Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Co panowie sądzicie o tym ogłoszeniu ?


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-piekne-bmw-e90-lift-niespotykany-przebieg-polecam-ID6DLRLO.html


Widziałem zdjęcie z Belgii po wypadku i nie była to raczej bardzo poważna kolizja (tak wynika z fotografii przynajmniej).

Powypadkowa z Rosji, ozderzakowanie dołożone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Co panowie sądzicie o tym ogłoszeniu ?


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-piekne-bmw-e90-lift-niespotykany-przebieg-polecam-ID6DLRLO.html


Widziałem zdjęcie z Belgii po wypadku i nie była to raczej bardzo poważna kolizja (tak wynika z fotografii przynajmniej).

Powypadkowa z Rosji, ozderzakowanie dołożone.

 

Hmm niby carpass jest fotki powypadkowe z blachą belgijską, nieźle, usuwam z obserwowanych zatem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Z tych dwóch wersji silnikowej to szukaj 320d - dynamika bez porównania. 318i słabo jedzie, a wtrysk bezpośredni jest problematyczny. Do 100km zawsze można jechać zobaczyć, dalej nie ma sensu.

 

Nie mam zbytnio preferencji co do silnika, teraz jeżdżę dieslem i mam go powoli dosyć dlatego rozglądam się równocześnie za benzyną. Czyli omijać słabe wersje benzynowe, a jakiś konkretny silnik na wtrysku bez/pośrednim jest wart uwagi, tylko taki bardziej "cywilny" żeby zmieścić się w budżecie do 35k PLN?

Jak kupisz benzyne w bmw to bedziesz mial powoli dosyc benzyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam E90 LCi, chciałem przeznaczyć na sam samochód do 35 tysięcy PLN ale ostatnio widzę wysyp 2.0L diesli i benzyn za około 25 i zastanawiam się czy nie warto chociażby jechać i pooglądać te tańsze egzemplarze żeby mieć jakieś rozeznanie jak wygląda rynek. Znalazłem dwa egzemplarze które dość ładnie się prezentują, nie szukam wodotrysków ale zależy mi na ciemnym środku, fotelach sport i xenonach - reszta też ma znaczenie ale te 3 stawiam na pierwszym miejscu. Jakimś M pakiem również nie pogardzę ale przeżyję jeśli go nie będzie.


Dwa ogłoszenia w odległości 75-100km ode mnie, myślicie że nie warto zaprzątać sobie głowy?

Benzyna 2.0 143km https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bixenon-led-sportsize-serwis-oryginal-ID6DMdq6.html

Diesel 2.0 184km https://www.olx.pl/d/oferta/sliczna-bmw-e91-2011r-2-0-diesel-stan-idealny-CID5-IDIeifI.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=7

"niemieckie" tablice bez naklejek, czy ktoś się jeszcze na to nabiera ?

***** ***
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Rozmawiałeś ze sprzedawcami? Posiadasz lub konfrontowałeś vin z wyposażeniem? Dowiedz się coś więcej i wtedy zadaj pytanie na forum. Z tego co widać, to samochody ubogo wyposażone, jak na razie z niepewną historią. Diesel po przygodach i chwyt reklamowy: " AUTO ZAREZERWOWANE DO 18.05.2021" :norty: :cry2: :cry2:, przypomnę, że dziś jest 8.05.2021.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

VIN podany w ogłoszeniu jest fałszywy. Poprawny to: WBAPP11080E724419. Jest na nim szkoda - do sprawdzenia. Sprzedawca tego nie ukrywa - zdeklarował że nie jest bezwypadkowy. Poproś o zdjęcia.

 

Myślimy że tym autem na pewno nie jeździla szczupła osoba, fotel zgnieciony strasznie...
:duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem fotki, niby lekko uszkodzony bok we Francji ale poduszki przednie wystrzeliły, sprzedający mało wie o robionych pracach przy aucie to nie wróży dobrze..


Przymierzam się do zakupu pierwszego bmw e90 z 2011 r. i w miarę przeglądania Ogłoszeń z otomoto nabrałem wprawy tak przynajmniej tak mi się zdaje :p i widzę że najszybciej schodzą oferty aut kupionych w polskim salonie... często są „biedniej” wyposażone ale mają lepszą dokumentacje historii...


Chyba będę celować właśnie w lepiej udokumentowana historię i zadbany egzemplarz (choćby bez skór czy navi - „kurnika” tak się to nazywa ? :D ) niż full opcja ale z niespodzianką w środku


Hmmm


:?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim,


Byłbym bardzo wdzięczny za lekkie doradzenie i odpowiedź.


Poszukuję obecnie e90/e91 w dieslu i ze skrzynią automatyczną. Bynajmniej mi się nie spieszy i nie potrzebuję auta na teraz, chcę zrobić dokładne rozeznanie i dlatego szukam Waszej rady/opinii.


Przede wszystkim chciałbym spytać o to jaka jednostka silnikowa jest najbardziej niezawodna? Czytając forum zauważyłem, że 330d jest generalnie bardzo polecana (z wyjątkiem ludzi krytykujących ten silnik za dieslowy "klekot", który w ogóle mi nie przeszkadza, ponieważ zawsze jeździłem dieslami i ponieważ pod domem stoją 3 diesle :lol: ). Od razu chciałbym zaznaczyć, że bardziej zależy mi na niezawodności i bezawaryjności niż na osiągach, stąd pytanie.


Chciałbym również spytać o budżet, wstępnie myślałem o przygotowaniu 30 tyś i to na samo auto, mam oczywiście z tyłu głowy nawet te 10-15 tyś na ewentualne nieplanowane naprawy/wymiany po zakupie auta. Czy jest to odpowiedni budżet? Jako, że nie spieszy mi się totalnie jestem w stanie zebrać większą kwotę, chcę po prostu wiedzieć ile trzeba mieć kasy przygotowane, żeby nie przebierać w wynalazkach i trupach.


Planuję zlecić poszukiwania samochodu bimmer-check'owi - czy jest to dobry pomysł?


Dzięki z góry i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,


Niestety nie mogłem odnaleźć informacji, choć podejrzewam, że już taki post się pojawiał. Poszukuje mojego pierwszego BMW, budżet w okolicach 20-25 tys. i zastanawiam się nad kilkoma wersjami silnika. W grę wchodzą raczej jednostki benzynowe, myślałem o E91, konkretnie wersji 320i po lifcie z silnikiem 170 km lub coś mocniejszego to znaczy 325i 218km (zarówno 2.5 jak i 3.0). Którą wersję warto wybrać, a którą lepiej odrzucić? Jak wyglądają koszty eksploatacji w przypadku tych silników? Czytałem różne opinie na ich temat, jednak często są one sprzeczne. Czy w takim budżecie to auto to jest w ogóle trafne wyjście czy lepiej szukać czegoś z poprzedniej generacji? Będę wdzięczny za rady i wskazówki.


Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim,


Byłbym bardzo wdzięczny za lekkie doradzenie i odpowiedź.


Poszukuję obecnie e90/e91 w dieslu i ze skrzynią automatyczną. Bynajmniej mi się nie spieszy i nie potrzebuję auta na teraz, chcę zrobić dokładne rozeznanie i dlatego szukam Waszej rady/opinii.


Przede wszystkim chciałbym spytać o to jaka jednostka silnikowa jest najbardziej niezawodna? Czytając forum zauważyłem, że 330d jest generalnie bardzo polecana (z wyjątkiem ludzi krytykujących ten silnik za dieslowy "klekot", który w ogóle mi nie przeszkadza, ponieważ zawsze jeździłem dieslami i ponieważ pod domem stoją 3 diesle :lol: ). Od razu chciałbym zaznaczyć, że bardziej zależy mi na niezawodności i bezawaryjności niż na osiągach, stąd pytanie.


Chciałbym również spytać o budżet, wstępnie myślałem o przygotowaniu 30 tyś i to na samo auto, mam oczywiście z tyłu głowy nawet te 10-15 tyś na ewentualne nieplanowane naprawy/wymiany po zakupie auta. Czy jest to odpowiedni budżet? Jako, że nie spieszy mi się totalnie jestem w stanie zebrać większą kwotę, chcę po prostu wiedzieć ile trzeba mieć kasy przygotowane, żeby nie przebierać w wynalazkach i trupach.


Planuję zlecić poszukiwania samochodu bimmer-check'owi - czy jest to dobry pomysł?


Dzięki z góry i pozdrawiam

No mi wyszło ~44k zakup + 8.5k na serwisy / części a jeszcze trzeba by coś zrobić N57 2012. Pewnie da radę taniej kupić albo w innym wyposażeniu / przebiegu itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,


Niestety nie mogłem odnaleźć informacji, choć podejrzewam, że już taki post się pojawiał. Poszukuje mojego pierwszego BMW, budżet w okolicach 20-25 tys. i zastanawiam się nad kilkoma wersjami silnika. W grę wchodzą raczej jednostki benzynowe, myślałem o E91, konkretnie wersji 320i po lifcie z silnikiem 170 km lub coś mocniejszego to znaczy 325i 218km (zarówno 2.5 jak i 3.0). Którą wersję warto wybrać, a którą lepiej odrzucić? Jak wyglądają koszty eksploatacji w przypadku tych silników? Czytałem różne opinie na ich temat, jednak często są one sprzeczne. Czy w takim budżecie to auto to jest w ogóle trafne wyjście czy lepiej szukać czegoś z poprzedniej generacji? Będę wdzięczny za rady i wskazówki.


Pozdrawiam

 

Za 25 tys to jedynie 320i ale przed liftem jeśli mówimy o jakimś akceptowalnym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche wiary. Masz vin, wykup raport.

 

Auto stoi prawie miesiąc już na OLX. Nic dobrego to nie zwiastuje :?, ale VIN sprawdzić nie zaszkodzi. Jak dostanę więcej zdjęć wnętrza (bo tam jak na lekarstwo) to pomyślę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,


Co sądzicie o tym egzemplarzu? Jak dla mnie, cena "okazyjna" chyba, 4x4, LCI, pełny m-pakiet.. ogólnie napaliłem się jak szczerbaty na suchary, ktoś ostudzi?


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-2-0d-184km-m-pakiet-x-drive-skora-xenon-logy7-ideal-ID6DQbW1.html#ce193b161b

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, warto iść w BMW e90 2.5? Jakie są tam silniki warte uwagi? (nie żre oleju i w miarę przyzwoity w utrzymaniu). Powiedzmy roczniki 2006-2009. Są mniej awaryjne jak n46? (bo taki też mnie interesuje)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, warto iść w BMW e90 2.5? Jakie są tam silniki warte uwagi? (nie żre oleju i w miarę przyzwoity w utrzymaniu). Powiedzmy roczniki 2006-2009. Są mniej awaryjne jak n46? (bo taki też mnie interesuje)

 

Żre olej, drogi w utrzymaniu, ogólnie nie warto. No chyba że bardzo chcesz, to warto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po kolejnym przegrzaniu silnika jakie mi sie własnie zdarzyło przez elektryczną pompę wody , którą to ma wiekszosc benzyn..odradzałbym silniki z taka pompą . Z tego co wiem n46 ma zwykłą napędzaną paskiem i marzy mi się taka. Diesle też mają chyba tradycyjną . Niestety motory n43 n53 n52 n55 mają ten elektryczny wynalazek , który potrafi nagle stracic wydajnosc ...u mnie zamiennik Pierburga rok po prewencyjnej wymianie przy jezdzie na autostradzie w upale na chwilę się przyciął i... zerwane dwa gwinty szpilek w bloku silnika , przy kanałach wodnych więc nie do naprawy...silnik do wymiany. Te silniki mają aluminiowe bloki i przy niewielkim nawet przycięciu sie tej pompy i skoku temperatury robią się takie rzeczy z gwintami. To już drugi raz mi się stało . Kilka lat temu zerwal sie gwint na skraju i ten dało sie naprawić , ale tym razem sie nie da. Wymiana tej pompy max co 100 tys km i od razu po zakupie auta. I raczej na oryginał , bo po poprzedniej awarii załozyłem oryginał i 100 tys przejezdził i po tych 100 tys prewencyjnie wymieniłem na zamiennik i po roku taki numer. Nie wiem czy to zbieg okolicznosci , bo Pierburg jest oryginalnie montowany przeciez , niemniej nigdy w zyciu auta z taką pompa wody, koszta horrendalne potem. Piszę tylko ku przestrodze tym co sobie wkręcają silnik z takim wynalazkiem .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.