Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,przymierzam sie powoli do zakupu e92 lub e90(tylko polift) rozsądek podpowiada mi tylko 2 wersje:

Benzynowe 170km lub diesel 177km(lub te 184km).

Z jednej strony niechcialbym diesla ze względu na dziwiek/kulturę pracy lecz z drugiej strony jestem strasznie zrazony do wolnossacych motorów,boje sie ze te 170km to za malo i tez wolałbym miec więcej mocy od dołu,pytanie jak jedzie te 170km,czy jesteście zadowoleni ,mozecie do czegoś to porównać,słyszałem duzo opinii ze te 170km jest "dziwne" gdyz wydaje sie jakby miało więcej mocy,obecnie jezdze astra h 105km, a budzet na auto to okolice 35tys zl

Z góry dziękuję za pomoc :D

 


Śmigam e90 - 330d. Nie ma problemów z mocą, samochód relatywnie lekki a dość mocny. Posiadam oryginalne oprogramowanie, także nawet na fabrycznej mocy jest w porządku.


Oczywiście, jest to diesel, także zawsze będzie trochę klekotał, natomiast duża przyjemność z jazdy i małe spalanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

witam wszystkich, przymierzam się do kupna e92, lub e90 polift

chciałem kupić 2,5 lub 3,0 i zagazować lub kupić zagazowane, ale chyba nie w moim budżecie 35K PLN. Cenią sie.


co powiecie na te sztunie? może ktoś już oglądał? może ktoś coś doradzi i dopatrzy się ewentualnych nieścisłości, a może to Twoja?


nr 1 https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-e-92-325-coupe-zamiana-CID5-IDGzxsr.html - w tej silnik był swapowany z 2,0 na 2,5..

nr 2 https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-e92-325i-manual-CID5-IDLH4EV.html - ogłoszenie stoi pare dni, ciężko coś wywnioskować z opisu, mam blisko. cena?

nr 3 https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-e92-2-0-d-210-tys-przebiegu-CID5-IDLKq34.html - cena?

ew nr 4 https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-320d-177km-e90-lift-sportsize-szyberdach-CID5-IDLn2AN.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=4

nr 5 https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e92-320d-coupe-177km-shadow-line-szyberdach-2-komplety-alufelg-ID6E7Jvx.html#a6ff62d07b

nr 6 https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e90-91-92-93-320d-177km-ID6E5BFB.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogłoszenie: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-320d-184km-piekna-polecam-ID6E8ro5.html

VIN: WBAPP51011F068825

Numer rejestracyjny: KMI 9S98

Rozkodowany: https://bimmer.work/vin/f2493747769755c9815654d5ad7363fd9/


Wróciłem z oględzin. W ogłoszeniu wszystko ładnie pięknie ale stan na miejscu już nie jest taki optymistyczny. Auto z niepewną historią, sprzedający twierdzi, że sprowadzone kilka lat temu z Niemiec i zostawione w rozliczeniu za nową A6. Według VINu auto na rynek Holenderski. Praktycznie każdy z elementów wymaga lakierowania, z części schodzi lakier, mają odpryski albo występują ogniska korozji. No może dach jest w dobrym stanie. Odpryski paskudnie zakryte zaprawką nie pasującą nawet pod kolor nadwozia.

Szyba czołowa z uszkodzeniem, tylna opona ścięta na boku o krawężnik. Prawa lampa przód 2009 rok sklejona na bezbarwny silikon. Oryginalny akumulator BMW jeszcze z fabryki, sprzedawca twierdzi, że szkoda kupować AGM bo na zwykłym kwasiaku też będzie jeździło.

Po przyjechaniu na miejsce silnik był dość ciepły, znaczy że autem było jeżdżone. Przy odpalaniu szarpie i trzęsie silnikiem, występują jakieś dziwne stuki.

Mocne zużycie na fotelu, podłokietniku i boczku drzwi. W ogłoszeniu osoba prywatna a samochód sprzedawany na fakturę VAT.

Nawet nie robiłem zdjęć bo szkoda czasu i pamięci w telefonie. Jak ktoś ma taniego lakiernika i kupę czasu żeby bawić się w doprowadzenie auta do porządku to można śmiało brać, ja za taką cenę podziękowałem.


received-388137979512289.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze jadę z nastawieniem na najgorsze, ALE w zeszłym tygodniu byłem z kolegą po E91 preLCi z silnikiem 2.0 177km z końca 2007 roku.

https://bimmer.work/vin/a0b7feec82e08080b5cb26242c36044ab/

Auto od pasjonata, pedantycznie utrzymane. Jedyne do czego można by się przyczepić to błąd od ledów w ringach i uszkodzona maskownica głośnika z tyłu.

Gość sam przy niej coś tam grzebał, wiedział o czym mówi i można było znaleźć wspólny język. Ogłoszenie na OLX wisiało 5 dni więc nie wrzucam wszystkich sprzedających do jednego worka. Owszem w historii jest szkoda ale profesjonalnie naprawiona i też nie oczekuję od 15 letniego samochodu, że nie ma przycierki lub wymienionego zderzaka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 2L w ogóle odpuściłbym wszystkie samochody 50+ km od miejsca zamieszkania i szukałbym auta w zachodnich landach DE.

Niestety nasz rynek jest pełen oszustów i aut po oszustach świadomych lub nieświadomych użytkowników.

Przerabiałem to zanim doszedłem do wniosku, że szukanie czegokolwiek sensownego w PL, jeszcze BMW daleko od domu nie ma sensu.

Nie mówię, że w Niemczech nie ma min, ale jest ich znacznie mniej szczególnie o ironio jak kupujesz z normalnego komisu (byle nie od Turka).

Tam komisy wystawiają pisemne gwarancje, a prawo działa na korzyść kupującego, więc mało kto kombinuje.

Eibach Pro Kit, Rev Motoring Silicone Intake Hose, Kolektory Turbo Works, Performance Intake, Milv's: +1mm Modified Intake Lift Valvetronic Supports, Program BPC.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

VIN znasz, link do ogłoszenia masz, więc zakładaj temat w dziale do oceny ogłoszeń. Tam znajdziesz odpowiednią pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

163 km to m47, silnik starszy, rozrząd z przodu, większe spalanie, gorsza kultura pracy, na początku produkcji e90 wychodził bez dpf ( końcówka wydechu skierowana w dół)

177 i 184 silnik nowszy, rozrząd od strony skrzyni, mniejsze spalanie, lepsza kultura pracy.


To tak pokrótce. Oba silniki okej, chociaż sam bym wybral nowszy wariant. Wymiana rozrządu i śmigasz bezproblemowo ( oczywiście jeżeli kupiłes w akceptowalnym stanie). Oczywiście z automatyczną skrzynia.


Więcej szczegółów masz w tym temacie, wystarczy przeklinać parę stron.



Z n47 163 km chyba wychodziły tylko w Belgii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

184 to inne wtryski... 177 sa piezzo

184 sa elektromech. z zapasem na 250KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

absolutnie nie te z 177 one daja max 240...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy w którym.. ale tak w skrócie 380/6 =x x*4 =~ 250.... a co najwazniejsze te wtyyski z czasem traca swoja wydajnosc i jak mialem 177 nie chcialo podac wiecej jak 205KM a po zmianie 225... n47s przed liftowe tez maja wtryski z 177 i tam tez jest blokada przy 240km..... a poliftowe mozna robic jak moj... n47s bezpieczne okolice 280.... za duzo tego przerobilem zebys mi tu bajki opowiadal... :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na mobile.de E 90/91 2.0 D (po 2009) występują w trzech odmianach mocy: 163-177-184 i chodziło Mi Szanowni Koledzy :8) czym tak naprawdę różnią się dane silniki itd. bo na pewno będę robił stage1 i przydało by się troszkę informacji która z wersji silnikowych jest bardziej podatna i wydajniejsza a co za tym idzie jak sobie radzi sprzęgło i ewentualnie skrzynia a jak sprawuje się automat? Nm.

Jak doczytałem z Waszych wypowiedzi w N47 184 km wtryski na cewkach a 177 piezo... a 163 po lifcie? Jakie turbinki tam siedzą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.