60#p1863990

Podoba mi się najbardziej pkt. 14 :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Może po prostu kupiłeś zajechanego trupa co już ledwo kompresje trzyma. Miałem 520i i demonem nie była,ale jak sie odpowiednio operowało zakresem obrotów to dało się jeszcze fajnie pojeździć.

 

Ten twój kolego co tez ma 2 litry też ma je w e39?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ktoś pisał, że w podobnej sytuacji pomogło wywalenie katalizatora, bo był już tak zawalony (kilka lat jazdy z LPG), że spaliny nie przechodziły.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.