Skocz do zawartości

F34: BMW 3 GT - opinie i uwagi


_holek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Co do pierwszego pytania to można zakodować tak ze po zgaszeniu auta radio wyłączy się w momencie otwarcia drzwi. Domyślnie jest tak ze wyłącza się po zaryglowaniu. Nie wiem jak to możliwe żeby potem dalej grało.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. Czy Systemy asystujące kierowcę są bezużyteczne tylko u mnie? Patrzę z kontekstu Volvo. Bo w opisie mamy . Najpierw pojawia się symbol ostrzegawczy, który chwilę później zaczyna migać, a potem pojawia się sygnał dźwiękowy. I mam wrażenie, że sygnał dźwiękowy pojawi się dopiero gdy osiągnięta zostanie połowa kontrolowanej strefy zgniotu. Ta czerwona lampa, która nawet u mnie nie miga jest bezużyteczna.

Jeżdżę od sierpnia 2018 i uważam że systemy asystujące działają świetnie. Dźwięk ostrzegawczy pojawia się tuż przed uruchomieniem samoczynnego hamowania przez auto. Jeśli miałby ostrzegać wcześniej, w ruchu miejskim piszczałby bez przerwy.

Wziąłem wszystkie te systemy (poza parkowaniem bo uważam że potrafię lepiej :D i rozpoznawaniem znaków) i jestem BARDZO zadowolony. Asystent jazdy w korku - genialny, aktywny tempomat - super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie ksenony skrecaja razem z kierunkiem jazdy, wyraznie widac jak zmienia sie kat oswietlenia w zaleznosci od ruchow kierownicy.

Radio powinno zgasnac po dwukrotnym wcisnieciu przycisku Start/Stop, albo zaryglowaniu drzwi.

W dieslu jest zelazna rezerwa ze wzgledow technicznych. Przy pustym zbiorniku diesel moze sie zapowietrzyc co wymaga z reguly specjalnej procedury uruchomienia. By przekonac sie ile tak naprawde miesci sie w baku musilalbys jedzdzic autem az zbiornik bedzie kompletnie pusty. Przewaznie, pomimo ze licznik wskazuje zerowy dystans do przejechania, w baku moze byc jeszcze paliwa nawet na 100 km. Najwiecej ile udalo mi sie zatankowac to 53 l

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad1. po wyłączeniu silnika , naciśnij START/STOP bez nogi na hamulcu. Radio się wyłączy.


pozdrawiam


 

Od niedawna jeżdżę F34 325D, która nota bene została wycofana zaraz po zamówieniu :8) Takie pytania mam


1. W VW czy Volvo po zgaszeniu silnika i otwarciu drzwi automatycznie wyłączało się radio. W BMW dopiero po zamknięciu(zamka) drzwi. Dwa razy zdarzyło mi się już, że nawet po zaryglowaniu drzwi radio grało dalej. Da się to jakoś przestawić?

2. Ile rzeczywiście ma bak paliwa? Wszędzie widzę 47l. W instrukcji mowa jest o 57l dla diesla, a mi nigdy więcej jak 51l nie weszło.

3. Czy Systemy asystujące kierowcę są bezużyteczne tylko u mnie? Patrzę z kontekstu Volvo. Bo w opisie mamy . Najpierw pojawia się symbol ostrzegawczy, który chwilę później zaczyna migać, a potem pojawia się sygnał dźwiękowy. I mam wrażenie, że sygnał dźwiękowy pojawi się dopiero gdy osiągnięta zostanie połowa kontrolowanej strefy zgniotu. Ta czerwona lampa, która nawet u mnie nie miga jest bezużyteczna.


Dodatkowo, podstawowy system audio jest na prawdę bardzo słaby. Poza tym jestem bardzo zadowolony z samochodu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Trochę nie rozumiem się jego czepiania. Pomijając te jego 2 m wzrostu,

Przez co pozycja za kierownicą faktycznie może być nieciekawa. Osiągi,

Czyli te 5,4 do setki wydaje się hyc wynikiem, który spokojnie pokonuje większość aut ogólnie na rynku, a on mówi o braku przyspieszenia dziwne. Niech się przejedzie Tipo, Insygnia albo czymś innym i niech powie czy go pupa nie boli. Wg mnie to auto prowadzi się wybornie, automat jest świetny, system multimedialny naprawdę intuicyjny, a na co człowiekowi w takim wypadku jakiś android czy Apple car? Nie wiem. Praktyczne auto jest pod każdym względem. GT w tym przypadku chyba się odnosi do aut dlugostystansowych (?), co jest idealne. Kolejna sprawa to wygląd zewnętrzny, nawet wersja przed liftowa wyglada świetne - wiadomo kwestia gusty- a co na pewno to, to że auto wciąż wyglada jak nowe.


Przystałem Zachara oglądać jakiś czas temu, bo jego „wymagania” jego ocena od początkowych recenzji, gdy zaczynał kanał mocno się zmieniła. Teraz dla niego chyba każe auto może być super, nieważne że tak naprawdę ma twarda Belkę, czy momentami plastiki stukają jak złom o złom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do przyspieszenia mógł się przyczepić przez to, że w BMW pomiędzy trybami comfort a sport/sport+ jest bardzo duża różnica w reakcji na gaz. U mnie w manualu na comforcie strasznie jest ospały, na sporcie reakcja jest natychmiastowa. Wydaje mi się, że w innych markach jest mniejsza różnica pomiędzy trybami, stąd jego rozczarowanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modele GT maja swoja specyfike i nie kazdemu musi ona odpowiadac. Sa zestrojone na pokonywanie dlugich dystansow i w trasie spisuja sie idealnie. Porownywanie ich do kompaktowego SUVa Volvo nie ma zbytnio sensu, to tak jakby zaskoczeniem okazalo sie, ze seria 2 prowadzi sie dynamiczniej od piecometrowej, wazacej prawie dwe tony limuzyny.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Szukałem coś w internecie, prawdopobnie za słabo, ale nie mogę sobie poradzić z problemem. Proszę o pomoc. W F34 w bagażniku są dwie dźwignie do składania foteli i o ile z prawej mechanizm działa dobrze, to z lewej po pociągnięciu i sklapnięciu tylnego siedzenia ta dźwignia nie powraca na swoje miejsce. Możliwe, że jakaś sprężynka wypadła? Ktoś z Was wie jak sobie z takim czymś poradzić?


P.s oczywiście domykam ręcznie tą dźwignię, ale jednak chciałbym, aby działało zgodnie ze sztuka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem posiadaczem BMW 3 GT, miesiąc wstecz zakupiłem w Warszawskim salonie BMW, używane auto z przebiegiem 15000 km, jak narazie po przejechaniu 1500 km nie mam uwag i jestem zadowolony z zakupu. Mam tylko pytanie w sprawie wykładziny/podłogi na tylnym tunelu, dzieląc podłogę z tyłu auta. Wczoraj wyjmując 2 letniego synka o wadze 14kg, zsunął się na wykładzinę tunelu, bardziej na jej kant, po wyjęciu syna przypadkowo położyłem tam dłoń i w tym miejscu jest załamanie, bądź zdeformowanie tej wykładziny. Nie wiem czy to wynik nacisku mojego syna, czy poprzedni właściciel w jakiś sposób to uszkodził. Czy ktoś z was miał, bądź ma z tym problem? Dodając w moim 7 letni e91, zdarzyło się przewozić coś naciskając na wykładzinę, córka także potrafiła deptać po nim wychodząc z auta i jest w perfekcyjnym stanie. Przepraszam za tak błahą sprawę. Pozdrawiam Piotr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Cześć,


Czy ktoś z Was posiada taką konfigurację?


M Pakiet

320i

bez Xdrive

Standardowe zawieszenie

19" RunFlat


Mam taką konfigurację jak powyżej, ale z zawieszeniem M. Dojazdy do pracy (20 minut) nie sprawa żadnego problemu, ale dłuższa trasa (2h i więcej) sprawia, że:

- auto zaczyna mnie męczyć (nerwowo na nierównej drodzo, reaguje na każdą najmniejszą nierówność)

- bolą lędźwia - nie wiem czy to od zawieszenia czy od fotela, ale odczuwam dyskomfort


Rozważam wymianę zawieszenia na standardowe, aby zwiększyć komfort jazdy - pytanie czy ktoś coś takiego praktykował, jak to wpłynęło na auto? Czy zawieszenei standardowe w m pakiecie nei sprawi że bedzie bujało jak łajbą ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Czy zawieszenei standardowe w m pakiecie nei sprawi że bedzie bujało jak łajbą ?

 

Sprawi. Jak już tak bardzo przeszkadzają Ci nierówności to zmień opony na zwykłe, to dużo lepszy pomysł niż wymiana fajnego zawieszenia na kanapę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy zawieszenei standardowe w m pakiecie nei sprawi że bedzie bujało jak łajbą ?

 

Sprawi. Jak już tak bardzo przeszkadzają Ci nierówności to zmień opony na zwykłe, to dużo lepszy pomysł niż wymiana fajnego zawieszenia na kanapę.

 

Niestety na każdej małej nierówności jest "nerwowo" - dziecka sie wybudza w aucie i jest klops.

Lepiej opony niż zawieche?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w F30 (xdrive) mam na lato 19RF, zima 16RF i powiem ci, że na zimówkach faktycznie czuć mnie wszystkie wyboje ale pewność prowadzenia spada. Szczególnie przy wyższych prędkościach. W przyszłości chętnie bym się tych 16 pozbył i na zimę włożył 18 :) A co do 19 to w E90 miałem 17 z RWD na standardowym zawiasie i powiem ci, że było gorzej, nawet na zwykłych oponach. Może najtańsza opcja dla Ciebie to faktycznie zwykłe opony, ewentualnie zejście do 18.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie koła na 18".

 

Mam na zimę 18" RunFlat - nie ma różnicy w komforcie, nawet chyba gorzej jest (bo opony są oznaczone RoF wzmacniane XL (Extra Load)) i są chyba twardsze niz 19" RoF bez XL.


A czy ktoś kto wyrzucił RunFlaty i wstawił zwykłe opony przy zawieszeniu M - auto nie zaczęło pływać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwykle fotele bez podporki ledzwiowej moga byc niewygodne przy dluzszej trasie. Na 18" i zwyklym zawieszeniu jest dosyc miekko, ale na dluzszej trasie przy wiekszych predkosciach auto plynie wyjatkowo komfortowo. W dluzsza trase wyjezdzam zwykle noca, mlody rzadko budzi sie przed dziesiata.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwykle fotele bez podporki ledzwiowej moga byc niewygodne przy dluzszej trasie. Na 18" i zwyklym zawieszeniu jest dosyc miekko, ale na dluzszej trasie przy wiekszych predkosciach auto plynie wyjatkowo komfortowo. W dluzsza trase wyjezdzam zwykle noca, mlody rzadko budzi sie przed dziesiata.

 

No ja mam z podporą ledźwiową.. Chyba sama twardość całego auta powoduje dyskomfort.

Co ciekawe jechałem G31 (Nowa 5 Touring) na zawieszeniu Sport M i 19" i komfort niebo a ziemia vs F34. Dealer mi powiedział, ze w serii G poszli w komofrt nawet w ustawieniach M.


No nic, pozostaje mi zmienić opony na zwykłe albo jeździć tylko autostradami na dłuższe trasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Ewentualnie koła na 18".

 

Mam na zimę 18" RunFlat - nie ma różnicy w komforcie, nawet chyba gorzej jest (bo opony są oznaczone RoF wzmacniane XL (Extra Load)) i są chyba twardsze niz 19" RoF bez XL.


A czy ktoś kto wyrzucił RunFlaty i wstawił zwykłe opony przy zawieszeniu M - auto nie zaczęło pływać?

 

Ja w kwietniu wymieniłem run flaty 19stki i wrzuciłem zwykle Michelin pilot sport 4. Jak dla mnie komfort na duży plus. Opony są też znacznie bardziej ciche od rof Continental. Nic nie buja, jest tak jak wcześniej, a mam zawieszenie M. Tyle że ja nie odczuwam dyskomfortu po dłuższej jeździe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam szanownych użytkowników BMW.

Uprzejmie proszę o info co zawiera standardowy darmowy przegląd w BMW w ramach 5 letniego pakietu przeglądów do 100000. Pytam bo trafiłem na stronę https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/02_0083-wymiana-oleju-silnikowego-przeglad/i58140/kL/sN/r2017/m06

a byłem na przeglądzie po 30000km mim BMW GT i nawet płynu do wycieraczek nie dolali.

Pozdrawiam i proszę o info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.