Skocz do zawartości

NaVirusie

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia NaVirusie

  1. Witam padła mi rolka i zniszczyła pasek u mnie stary wyglądał jakby był z obu stron rowkowany w sklepie dali z jednej strony u mnie ułożenie paska jest jak na foto. Jaki pasek do tej jedyneczki. Co jeszcze koło od wspomagania mam plastikowe bez rowków zaznaczyłem na zd.
  2. Problem pojawił się niedawno podczas odpalania dymi na niebiesko. Podczas dodania gazu dymi i drga budą gdy jest zagrany dymienia nie ma tylko drgania. Jak schodzi z obr też buja przy dolnych obr.
  3. Witam od jakiegoś czasu mam dziwne drgania całego samochodu. Jest to podczas przyspieszania jadąc np 100km/h na 5 bieg dodając szybko gazu to zaczyna się i trzęsie całym autem i tak na 6 biegu w okolicy 130km/h. Jest to wyczuwalne przy wszystkich biegach tylko mniejsze drgania na mniejszych biegach około 2000 do 3 tys obr. Jadąc autostradą jak telepie to wskazówka obrotomierz tak jakby falowala. I dodam jak przejdą obr na więcej już tak nie buja. Troszkę przykapca.
  4. Czy w swoich diesel też tak wam świszczy i ten dym. Filmik robiłem jak drugi raz odpalałem przy pierwszym odpalaniu więcej dymu było. Czyżby turbo siadało. https://youtube.com/shorts/zR1qTAXj_Gw?feature=share
  5. :cool2: Nie napisałem ale przeskanowałem całe auto (autel 808) błędy (4bda regulacja ciśnienia wstepnego) i info zablokowanej tylnej wycieraczki. I mam kilka screenów z pracy turbo i innych ale nic nie ma. A jak miernik nic nie pokaze to uszkodzony. A dpf nie wiem mam auto 3 dni. Z tym nierówną pracą jak zimny po nocy i troszkę dymu może puścić wina świec sterownika ale u mnie tak jakby jeszcze olej spalał muszę zaglądnąć do turbo i dolotu odma ok jest. Bo na filmiku jak odpuszczają obroty to puszcza biały dymek rano jest więcej dużo więcej. Tak z 5 sek
  6. Sterownik wyciągnięty tylko czy na ciepłym silniku np 40st sterownik podaje na chwilę prąd na świece. Bo może moje sprawdzanie było błędne. A tutaj jeszcze filmik czego to wina turbo? https://youtube.com/shorts/IbhOkSbA7v4?feature=share
  7. Nie dość że świece złe mi dali to szczegół. Ale tak jak pisał kolega wyżej na żadna świece prądy nie do chadza sprawdzane żarówka 6v czyli sterownik do naprawy.
  8. Sterownik jest koło filtra oleju z boku. Z tego co doczytałem. Tylko przydał by się schemat jak go sprawdzić.
  9. Błędów nie mam ale podłączam jutro kompa przeskanuje a jest możliwość sprawdzenia tego sterownika tak miernikiem. Bo rozumiem jak dochodzi prąd na świece to sterownik jest ok.
  10. To zaczynam świece kupione beru 40zl uważam że cena ok i jutro zmiana i zobaczę czy prądy dochodzą. A o sterowniku czytałem że lubi się zepsuć.
  11. Kupiłem jedyneczkę i po rannym odpaleniu - 2 st odpalił ale przez parę sekund nierówno pracował i biały dymek czy mogą to być świece żarowe. Jak w tym silniku działa sterownik kiedy i przy jakich temp grzeją świece.
  12. A co powiecie o tej. Może ktoś coś powiedzieć https://www.facebook.com/marketplace/item/1057384978336292/?ref=facebook_story_share
  13. Witam potrzebuje kilku rad na co szczególnie zwróci uwagę przy zakupie seria 3 E90 2.0 diesel 177KM tylko cupe. Roczniki 2007-2010 Jako że to pierwsze BMW moje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.