Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 312
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
ja z tym radiem dalem przyklad. partaczy mamy nie tylko w polsce . w niemczech tez cuda robia. wracajac do tematu , jesli nie zalozysz to sie nie przekonasz. na 99% powinien ruszyc
Opublikowano
i tak musisz wmontowac code sticker jesli masz zegary bez wyswietlacza check controll. wiec kazdy bedzie dzialal. byle by siemens. przerabialem kilka sztuk i nawet nie patrzylem na koncowke numeru :-)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam!

Posiadam E34 525i 24V z 1995r z check control, zegarkiem z termometrem i tą czerwoną diodą z alarmu.

Wyciągłem zegarek i policzyłem kable z tej zielonej wtyczki i mam ich 25, 13 pin jest pusty.

Chciałbym zamontować OBC IV i mam pytanko czy bedzie działać poprawnie? Za co odpowiada kabel z 13pinu?

 

Czy OBC IV bez problemu bedzie mogło sterować webastem które działało z "komputerem" z 10-cioma przyciskami?

 

Pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Gdy zarygluje drzwi od wewnątrz np. podczas jazdy to gaśnie mi komputer, gdy odrygluje to się włącza ale pamięta godzine z zaryglowania.

 

Co jest grane?

 

Pozdrawiam

Opublikowano
a czy wie ktos moze dlaczego nie da sie ustawic godziny i daty na obc 6 przyciskowym bo niewiem co robic moze przyciski nie dzialaja czy trzeba jakiejs kombinacji uzyc???
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Dla zainteresowanych, zamowilem partie plytek, wygladaja tak jak na zdjeciach. male, mieszcza sie w srodku, nie trzeba wycinac obudowy. cena jak na aukcji.

 

 

<http://img17.imageshack.us/img17/492/10567452yl0.th.jpghttp://img17.imageshack.us/img17/9181/91653685do5.th.jpghttp://img522.imageshack.us/img522/6673/31397227pn0.th.jpg

 

p.s. plytek juz nie mam, zostaly sprzedane, zostalem posadzony o nadmierny zarobek wiec nie bede juz wiecej zamawial. tak dla jasnosci, 1 plytka kosztowala mnie 8,50 zl, do tego pamiec 6-7 zl (od dobrego dostawcy a nie chinczyk), prowizja allegro 2- zl (duzo zdjec) wiec zarabialem na 1 plytce okolo 2- 3 zlote.

Edytowane przez flash
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam. Mam problem z OBC 4. Posiadam BMW E34 520 M50 91r bez vanosa i problem polega na tym ze w zbiorniku mam 40 litrów a na OBC pokazuje mi przy teście 6 10.00 t: adc rozebrałem pływak i przesunąłem go na max to pokazywało mi 75.00t:adc a jak zrobię min ze jako rezerwa to pokazuje mi 8.00t: adc. Spalanie pokazuje Ok wszystko Oki tylko ile mam paliwa z zbiorniku. W czy może być problem???
Opublikowano
Witam, nie moge nigdzie znaleśc manetki od bc do e34... moze którys z forumowiczów ma na sprzedaz taka manetke??? prosze o kontakt na pw
Opublikowano
cholercia , chciałem zobaczyć ile mam kabli z tyłu OBC , i za cholerę nie mogę go wyciągnąć.... Mam OBC 6cio przyciskowe chyba , z tym śmiesznym auto-alarmem ( dioda na środku). Hmm ktoś przykleił ?:P
SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !
Opublikowano
Witam. Mam problem z OBC 4. Posiadam BMW E34 520 M50 91r bez vanosa i problem polega na tym ze w zbiorniku mam 40 litrów a na OBC pokazuje mi przy teście 6 10.00 t: adc rozebrałem pływak i przesunąłem go na max to pokazywało mi 75.00t:adc a jak zrobię min ze jako rezerwa to pokazuje mi 8.00t: adc. Spalanie pokazuje Ok wszystko Oki tylko ile mam paliwa z zbiorniku. W czy może być problem???

 

Mam podobny problem w 525i 91r., tylko, że u mnie pokazuje stale 33-35l paliwa w zbiorniku niezależnie od tego ile jest i zasięg od 288 do 350km niezależnie od tego ile jest paliwa w zbiorniku. Może ktoś wie w czym tkwi problem. Przy okazji może ktoś posiada rozpiskę softu z testu 17 do 525i 24V?

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.

Tak przeglądam temat i przeglądam ale nie moge znaleźć interesującej mnie rzeczy. Przez zabawe komputerem zablokowałem wszystko. Wystarczy że podłącze klemy a samochód zaczyna przerywanie trąbic. Moglibyście mi pomóc jak to odblokować? Może reset kompa?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam 2 dni temu zamontowałem sobie OBC IV (Siemens z 535 88r.) w mojej e34 520i M50 Vanos i wszystko działa bez zarzutu tylko mam pytanie czy jak wskazanie spalania w teście 02 zgadza mi się z ekonomizerem to i w funkcji VERBR będzie dobrze pokazywać? EEPROM wgrany z forum ten od M50B20 bez vanosa z 1991r. Jeszcze musze dodać iż miałem delikatne problemy gdyż na początku jak tylko zmontowałem OBC IV to nie pokazywał mi chwilowego spalania, ilości paliwa w zbiorniku itp. Pokzaywał jedynie średnią prędkość jednak po zczytaniu EEPROM-u okazało się że jak włączyłem funkcje byte swap to pierwszy adres pokazał się jako 00 00 i wszystko się przesunęło o jedeną wartość. Płytkę pod EEPROM SMD 93C46 przerobiłem na zwykłą podstawkę oraz zwykły układ który jest z tyłu komputerka łatwo dostępny stąd można go wymontować i przeprogramować w razie jakiś kłopotów. Z góry dziękuję za pomoc temat jest bardzo czytelny i potwierdzam działanie OBC IV w 520i. Pozdrawiam adrek i mam nadzieje że mój opis pomoże przy podobnych problemach.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jeżeli ktoś jest zainteresowany montażem przekaźnika alarmu OBC, to tutaj http://www.allegro.pl/item610602117_bmw_e34_e32_sterownik_modul_hella_4ra_005_195_00.html jest do nabycia. Niestety da się podłączyć tylko do instalacji "High version"(wiązka znajduje się przy skrzynce pod tylną kanapą). Nie trzeba wtedy robić dodatkowego zasilania OBC. Dodatkowo w okolicach wiązki silnika wycieraczek są wyprowadzenia na mikrowyłącznik otwarcia maski i syrenę która włącza się po trzykrotnej próbie uruchomienia, wprowadzenia błędnego kodu lub otwarciu maski przy uaktywnionym CODE.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Sorki za odgrzewanie tematu, przeczytałem cały i albo jestem ślepy albo nikt o to nie pytał: czy OBC IV SIEMENS (końcówka 148) pójdzie w 520i M50 bez Vanosa, po dołożeniu płytki kodującej?
http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg
Opublikowano

Koledzy potrzebuję pomocy. Kupiłem do mojego TDS-a Z 1994 roku duży komputer OBC (miałem oryginalnie mały). Podłączyłem go do samochodu, podałem zasilanie na 17 pin i komputer wystartował lecz nie pokazuje zużycia paliwa, zasięgu na zbiorniku czy prędkości aktualnej. Wiązka przewodów jaką mam ma 8 przewodów - nie wiem czy to nie za mało. Wygląda na to, że komputer nie komunikuje się z zegarami i nie bierze z nich odpowiednich danych. Czy można coś z tym zrobić? Dodam, że moje zegary wraz z kodownikiem pochodzą z innego auta ponieważ mój oryginalny zegar i znajdujący się w nim kodownik uległy uszkodzeniu. Mam też zainstalowaną w kompie INPĘ i ta z koleji mimo, że mam interfejs ADS nie komunikuje się z sterownikiem silnika. Może te wszystkie problemy są spowodowane nie kompatybilnością kodownika zegarów i sterownika silnika, ale wskaźniki w zegarach wszystko pokazują OK tzn. zużycie paliwa poziom paliwa w zbiorniku - nie rozumiem czemu te sygnały nie docierają do komputerka. Na koniec chcę jeszcze dodać, że komputerek jest od innego E34 TDS z końcówką numerów 149. Może mi ktoś pomóc?

Dziś mi jeszcze jedno przyszło do głowy. Po założeniu kmputerka przejechałem zaledwie kilkaset metrów i może nie zdążył policzyć średniej prędkości, zużycia paliwa itp. - wyświetlały się na ekraniku tylko kreseczki zamiast wartości - czy ktoś podpowie ile trzeba przejechać aby pojawiły się konkretne obliczenia na komputerku?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.