Skocz do zawartości

Chcę kupić F10/11 porady,opinie, porównania.


Kirył

Rekomendowane odpowiedzi

Moim zdaniem 530d zdecydowanie będzie lepszym wyborem względem przebieg/cena. Lekko można dłubnąć i mocy do normalnej jazdy aż za nadto.

Sam dopiero przerabiałem temat ( f11 530/535d xdrive) i w dniu kiedy miałem już jechać po 535d , w ostatniej chwili pojawiło się ogłoszenie z 530d m-performers (fabrycznie 30kucy więcej),13rok polift i siadła mi idealnie. I myśle że tu już 535d wielkiej rużnicy nie zrobi.

Co do utraty wartości to za rok lub dwa ( nie wiem ile robisz km) , w 535d będziesz miał 200kkm , a po tym przebiegu wartoś ć leci już dobrze w dół .


Chociaż zegary wyświetlane (też takie mam :)) to bardzo fajny bajer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Kumpel kupił 535d w zeszłym tygodniu, pełna historia ASO. Stan niby nic nie trzeba wkładać. Pojechał na autoryzowaną stację ASO i faktura na 8k zł. Do tego trzeba się zainteresować rozrządem i panewkami w przyszłości, za 15k zł panowie zrobią.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel kupił 535d w zeszłym tygodniu, pełna historia ASO. Stan niby nic nie trzeba wkładać. Pojechał na autoryzowaną stację ASO i faktura na 8k zł. Do tego trzeba się zainteresować rozrządem i panewkami w przyszłości, za 15k zł panowie zrobią.

 

A faktura wystawiona za jakie usługi? Jaki rocznik, przebieg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam jak najwięcej info o F10 528i N20 2015r xDrive 111tys km przebiegu ,kraj pochodzenia: Polski salon na ten przebieg 4 wymiany oleju były w aso.Bezwypadku

- czy te niby 6.5sek/100 to tylko katalog czy rzeczywiście idzie to tak jak na wage 1700kg auta?

Takie osiągi to jeszcze 10lat wstecz to miały małe hothatche ważące 1200kg:)

-przy tym przebiegu czy od razu po zakupie wymienić trzeba ten rozrząd i napęd pompy olejowej czy już poliftowe mają to lepsze?

- xDrive obsługa przy przebiegu 100 150tys km coś trzeba wymieniać z racji przebiegu takiego czy nie?

- czy tak do tych 150tys km komuś? , ktoś? już wymieniał takie rzeczy jak wtryskiwacze, panewki?

- czy chiptuning stage1 silnika i program skrzyni 8hp chyba alpina czy tam ten inny ,znacznie zmienia charakterystyke auta czy raczej takiemu TDI 3.0 audi czy tam 3.0d Bmw f10 nie ucieknie się na światłach??

Dzięki za odpowiedzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel kupił 535d w zeszłym tygodniu, pełna historia ASO. Stan niby nic nie trzeba wkładać. Pojechał na autoryzowaną stację ASO i faktura na 8k zł. Do tego trzeba się zainteresować rozrządem i panewkami w przyszłości, za 15k zł panowie zrobią.

 

Dla tego warto przed kupnem zadbać o przegląd - bo na oko to i jabłko dobre, póki się nie spróbuje i nie zobaczy że zgniłe w środku. Są przecież firmy które siedzą tylko w BMW, dojeżdżają do klienta i robią przegląd od A do Z.. Bądź do ASO koszt od 750 do 1200 zł - w zależności od ASO, tyle mi w Warszawie rok temu krzyczeli, taki przegląd trwa ok 4h. W dodatku w ASO to raczej nie zajmują się regenerowaniem / wymianą "czegoś" tylko wszystko w komplecie leci nowe, na ori częściach, a tam wiadomo że to wszystko kosztuje.. Kompletna wymiana rozrządu to koszt do 5k ze wszystkim dla f10 z xdrivem - w zaufanym warsztacie, panewek nie wiem. Tak że warto "wyrzucić" te kilka stów i być chociaż w jakiejś części pewnym co kupujesz niż później się dziwić, że tam cieknie, to nie działa itp itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Ale on by ją wziął i tak czy tak ze względu na bezwypadkowość i pełną historię. Po zakupie oddał do ASO i wyszło co wyszło, bo miało wyjść i nie ma co się czarować.

Trzeba być świadomym. 100k zł za używane auto to nie jest gwarancja nie wkładania kolejnych 10-20k zł przez dwa lata...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Niezależnie od tego ile $$$ wydasz na auto to i tak trzeba mieć świadomość, że nawet w nowych samochodach już po kilku latach eksploatacji mogą pojawić się (i najczęściej pojawiają się) dodatkowe koszty poza zwykłym serwisem elementów eksploatacyjnych. W samochodach z drugiej ręki koszty te są tym wyższe im starszy samochód i im bardziej zaniedbany samochód. Co nie znaczy, że tych kosztów w ogóle nie ma nawet w najbardziej zadbanych egzemplarzach. Nie czarujmy się. Dziś nawet w nowych czy rocznych BMW za pół bańki potrafią padać np. maglownice (słaby punkt, a koszt nowej z wymianą i geometrią to np. 18tys. zł, więc po gwarancji to już dosyć spory wydatek). Niestety, jak ktoś kupuje premium to musi się również liczyć z kosztami premium. Albo (co niestety dość popularne w biedniejszych krajach, do których zalicza się Polska) właściciele udają, że problemu nie ma i maskują objawy np. głośniejszą muzyką co prędzej czy później generuje jeszcze większe problemy. Z tego powodu ciężko u nas kupić auto premium z drugiej, trzeciej i kolejnej ręki, które byłoby godne polecenia i nie wymagało znacznego wkładu finansowego już na dzień dobry.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

528i z 2011 roku ma jakieś poważne wady silnikowe?

Jutro jadę oglądać 528i 245km z przebiegiem 170 tys km, auto z komisu w Szwajcarii z gwarancją 12 miesięcy.


Ewentualnie która wersja do 2013 roku się zainteresować? Jest od groma w moim budżecie (13 tys chf) 525d ale nie za bardzo chcę kupować Diesla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale on by ją wziął i tak czy tak ze względu na bezwypadkowość i pełną historię. Po zakupie oddał do ASO i wyszło co wyszło, bo miało wyjść i nie ma co się czarować.

Trzeba być świadomym. 100k zł za używane auto to nie jest gwarancja nie wkładania kolejnych 10-20k zł przez dwa lata...

 

Ale kolega nie podzielił się informacją co wyszło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
528i z 2011 roku ma jakieś poważne wady silnikowe?

Jutro jadę oglądać 528i 245km z przebiegiem 170 tys km, auto z komisu w Szwajcarii z gwarancją 12 miesięcy.


Ewentualnie która wersja do 2013 roku się zainteresować? Jest od groma w moim budżecie (13 tys chf) 525d ale nie za bardzo chcę kupować Diesla.

 

Masz przeczytaj o tym co chcesz kupic. 245km to silnik n20

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=103&t=381730&p=2755816#p2755816

🙃🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nie chcę kupić :D


Mam też na oku 530d 258km.

Wiem 3l diesle są legendarne ale czy w F10 też tak jest?

Nalot 220 tys km, skrzynia steptronic.



525d 218km też kilka jest. Oraz jest kilka 525 204 z 6 cylindrami.



Edit.


Wziąłem 525d biturbo z 2012 z przebiegiem 138 tys.

Przegląd na 3 lata, w pakiecie serwis olejowy i nowe tarcze hamulcowe. Gwarancja na 20tys km.

pDBIt9a.jpg

Edytowane przez wolwohamon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Mam też na oku 530d 258km.

Wiem 3l diesle są legendarne ale czy w F10 też tak jest?

 

To już napewno nie te 3l diesle co kiedyś. Bmw postarało się żeby i na tym silniku zarabiać na serwisie. Łańcuch od "dupy" strony wytrzymujące 200k, obracające się panewki, turbiny dużo mniej trwalsze itd itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie gdyby ktoś był zainteresowany, to w niedługiej przyszłości będę sprzedawał swoje F11 - 2014r. 530d M-Pakiet z fabrycznym pakietem podnoszącym moc (M Performance Power KIT)

Unikatowy kolor z palety INDYVIDUAL - San Marino blau, Adaptive LED, Head Up, Zegary LED, Klima 4strefy, Navi prof, asystenci, fotele alkantara. 170tys km. Wiecej na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba być świadomym. 100k zł za używane auto to nie jest gwarancja nie wkładania kolejnych 10-20k zł przez dwa lata...

 

Dokładnie - sam brałem autko, 1,5 roku temu z przebiegiem 120k, to od razu: klocki + tarcze (akurat z przodu mialem nowki, wiec tylko na tyl) + olej silnikowy, w skrzyni (komplet z michą) i VTG + filtry, później po 10kkm rozrząd wleciał + czyszczenie kolektora i tak dycha jest. Aktualnie po 1,5 roku wlatują nowe poduszki silnika i skrzyni + akumulator, więc kolejne 2k.. iii pewnie będę się nastawiać na regeneracje małego turbo - nic się chyba nie dzieje, ale PONOĆ przy 150k zaczyna dawać znać. I teraz pod czas wymiany serwisowej w ASO płynu hamulcowego, po podniesieniu auta pod michą olej się zbiera, skądś nakapało - więc kolejna nieprzyjemna rzecz.. trochę paranoi można dostać z tym :roll: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwarancja na 20tys km.

 

Gwarancja ? :mrgreen: jeszcze ludzie wierzą w takie bajki ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

W Szwajcarii? Jasne że tak.

Umowa na gwarancję jest podpisana. Silnik z osprzętem, skrzynia i dyfer mają gwarancję na 2o tys km.


Z resztą, po kupnie auta zaproponowali mi serwis w ASO i przedłużenie przeglądu na 3 lata na ich koszt.



I póki co jestem zadowolony mimo niemiłej niespodzianki związanej z wyposażeniem.

Do głowy by mi nie przyszło że w BMW składanie lusterek jest w opcji :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie moglibyscie rzucic okiem na te szutki i powiedziec ktora z nich (najbardziej sie oplaca) chodzi pod wzgledem odsprzedazy za rok/dwa

1.https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-f10-535d-alkantara-dociagi-skretna-os-pelny-m-pakiet-salon-pl-aso-ID6Df5ZE.html


2.https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-piekne-bmw-f10-535-3-0bt-340km-m-pakiet-stan-bdb-petarda-pl-ID6DJLlY.html


3.https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-seria-5-530d-xdrive-m-pakiet-salon-polska-ID6DKKKq.html


4.https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-seria-5-535d-xdrive-m-pakiet-ID6Dzv2W.html


5.https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-530d-f10-ID6DKNeu.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim sprawdzic wypadkowosc, awaryjnosc, papiery a na n-tym miejscu wartosc odsprzedazy.

A juz na pewno nalezy zweryfikowac te w ktorych podano trefny vin. Jesli szukasz inwestycji to nie te auta. To sa zwykle daily i ile uzyskasz za nie za rok to tylko wiadomo ze mniej niz teraz wlozysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim sprawdzic wypadkowosc, awaryjnosc, papiery a na n-tym miejscu wartosc odsprzedazy.

A juz na pewno nalezy zweryfikowac te w ktorych podano trefny vin. Jesli szukasz inwestycji to nie te auta. To sa zwykle daily i ile uzyskasz za nie za rok to tylko wiadomo ze mniej niz teraz wlozysz.

 


Wiem ze straca tylko bardziej chodzi pod wzgledem ktora z nich by sie latwiej sprzedala??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.