Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

 

Przymierzam się do zakupu F30 - wybór wstępny padł na 320i, z tym że jak to zawsze robię szukam w ramach oferty BMW Premium Selection. Jak dotąd zakupy były udany i byłem zadowolony. Dzisiaj byłem u jednego z "wiodących" dealerów gdzie udało mi się znaleźć ofertę 320 w benzynie ( jakoś nie potrafię się przekonać do Diesla) w celu oględzin. Samochód z marca 2013 przebieg ok. 25 tys km. Wg słów sprzedawcy samochód jeżdżony do października 2013 a następnie już wyrejestrowany i nieużywany. Po uruchomieniu silnika byłem wręcz zaskoczony - silnik pracował głośno jak diesel i słychać było nierówności. To były wrażenia "odsłuchowe", oczywiście zajrzałem pod klapę i tu kolejne zaskoczenie. Elementy aluminiowe pokryte sporą warstwa białego nalotu a na wielu innych elementach ...rdza. Jak na roczne auto wg mnie to raczej dziwne, aby korozja niektórych elementów była tak zaawansowana.

 

I mam wielką prośbę do szanownych forumowiczów. Dołączam linki do zdjęć z prośbą o Wasze opinie. Czy możliwe jest, żeby coś takiego było w rocznym aucie, efektywnie używanym ponoć przez 9 miesięcy? Czy może mówiąc wprost jakiś zaradny mechanik "pobrał narządy" a wstawił jakieś starocie bo w końcu się przecież i tak sprzeda? oczywiście daleki jestem od natychmiastowego piętnowania, może przesadzam i stąd prośba o Wasze opinie.

 

Pozdrawiam wszystkich

 

linki do zdjęć:

http://imageshack.com/a/img829/3585/k82y.jpg

http://imageshack.com/a/img855/3086/h63u.jpg

http://imageshack.com/a/img844/5728/yfq3.jpg

http://imageshack.com/a/img20/1102/7mtq.jpg

http://imageshack.com/a/img812/9041/niw8.jpg

Opublikowano

Może stał w morskiej wodzie? :wink:

Pewnie gdyby jeździł cały czas wyglądałby dużo lepiej. Zastanawia mnie jednak kto kupuje nowe BMW na 9 miesięcy?

Rdzy faktycznie sporo ale myślę, że przy mieszance niesprzyjających warunków i nieużytkowaniu auta przez pół roku to niestety możliwe :|

Opublikowano
Mam nadzieje, ze nie nie stał ale coraz mniej rzeczy mnie już dziwi :) Samochód jest, jak to Pan z ASO tłumaczył z floty BMW gdzie osoby na różnych szczeblach dostają samochody na jakiś czas do użytkowania a następnie trafiają do sprzedaży w ramach BMW Premium Selection. Jak wspomniałem do tej pory było OK ale zawsze można trafić na minę stąd moje pytanie. I ta głośna praca silnika mnie tez martwi.
Opublikowano

Rok temu oglądałem F10 z PS i byłem wówczas zaskoczony że w komorze silnika roczne auta są takie czyste. Myślałem że są wyszykowane ale podobnie wyglądały auta używane przez rok u mnie firmie czy u znajomych. Nie wiek jak z F30 po takim czasie, nie interesowałem się z PS więc ciężko się odnieść.

Faktycznie te naloty i rdza wyglądają nieciekawie. Ale chyba auto nie stało przez pół roku w kałuży czy do góry kołami. Sądzę że egzemplarz raczej nakazujący uwagę jeśli nie rezygnacje :think:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

dzis z ciekawosci zerknalem jak jest u mnie. Auto z 30.05.2012, 36kkm przejechane - pod maska czysto i zadnych rdzawych nalotow.

 

Chyba auto nadajace sie do rezygnacji z niego. Wiem tez, ze te nowe 20i i 28i nie pracuja jakos wybitnie rewelacyjnie, ale nadal jest sa one cichsze niz diesel

Opublikowano

Bardzo dziękuję za Wasze opinie. Utwierdziły mnie w przekonaniu, że jednak jest to powód do ostrożności a nie moje "czepialstwo"

 

Pozdrawiam wszystkich.

Opublikowano
A, i dodam jeszcze, że z rury wydechowej poszło sporo wody z czarnym czymś i była spora mokra, czarna plama pod rurą wydechową co też budziło wątpliwości.
Opublikowano

A czy ten silnik to przypadkiem nie był myty?

Ja mam f30 320i z 2012 roku i komora silnika w sumie wygląda teraz tak samo jak przy odbiorze (przebieg mam 20 tys)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

autko musialo byc zaparkowane blisko morza i jak sami wiecie ostatnie 12 m-cy bylo kilka mocnych sztormow no i woda morska swoje zrobila.

 

Widziałem auto eksploatowane w UK na potrzeby portu ( dla pilotowi, cumownikow ) jak zobczylem auto po 2 latach stazu to szkoda slow ( occzywiscie na lakierze nic ale w komorze silnika i na elementach nie lakierowanych totalna rdza lub nalot soli )

 

Odradzam kupowania tego auta

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ja myślę, że niestety to auto stało całą zimę na dworze, a jak wiadomo samochody nieużywane niszczeją, szczególnie w naszym klimacie.
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam,

 

Chciałem właściwie założyć podobny temat, ale znalazłem w wyszukiwarce ten. Chodzi o poziom korozji w BMW.

 

Byłem ostatnio na oglądzie ośmioletniej bmki i aż mnie uderzył poziom korozji w komorze silnika, jak i na reszcie metalowych komponentów widocznych z zewnątrz (np. śruby mocujące koła). Tym bardziej, że właściciel wycenił auto dość wysoko.

 

Widać było także rdzę pod lakierem zaraz nad jednym z tylnych kół.

 

Co o tym myślicie? W ogóle interesować się takim autem? Czy to może oznaczać ewentualne dalsze problemy tego typu: viewtopic.php?f=69&t=272164

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.