Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jako były właściciel 5szt serii e9x w silnikach od 320 do 335 uważam że navi warto mieć głównie po to, żeby później było łatwiej odsprzedać auto za sensowne pieniądze Amen :)

Wielu z miejsca odrzuca auto przez jej brak choćby nie wiem jaka to była perełka, takie prawa rynku i tego nie zmienisz. Są tacy co na to nie patrzą ale to zdecydowana mniejszość.

Do tego deska z kurnikiem lepiej wygląda i na CIC funkcjonalnie działa i staro nie wygląda, dużo lepiej niż na te badziewną płyte z grafiką rodem z pegasusa w przedliftach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jako były właściciel 5szt serii e9x w silnikach od 320 do 335 uważam że navi warto mieć głównie po to, żeby później było łatwiej odsprzedać auto za sensowne pieniądze Amen :)

Wielu z miejsca odrzuca auto przez jej brak choćby nie wiem jaka to była perełka, takie prawa rynku i tego nie zmienisz. Są tacy co na to nie patrzą ale to zdecydowana mniejszość.

Do tego deska z kurnikiem lepiej wygląda i na CIC funkcjonalnie działa i staro nie wygląda, dużo lepiej niż na te badziewną płyte z grafiką rodem z pegasusa w przedliftach :)

Prawda :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako były właściciel 5szt serii e9x w silnikach od 320 do 335 uważam że navi warto mieć głównie po to, żeby później było łatwiej odsprzedać auto za sensowne pieniądze Amen :)

Wielu z miejsca odrzuca auto przez jej brak choćby nie wiem jaka to była perełka, takie prawa rynku i tego nie zmienisz. Są tacy co na to nie patrzą ale to zdecydowana mniejszość.

Do tego deska z kurnikiem lepiej wygląda i na CIC funkcjonalnie działa i staro nie wygląda, dużo lepiej niż na te badziewną płyte z grafiką rodem z pegasusa w przedliftach :)

 


Uważam, że samochód w świetnym stanie technicznym także bez navi się obroni. Inaczej nikt nie byłby w stanie sprzedać takiego samochodu, a ludzie sprzedają cały czas. Pojazdów bez navi jest większość na rynku, skoro w chwili zakupu w salonie pierwszy właściciel musiał zapłacić za to 15-20 tys. zł.

Druga sprawa. Samochód bez navi kupujemy dla siebie zawsze taniej (z navi trzeba wyłożyć więcej gotówki). Jesteśmy, więc do przodu w chwili zakupu. Nikt o tym nie wspomina. W takim przypadku oczywistym jest, że taniej też to musimy sprzedać, niż wersję z navi.


Reasumując, navi w bmw e9x jest potrzebna, bo:

a) ładniej wygląda,

b) lepiej sprzedać.


Co raz lepiej :mrgreen:


Żeby nie było, fajnie jest trafić na samochód, który to akurat ma. Ale bez tego też nie ma tragedii. Samochód funkcjonalnie daje radę.

www.kancelariaturowski.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jako były właściciel 5szt serii e9x w silnikach od 320 do 335 uważam że navi warto mieć głównie po to, żeby później było łatwiej odsprzedać auto za sensowne pieniądze Amen :)

Wielu z miejsca odrzuca auto przez jej brak choćby nie wiem jaka to była perełka, takie prawa rynku i tego nie zmienisz. Są tacy co na to nie patrzą ale to zdecydowana mniejszość.

Do tego deska z kurnikiem lepiej wygląda i na CIC funkcjonalnie działa i staro nie wygląda, dużo lepiej niż na te badziewną płyte z grafiką rodem z pegasusa w przedliftach :)

 


Uważam, że samochód w świetnym stanie technicznym także bez navi się obroni. Inaczej nikt nie byłby w stanie sprzedać takiego samochodu, a ludzie sprzedają cały czas. Pojazdów bez navi jest większość na rynku, skoro w chwili zakupu w salonie pierwszy właściciel musiał zapłacić za to 15-20 tys. zł.

Druga sprawa. Samochód bez navi kupujemy dla siebie zawsze taniej (z navi trzeba wyłożyć więcej gotówki). Jesteśmy, więc do przodu w chwili zakupu. Nikt o tym nie wspomina. W takim przypadku oczywistym jest, że taniej też to musimy sprzedać, niż wersję z navi.


Reasumując, navi w bmw e9x jest potrzebna, bo:

a) ładniej wygląda,

b) lepiej sprzedać.


Co raz lepiej :mrgreen:


Żeby nie było, fajnie jest trafić na samochód, który to akurat ma. Ale bez tego też nie ma tragedii. Samochód funkcjonalnie daje radę.

Prawda, ktora nie jest sprzeczna z wypowiedzia kolegi Vaporr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Mając ori navi można założyć stację na andoroidzie. Wygląd jak ori a funkcjonalność nie do pobicia: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=91&t=333017

Mam androida w e46 od 3 lat i ciężko mi sobie wyobrazić, że jak się przesiądę do nowszej e92, nie będę miał chociażby mp3 czy bluetootha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mp3 jest w każdej e90/91/92/93, do tego navi nie potrzebna. Bluetooth jest także w radiu pro, bez navi.

 

Dokładnie. Bluetooth jest, mp3 jest, do tego wejście USB, wejście AUX, część opcji wyświetlania BC (reszta między zegarami).

www.kancelariaturowski.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od mojego posta temat z nawi / bez nawi się rozpoczął więc ustosunkuję się do wypowiedzi powyżej. Rozglądam się za E90 ok. pół roku, w sensownej cenie (do 40k) znalazłem zaledwie kilka egzemplarzy które warte były oględzin. Postanowiłem, że najlepszym wyborem silnikowo będzie 325/330 czyli 2.5 i 3.0 przedlift. Automatyczna klima + wielofunkcyjna kierownica + owy silnik + klarowna historia + dobry stan jest dla mnie must have. Nawigację bardzo bym chciał ze względów wizualnych - bardziej podoba mi się wypełniony środek z kurnikiem oraz bardzo komfortowe jest dla mnie podgląd trasy którą jadę (gdzie spodziewać się zakrętu etc). Do konkretnej lokalizacji będę korzystał z pewnością z google mapsów. Egzemplarze które oglądałem - przeważnie posiadały nawigacje, ale tak jak wspominałem nie jest to konieczność. Dodatkowo z praktycznego punktu widzenia, biorę pod uwagę, że sprzedając auto za 2-4 lata, auto z nawi będzie najzwyczajniej łatwiej sprzedać aniżeli bez. I dlatego też nie specjalnie chcę wydawać 35-40k za auto bez nawigacji bo będąc na bieżąco z rynkiem, będzie go bardzo ciężko sprzedać kilka lat później za podobne pieniądze jak auto z nawigacją.


Swoją drogą, ciekawy jestem Waszego zdania jak wygląda wycena danego pojazdu z poszczególnym wyposażeniem (weźmy pod uwagę, że wszystkie pojazdy są w identycznym, dobrym stanie technicznym, klima automat, wielofunk. kiera + )


- 325, bez nawi, mpakiet

- 325, nawi, standard

- 325, nawi, mpakiet, automat


Głównie rozchodzi mi się o wycenę mpakietu w samochodzie. Czy wartość pojazdu znacząco w takiej sytuacji wzrasta?

Pozdrawiam i szanuję za merytoryczną dyskusję!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja szukam dla znajomego E90 przed liftem w automacie minimum 325i i poniżej 40k zł nie ma nic do wybrania, nie mówiąc o coupe. Bez 45k+ za auto z 2006 r. nie ma co podchodzić, nie wspomnę ile już polift będzie kosztował.

 

ale to mówisz chyba o coupe, bo sedanów nawet w tej cenie to zbyt wiele nie widziałem. Ja poszukuję jedynie sedana :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za około pół roku chcę kupić BMW E90 320d. Mam zamiar wydać ok. 28 000zł.


Czego oczekuję :

-cena do 28 000zł,

-rocznik 2009+, po lifcie

-sedan,

-przebieg ok. 200 000,

-w miarę bezawaryjny/tani w naprawie silnik,

-nie potrzebuję nawigacji, skór, alu felg, itp.

-niezajechany,


Czy dam radę kupić taki samochód w tej cenie?

Waham się czy manual czy automat. Jaki silnik wybrać aby był, mało awaryjny, mało palił, dość mocny, myślę że 177KM to max.

Na co powinienem zwracać uwagę kupując ten samochód?

Auto nie ma być do upalania, spokojna jazda do miasta na zakupy i od czasu do czasu w dłuższe trasy.

Ile będę płacił za ubezpieczenie przy 60% zniżek?


Liczę na waszą pomoc, pozdrawiam,

Darek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

Przymierzam sie do zakupu e90/91 w benzynie. Bardziej niż na mocy zależy mi na bezawaryjności.

Czy ktoś z forumowiczów oglądał może ten egzemplarz?


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-serii-3-oryginalny-przebieg-ID6Brclo.html

Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam wszystkich,

Przymierzam sie do zakupu e90/91 w benzynie. Bardziej niż na mocy zależy mi na bezawaryjności.

Czy ktoś z forumowiczów oglądał może ten egzemplarz?


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-serii-3-oryginalny-przebieg-ID6Brclo.html

Z góry dzięki

Nie ma takiego czegoś jak bezawaryjne bmw. Każdy silnik, benzyna/diesel ma swoje bolaczki. Wez to pod uwagę kupując dychawiczne 318i...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
To ja szukam dla znajomego E90 przed liftem w automacie minimum 325i i poniżej 40k zł nie ma nic do wybrania, nie mówiąc o coupe. Bez 45k+ za auto z 2006 r. nie ma co podchodzić, nie wspomnę ile już polift będzie kosztował.

 

ale to mówisz chyba o coupe, bo sedanów nawet w tej cenie to zbyt wiele nie widziałem. Ja poszukuję jedynie sedana :8)

Ja mówię o sedanie. Coupe to 55 w górę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może źle się wyraziłem, ale chyba koszt serwisowania i utrzymania 4 cyl. będzie nieco mniejszy niż R6.

Miałem już do czynienia z bmw, 2 auta były w rodzinie akurat diesle, więc cokolwiek wiem o tym, że to nie będzie poziom serwisu i utrzymania jak innych marek.

Co masz na myśli mówiąc dychawiczne 318i?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.