Skocz do zawartości

Xaoo

Zarejestrowani
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Xaoo

  1. Dzięki. Masz pomysł skąd dwukrotna wymiana szyby? Odpryski z powodu jazdy po autostradzie? Jeśli tak, to zderzak z przodu i maska mogą być mocno zmęczone. Pytanie czy warto za 75k?
  2. Hej, warto zainteresować się tym modelem? https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-seria-3-bmw-318d-stan-idealny-ID6FEtE3.html 2019 rocznik, prawie 200k zrobione, środek nie jest z tych podstawowych Warto, czy lepiej spokojnie szukać dalej? Dodam, że osobiście wolałbym jednak inny kolor (bardziej szary/perła - prawie w ogóle nie widać brudu i rys) i jednak te 184KM, chyba że 318 150KM nie jest zła za tę kasę? Co uważacie? Pozdrawiam.
  3. No nic. Gościu podwyższył nagle sobie cenę do 95 tyś więc chyba nie chce go sprzedawać. Szukam dalej. Dzięki za odpowiedzi.
  4. 200k dla silnika B48 to będzie dużo? Znając życie wymiana oleju co 30k..
  5. Witam, https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-seria-3-320i-faktura-vat-bezwypadkowy-z-polskiego-salonu-serwisowany-ID6FDYu3.html auto od nowości w Polsce. Znalazłem także raport autoDNA ze stycznia tego roku i niby wszystko gra. Warto dawać te 80k? Niby wszystko fajnie, ale przebieg dość gruby - widać auto do kościoła nie jeździło 😄 200k dla benzynki wydaje mi się już sporo - pewnie będzie potem problem ze sprzedażą (chociaż nie znam dobrze silnika b48). Te kilometry mogą wskazywać na nadchodzące wymiany rozrządu itp, ale być może już po (nie dzwoniłem - tylko spekuluje). Co sądzicie? Pozdrawiam.
  6. Oczywiście miałem na myśli więcej koni (320d), a nie R6 🙂 W tych 6-tkach boje się, że jak coś je**bnie to od razu 15-20k do wrzucenia (chyba, że B58 to solidna jednostka?), ale chętnie czymś takim bym pojeździł bo nie dość że duży zapas mocy to jeszcze silnik brzmi jak silnik, a nie popierdówka - chociaż nie wiem jak to dokładnie wygląda u ropniaków.
  7. Ok dzięki za te informacje. Od początku podejrzewałem że drogo właśnie chce, ale nie mam rozeznania więc wolałem zapytać. Co do dalszej sprzedaży raczej nie biorę pod uwagę, a na pewno nie kilka lat po zakupie, więc raczej tym bym się nie martwił. 318d (150KM) będzie przeciętny? Szukać wyżej? Aktualnie mam Opla na benzynę 115 KM i jedzie to słabo jeśli mam być szczery (oczekiwałem więcej po tylu "kuniach") ale też to silnik bez turba. I nie mam tutaj na myśli prędkości maksymalnej, ale bardziej przyspieszenie i dynamiczną jazdę.
  8. Hej, już od jakiegoś czasu (tydzień/dwa) wisi na otomoto - https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-seria-3-bmw-318d-touring-f31-ID6ETrrQ.html ze zdjęć można wywnioskować, że auto ciągle w eksploatacji, kolor dla mnie spoko, nie jest też to bida edyszyn (chyba.. za bardzo się nie znam), manual nie przeszkadza tylko nie wiem czy cena adekwatna do wartości auta. 2019 rocznik, przebieg raczej mały. Warto się zainteresować? Jedyna "podejrzana" rzecz to, że sprzedawany zaledwie po roku użytkowania bo pierwsza rejestracja w Polsce 04.2022, ale może tylko dla mnie jest to dziwne 😛 Obecny właściciel przejechał około 15k km więc zapewne już mógł dużo "złego" doświadczyć stąd decyzja o sprzedaży. Pozdrawiam.
  9. Hej, może to nie jest do końca pytanie jaki silnik wybrać a bardziej o opinie posiadaczy desiela. Chciałbym kupić F-kę gdzieś 2017-2019 rocznik i pierwotnie miała to być PB, ale jednak mniej ich na rynku w mojej okolicy (a nie chce jeździć po 500km w jedną stronę) więc pomyślałem też o ropniaczku który też w sumie jest tańszy i podobno mniej awaryjny. Problem głównie taki, że nie jeżdzę regularnie długich dystansów. Oczywiście mógłbym specjalnie dla wypalenia dpf-a np. 2 razy w miesiącu przejechać się , aby to zrobić ale czy to wystarczy? Warto pakować się w desiela, gdy nie jeździ się dziesiątków kilometrów dziennie? Jak to wygląda w rzeczywistości? Aktualnie jeżdżę benzyną i robię gdzieś 5-8k km rocznie.
  10. Miałem na myśli bardziej jeśli chodzi o kwestie samochodów 😛 Co do tego, że to manual to mi kompletnie nie przeszkadza. Podsumowując.. lepiej szukać dalej? Patrząc na zdjęcie rzeczywiście widać różnice między lewym a prawym bokiem przy światłach. Dzięki za informację.
  11. Hej, ktoś miał może okazję oglądać te autko: https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-seria-1-ID6FA1hT.html? Próbowałem coś szukać po VINie na google ale nic nie ma. Cena w porzadku? Do negocjacji więc może te 65 tyś szło by wyciągnąć. Tyle co mogę ocenić po zdjęciach to wygląda OK. Niestety opis słabiutki, dealer też raczej mało znany. Pytam głównie dlatego, że dość blisko mnie (100 km :D) i może warto byłoby się przejechać. Rozumiem, że jest to model z silnikiem B48? Pozdrawiam.
  12. Tyle ze wy patrzycie na automat ze względu na codziennie korki. Ja takich problemów nie mam :) Podeślijcie te aukcji gdzie rzekomo te nowsze bmw (ale nie n43) z manualem stoi latami "za pół darmo". Chętnie zobaczę i kupie.
  13. Jak się go robi tak aby był awaryjny i "beznadziejny" to taki jest :) Dla mnie automat to beznadzieja. Jeżdżę manualem odkąd pamiętam i nigdy nie miałem problemów, a automat jest po prostu nudny.
  14. Ja chciałem brać 2.0/3.0 (B48/B58) w leasing ale są tylko automaty. Jeździłem automatem i nic ciekawego dla mnie (wiem, szok pewnie dla dużej części ludzi). Jeszcze dla 3.0 byłbym wstanie zrozumieć automat, ale do 2.0? Nigdy. Jest tylko 1.8 w manualu.... bieda. Być może słabo szukałem, ale szkoda ze bmw i ogólnie producenci olewają manuale :mad2: Jest też opcja kupno używanego, ale bóg wie kto i jak dbał, a na minę to łatwo można wdepnąć w tych czasach. Chociaż patrzę teraz na stronę BMW i nawet 1.8 nie ma już w manualu xd
  15. Jest dokładnie tak jak mówisz, a potem zdziwienie, że przy 100/150k km trzeba inwestować nie wiadomo ile pieniędzy... Dzisiejsze silniki są robione z gównolitu w porównaniu z tym co było 15-20 lat temu, a wymiana oleju co 20-30k tylko je dobija.. Producentom to na rękę, bo szybciej się silnik spier***li i kupisz nowe auto niż będziesz się bawić w jakieś remonty. Co do aut po leasingowych to też fakt :/ Ktoś kto bierze auto na kilka lat z myślą, że potem weźmie nowe ma w dupie ten silnik. Pałuje pewnie na zimnym, wymienia olej co 30k i ma gdzieś całą resztę (oczywiście generalizuje, ale dobrze wiemy, że tak jest), a potem przychodzi nowy klient, który myśli że 4-5 letnie auto będzie zadbane wnet jak nówka (bo np. tylko 100k przejechane). Można się ostro przejechać (ale to raczej odosobnione przypadki, a przynajmniej mam taką nadzieję).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.