Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Od kilku dobrych tygodni poszukuję auta, docelowo f10.

Najbardziej odpowiada mi konfiguracja z silnikiem 535i N55.

Wczoraj byłem oglądać ten model: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria ... b25582fde9

Samochód serwisowany, wymieniane wtryski, półosie, sporo bylo tych serwisów czy aby nie za duzo?


tutaj trochę historii:

http://ifotos.pl/zobacz/1jpg_qwpwxwp.jpg

http://ifotos.pl/zobacz/2jpg_qwpwxwr.jpg

http://ifotos.pl/zobacz/3jpg_qwpwxwx.jpg


samochód jest dobrze wyposażony ale pzrebieg 198 k...


Proszę o poradę,

pzdr

Opublikowano

Cześć,

Czy jest może na forum osoba która w niedługim czasie (do pół roku) będzie planowała sprzedać swoje piątkę? Długo się zastanawiałem, robiłem porównania, testowałem. Nie wiem jakie jest Wasze zdanie na ten temat ale wolę jednak kupić 3 letnie używane F10 z 3 litrowym dieslem, w super wyposażeniu, niż nowe 520d. Na nowe 530d póki co nie jestem w stanie sobie pozwolić bo tak wyposażone jak chce po rabacie kosztuje niewiele poniżej 400 tysięcy. Ale te auta dzieli przepaść. Kultura pracy, dynamika, wszystko przemawia za 3 litrówką. A jak patrzyłem sobie to do 200 tysięcy idzie znaleźć taki egzemplarz z polskiego salonu, dobrze utrzymany. Wiadomo, idealnie było by gdyby np ktoś z forum sprzedawał bo niewątpliwie zależy mi też na kupnie auta od osoby która jest fanem marki i dba o auto. A najchętniej przejął bym od kogoś np leasing. Tylko też zależy mi na wersji dobrze doposażonej aczkolwiek jak sobie przeglądałem oferty to wersje 530d są raczej fajnie skonfigurowane.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Wygląda jak sól po zimie, ewentualnie chemia po myciu na bezdotyku.

Weź pędzelek i APC wszystko zejdzie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Też myślę że to pasta polerski gdzie ktoś z wodą robił
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam zbliża mi się zmiana auta z E60 i wybór padł na F10/11 oczywiście 3.0D tylko automat i chciałem zapytać czy te modele miały tez wadę rozrządu koła pasowego i przekładni kierowniczej ?? Rozglądać się z każdego roku produkcji czy jakieś późniejsze wersje jakieś dodatkowe porady żeby się nie wkopać na minę ? Auto będę szukał w Niemczech gdyż tu pracuje z góry dziękuje za pomoc
Opublikowano

Witam Was,


mam pytanie, czy to są normalne ceny za f10 520d 184km - daje przykład, ale około 60 tyś brutto ?

Oferowane jako kupione w PL, ewentualnie z DE, ale bezwypadek z przebiegiem około 200tyś.


Czy te ceny nie sa naginane i cos moze byc nie tak ?

Opublikowano
Witam Was,


mam pytanie, czy to są normalne ceny za f10 520d 184km - daje przykład, ale około 60 tyś brutto ?

Oferowane jako kupione w PL, ewentualnie z DE, ale bezwypadek z przebiegiem około 200tyś.


Czy te ceny nie sa naginane i cos moze byc nie tak ?

 

naginane? w którą stronę? (ja Ci za 45tyś BRUTTO bezwypadkową mogę sprzedać :cool2: )


Pozdro.

Opublikowano
Witam Was,


mam pytanie, czy to są normalne ceny za f10 520d 184km - daje przykład, ale około 60 tyś brutto ?

Oferowane jako kupione w PL, ewentualnie z DE, ale bezwypadek z przebiegiem około 200tyś.


Czy te ceny nie sa naginane i cos moze byc nie tak ?

 

naginane? w którą stronę? (ja Ci za 45tyś BRUTTO bezwypadkową mogę sprzedać :cool2: )


Pozdro.

 


Nie mogę pojąć co tak tanio..

Auto na prawdę zbiera dobre opinie, silniki również, a przecieć to samochód klasy premium segmentu E.

Dlaczego?!

Opublikowano

A bać się przebiegu 250tys ?

Teoretycznie mam w swoim E92 330d 282km i silnik chodzi rowniutkow, ale no nie ma co troszke juz klekot i wiadomo, ze to nie to samo co duzo nizszy przebieg, ale czy w takiej f10 mimo, iz nie ma tyle lat silnik to sam przebieg moze narobic mi kosztów w takiej f10 ?

Opublikowano

wszystko zależy kto dbał o auto... jak ktoś „drutował” zamiast naprawiać, wymieniać, usuwać awarie zgodnie ze sztuką - to i z przebiegiem 150tyś można auto zarżnąć :(

warto też pamiętać o skróceniu interwałów olejowych


ja parkuję pod domem na zewnątrz, ostatnio kupiłem drugie auto, więc F10 odpalam tylko co 3 dni... pali „od strzała”, nic się nie dzieje


pozdro

Opublikowano
Jak chciałbym kupić z przebiegiem 250k za 65 - 70 tyś zł - to rozważyłbym od kolegi @kosa za 45k - bo jeśli jest ładna, to nawet, jak miałbym silnik naprawiać to sporo i tak do przodu. Nalot 380k to na warunki polskie bardzo dużo, ale na warunki zachodnie to wcale nie tak dużo, pod warunkiem, że auto było dobrze serwisowane - bo co tam ma się zepsuć?
Opublikowano

no spokojnie... miałem już kilku kupców którym wybiłem z głowy moje auto... mistrzem był gość, który 2km chciał do pracy dojeżdżać... dieslem :shock:


jest wielu "Sebixów" którzy widzą tanio i nie bite to chcą od ręki..ale jak z nimi pogadasz chwilę, to aż żal... N47 to nie benzyna R6, którą można katować pod remizą, a raczej komfortowe auto do przemieszczenia się na dystansach by diesel zdążył dojść do temperatury roboczej....


PS - oczywiście do nikogo nie piję personalnie :) jakby co to info na PW

Opublikowano

Ostatnio sprzedawałem samochód nie BMW


Diesel, z polskiego salonu, 1 właściciel, bogata wersja, przedłożona gwarancja jeszcze ważna

Przyjechał gość z zona widzę ze mu się podoba, zrobił przegląd w ASO, cenę dogadaliśmy.

Juz po transakcji przy pożegnaniu, przyznał się ile robi rocznie kilometrów.........prawie 6 tys rocznie


Miałem mu odmówić zakupu ? :mrgreen:

  • Moderatorzy
Opublikowano

No cóż, nie każdy mieszka w samochodzie :) Sam robię jakieś 10-12tys. km, do pracy mam 4km w jedną stronę i dojeżdżałem tam dieslem, teraz benzyną i z żadnym nic się nie działo - pod warunkiem, że oprócz tego zrobi się jakąś trasę, choćby krótką.


BTW - w tym roku sprzedawałem 4-letni samochód żony (kolor się znudził). Przebieg? 10500km (dziesięć tysięcy pięćset kilometrów), średnia wychodzi jakieś 2600km rocznie. Żona w zasadzie tylko do pracy, po zakupy i na treningi śmiga, a że wszędzie blisko to ile ma robić? Śmiałem się, że przed sprzedażą będę musiał dokręcić przebiegu, bo nikt nie uwierzy.

Opublikowano
No cóż, nie każdy mieszka w samochodzie :) Sam robię jakieś 10-12tys. km, do pracy mam 4km w jedną stronę i dojeżdżałem tam dieslem, teraz benzyną i z żadnym nic się nie działo - pod warunkiem, że oprócz tego zrobi się jakąś trasę, choćby krótką.

 

a czy w którymkolwiek z nich dojechałeś do przebiegu 380tyś km? no właśnie...

tylko przypomnę, że sprzedający (czyli ja) ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, dlatego wolałbym by kupujący użytkował pojazd w sposób prawidłowy, a nie przyleciał za pół roku że np DPF do wymiany


PS - mojej żony 500-tka lepsza... 3,5 roku i 8000km przebiegu :p

Opublikowano
Ale troche nie przesadasz? Sprzedasz auto osobie tylko takiej ktora ci zadeklaruje na pismie ze bedzie robic x km w trasie zeby wypalil sie dpf, z deklaracja ze bedzie wymienial olej co 15tys. itp.? Ibedziesz pozniej jeszcze to kontrolowal?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.