Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W po liftach na 100% da się same kierunki, a w przed nie mam pojęcia jak jest. Prawdopodobnie się da, ale reki uciąć nie dam. Kup sobie kabelek, przyda się nie tylko do kodowania i sprawdź sam czy się da.
Opublikowano

dla potomnych, 10 minut zabawy ncs expert dla czlowieka ktory uzywa tego pierwszy raz ;)

 

jesli chcemy kierunki us w wersji przedliftowej (LSZ CI26-CI29) zmieniamy:

 

PROGRAMMPARAMETER_LSZ_1 do PROGRAMMPARAMETER_LSZ_13
z "ECE" na "US"

LAENDERVARIANTE_LSZ
wert_02
SIDEMARKER_US
aktiv

 

do wersji poliftowej (LSZ od CI31)

 

SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv
DRL_DIMMUNG
wert_02

 

 

u mnie dziala super ;)

Opublikowano
Daj jakiś filmik jak to wygląda...;-)

Naprawy po sąsiedzku BMW E46 - Lubin dolnyśląsk

wymiany elementów zawieszenia, układu hamulcowego, elektryka, doposazenia, diagnostyka

Opublikowano
A mogą zabrać dowód ? Kierunki mają być przystosowane do EU czyli pomarańczowe a że świecą to mogą coś zrobić ? Znajomy ma Audice z stanów i też mu świecą i nie mówił nic żeby miał problemy kiedykolwiek.
Opublikowano

Postojowe nie mogą świecić na pomarańczowo, a ich liczba jest określona ( na 2 z przodu).

Co do tego jak mają pracować kierunkowskazy też są konkretne wytyczne (kiedy się mają zaświecić i z jaką częstotliwością mrugać).

Na obrysówki się nie łapie po są tylko z przodu - choć szczerze nie wiem jak w naszych przepisach wygląda kwestia świateł obrysowych dokładnie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja mam włączone światła dziennie na długich i znajomi pierdzieli że nie można tak jeździć, bo nie ma homologacji i takie tam. W zeszłym miesiącu byłem na stacji diagnostycznej i wypytałem kolesia, czy mogą za to zabrać dowód osobisty i czy lepiej to wyłączyć. Powiedział, że wszystko jest ok i nie ma powodu dla którego mieliby się do tego przyczepić.

Także podejrzewam, że z tymi kierunkami będzie identycznie.

Opublikowano

Z DRL jest trochę inna historia, zobacz chociażby w nowszych BMW - jest tak domyślnie i to jest ok.

A z kierunkami problem jest taki, że nijak się to ma do przepisów niestety.

Opublikowano
Nie boisz się o dowód?

Czy jeździsz z kablem i komputerem? :D

A czego tu sie bac? Przeglad pobierzny po zabraniu dowodu kosztuje ok 20zl (sprawdzaja tylko to, za co byl zabrany) Nie oplaca sie wozic kabla i przed nimi dziadowac :mrgreen:

http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
dla potomnych, 10 minut zabawy ncs expert dla czlowieka ktory uzywa tego pierwszy raz ;)

 

jesli chcemy kierunki us w wersji przedliftowej (LSZ CI26-CI29) zmieniamy:

 

PROGRAMMPARAMETER_LSZ_1 do PROGRAMMPARAMETER_LSZ_13
z "ECE" na "US"

LAENDERVARIANTE_LSZ
wert_02
SIDEMARKER_US
aktiv

 

do wersji poliftowej (LSZ od CI31)

 

SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv
DRL_DIMMUNG
wert_02

 

 

u mnie dziala super ;)

 

 

Potwierdzam to co napisał kolega ,wszystko smiga że aż miło ,zakodowałem u siebie w polifcie i u paru kolegów w przed liftach hula że aż miło...... :D

 

patrum dzieki za zapodanie tematu.Pzdr

  • 1 rok później...
Opublikowano

a tak logicznie myśląc to ubezpieczalnie są teraz tak cwane że jakbys spowodował wypadek/kolizję i ktoś by się dopatrzył że miałeś kierunki nieprzystosowane do naszych przepisów to by za Ciebie odszkodowania nie wypłacili i jeszcze może płaciłbyś komus rente do aż by usnął;/

Niestety ale takie są polskie realia...fajne te kierunki US ale ja sobie jednak odpuszczę.

Jak się myle to niech mnie ktoś poprawi

Opublikowano

Używam już 3 lata. Przeglądy oraz kontrole policyjne przechodzi. Nikt się nie czepia a wygląda to tak.

http://www.orawa-blach.pl/veron/bmw_forum/WP_20140228_21_37_26_Pro.jpg

Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach...
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam

 

Powrócę do tematu gdyż trafiło mi się auto z przeprogramowanymi światłami na wersie US i właśnie nie przeszło mi przeglądu.

Może i panowie nie zrobiliby aż takiego problemu z przednimi kierunkowskazami, gdyby nie fakt, że tylne światło przeciwgielne się zwyczajnie nie pali.

Dioda przy przycisku od tego światła się zapala, a żarówka już nie.

 

Ogólnie byłem tym zaskoczony bo przy kupnie auta nie sprawdziłem oświetlenia i na stacji próbowali mi wmówić, że w ogóle mam wersje na Stany bo według nich lewa tylna lampa jest lampą ze światłem wstecznym a nie przeciwgłowym jak to powinno być w europie.

Mam wersje e46 compact. W tym aucie w lampie lewej i prawej jest miejsce na światło białe tak jakby było one światłem wstecznym. Ja myślałem, że właśnie w lewej jest światło przeciwmgłowe. Nigdzie nie mogę znaleźć która żarówka w lampie jest odpowiedzialna za światło przecimgłowe i jak ją programowo włączyć.

Może ktoś mi pomóc?

Jutro się wybieram po przewód do programowania i będę walczył by przejść przegląd.

Opublikowano

Lewa dolna żarówka to przeciwmgielne a prawa dolna to światło cofania. Patrzymy stojąc za autem. Żarówki 21W.

Niżej wykaz pinów modułu LCM (przełącznik świateł):

LCM e46 compact, kość X12, 54 Pin.

Pin 1. Tylny kierunek lewy pin 2 (X319)

Pin 2. Bixenon prawy pin 2 (X10107)

Pin 3. Kierunek przedni boczny prawy pin 2 (X390)

Pin 4. Światło stop Touring pin 4 (X318)

Pin 5. Światło tylne lewe pin 4 lub 6 w coupe/cabrio (X319)

Pin 6. Bezpiecznik nr 106/50A (X3)

Pin 7. Mijania lewe pin 2 (X130) również Xenon

Pin 8. Długie prawe pin 2 (X134)

Pin 9.

Pin 10. Światło tylne prawe pin 4 lub 6 w coupe/cabrio (X318)

Pin 11. Kierunek przedni prawy pin 2 (X137)

Pin 12. Kierunek lewy/prawy do pin 9 (X32) manetka

Pin 13. Długie+mrugnięcie do pin 7 (X32) manetka

Pin 14. Autoustawianie lamp xenon tył do pin 4 (X13251)

Pin 15. Bezpiecznik nr 32/5A (X10016) również xenon

Pin 16. Światło stop centralne, pin 1 (X413)

Pin 17. Oświetlenie tablicy pin 2 (X710)

Pin 18. Kierunek przedni boczny lewy pin 2 (X389)

Pin 19. Autoustawianie lamp xenon przód do pin 1 (X1451)

Pin 20. Tylne światło lewe coupe/cabrio pin 4 (X319)

Pin 21. Licznik pin 14 K-bus (X11175-black)

Pin 22. Autoustawianie lamp xenon przód do pin 4 (X1451)

Pin 23. Autoustawianie lamp xenon przód do pin 5 (X1451)

Pin 24.

Pin 25. Światło stop pin 4 (X78)

Pin 26. Autoustawianie lamp xenon tył do pin 5 (X13251)

Pin 27. Bezpiecznik nr 9/5A (X10016)

Pin 28. Przeciwmgłowe przód pin 8 (X44)

Pin 29. Światło stop prawe pin 3 (X318)

Pin 30. Światło stop lewe pin 3 (X319)

Pin 31. Masa (X217)

Pin 32. Masa (X10012)

Pin 33. Bezpiecznik nr 107/50A (X9)

Pin 34. Mijania prawe pin 2 (X135) również Xenon

Pin 35. Długie lewe pin 2 (X131)

Pin 36. Bixenon lewy pin 2 (X10106)

Pin 37.

Pin 38. Tylne światło prawe coupe/cabrio pin 4 (X318)

Pin 39. Potencjometr pin 4 lewa (X1034)

Pin 40. Potencjometr pin 1 lewa (X1034)

Pin 41. Potencjometr pin 2 lewa (X1034)

Pin 42. Potencjometr pin 3 lewa (X1034)

Pin 43. Tylny kierunek prawy pin 2 (X318)

Pin 44. Postojówka prawa pin 2 (X136)

Pin 45. Postojówka lewa pin 2 (X129)

Pin 46. Autoustawianie lamp xenon tył do pin 1 (X13251)

Pin 47. Oświetlenie wnętrza przód pin 5 (X336)

Pin 48.

Pin 49. Przeciwmgłowe tył pin 5 (X319)

Pin 50. Kierunek przedni lewy pin 2 (X128)

Pin 51. Potencjometr pin 4 prawa (X1035)

Pin 52. Potencjometr pin 1 prawa (X1035)

Pin 53. Potencjometr pin 2 prawa (X1035)

Pin 54. Potencjometr pin 3 prawa (X1035)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.