Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
LPG to oczywiście opcja, tylko głośno myślę i rozważam, mam nadzieję, że za to nie karają :) Jeśli znajdę porządny diesel to też rozważę, dlatego chcę zasięgnął opinii speców i fanów marki :) pozdrawiam
Opublikowano

nie wiem czy w to wierzyć, ale mój mechanik (montuje też LPG), mówił mi, że w F10 nie ma już praktycznie silników które współpracują z LPG.

 

PS - zastrzegam, że nie wiem ile w tym prawdy (było to ze 2 lata temu), ale prawda jest taka, że nigdy nie widziałem F10 na stacji pod dystrybutorem gazu, ani korka w zderzaku :twisted:

Opublikowano

Ale tu nie ma co więcej pisać - sprawa jest prosta, po części powtórzę się:

- zależy na ekonomii jazdy (co jest zrozumiałe) więc szukasz 520d/525d LCI - to optymalny silnik do F10 - i ciężko szukać lepszego kompromisu ekonomia vs osiągi - nie tylko w BMW

- chcesz, żeby Ci posłużyło dłużej (to też rozumiem), więc ważny jest stan a nie najniższa cena

- przebieg, jeśli jest pewny - to może być i 150k km, choć wiadomo - im niższy tym lepiej - 120k km znajdziesz

- czy xDrive jest konieczny? Jeśli ktoś nie mieszka w trudniejszym terenie i dlatego nie musi mieć 4x4 - to dla mnie jest zbędny gadżet - radość jazdy RWD jest większa niż 4x4 - w beemce przypominają mi się szczenięce lata... no ale nie każdy musi lubić drifty czy pisk spod opon itp. Przy stale włączonych systemach ESP itd - przypuszczam, że żona nie odczuje czy jedzie z xDrive czy nie, a sam napęd w 4 cylindrowych dieslach odbiera trochę mocy/spontaniczności samochodowi, podnosi (niewiele, ale jednak) spalanie i na przyszłość jest to potencjalne źródło kosztów. Ale rozumiem - dzisiaj jest taka moda na 4x4 - ktoś chce mieć, to proszę bardzo. Dodam jeszcze w temacie, że moja żona nigdy nie narzekała na tylny napęd w betce, a czasem nią jeździ i znam wiele kobiet, żon - które nie skarżą się na tylny napęd - a delikatnie mówiąc - mistrzami kierownicy nie są :wink:

 

Ja od siebie dodam, że to bardzo wygodne auto, ekonomiczne i tak naprawdę w moim przypadku absolutnie bezawaryjne (poza wadliwą chłodnicą klimy, ale to na samym początku - ASO wymieniła na nową część). Po prostu wersja LCI jest dopracowana.

 

Poszukaj coś u dealerów na dziale używane - tam chyba najszybciej coś trafisz, ale będzie drożej.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Panowie ale czy to auto jest na klasycznej instalacji?

Myślałem że f już tego nie ogarnia...

 

Tak, jest na klasycznej, mam taki sam silnik, instalację BRC, zrobiłem ok. 60 tyś km i (odpukać :D )jestem do tej pory zadowolony.

Opublikowano

Witam

przymierzam sie do kupna bmw f10 w benzynie, na co zwrócić szczególna uwagę ?

wystarczy podjechać na zwykła na stacje diagnostycznej niech sprawdzą zawieszenie itd a reszte ocenić samemu

czy koniecznie podjechać do salonu bmw niech sprawdzą i podepną auto pod komputer ?

Opublikowano
Witam

przymierzam sie do kupna bmw f10 w benzynie, na co zwrócić szczególna uwagę ?

wystarczy podjechać na zwykła na stacje diagnostycznej niech sprawdzą zawieszenie itd a reszte ocenić samemu

czy koniecznie podjechać do salonu bmw niech sprawdzą i podepną auto pod komputer ?

 

Przy tej cenie auta raczej do salonu BMW lub dobrego warsztatu który zna się na BMW.

Możesz wrzucić tez do działu (konieczny VIN auta):

 

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewforum.php?f=44

 

Powodzenia!!

Opublikowano
Spoko rozumie. A gdzieś mogę sprawdzić vin za darmo czy wszędzie trzeba płacić za raport ? Albo czy ktoś z was mógłby mi podesłać jego wersję wyposażenie itp.
Opublikowano

Bieda wersja:

 

S1CAA Selection of COP relevant vehicles

 

S1CBA CO2 package

 

S1CCA Auto start/stop function

VIN WBAFW910X0DW46762

 

Type Code FW91

 

E Series F10 ()

 

Series 5

 

Type LIM

 

Model 520D EFFDYN EDITION (EUR)

 

Steering LL

 

Doors 4

 

Engine N47T

 

Displacement 2.00

 

Power 135

 

Drive HECK

 

Transmission MECH

 

Colour TIEFSEEBLAU METALLIC (A76)

 

Upholstery STOFF DIAGONAL/DF VENETOBEIGE (AWDF)

 

Prod. Date 2011-11-04

S1CDA Brake Energy Regeneration

 

S230A Extra package, EU-specific

 

S258A Tire with run-flat functionality

 

S2ANA BMW LA wheel Streamline 363

 

S2PAA Wheel bolt retainer

 

S428A Warning triangle and first aid kit

 

S441A Smoker package

 

S465A Through-loading system

 

S4ATA Interior trim finishers black high-gloss

 

S4U2A Eco pro

 

S508A Park Distance Control (PDC)

 

S548A Kilometer-calibrated speedometer

 

S606A Navigation system Business

 

S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth

 

S698A Area-Code 2 for DVD

 

S6AAA BMW TeleServices

 

S6ABA Control for Teleservices

 

S6VCA Control for Combox

 

S854A Language version French

 

S881A On-board vehicle literature French

 

S8KAA Dummy-SALAPA

 

S8S3A Automatic locking when driving off

 

S8SCA Telematics access request,country-spec.

 

S8TFA Active pedestrian protection

 

S8TLA Dummy-SALAPA

 

S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu

 

S8V6A Label

peace & love
Opublikowano
Dzięki zbychu. Wiem że wersja bez bajerów ale w sumie nie potrzebuje żadnych kamer czy jakiś czujników. Wiem ze tam mozna napchac sporo gadzetow. Wiadomo jakby były to bym nie narzekal :D nigdy takim autem nie jezdzilem wiec klima, navi, pdc i nic więcej mi nie potrzeba :) chodzilo mi o te lampy konkretnie bo jedną musze dokupić bo jest puknięta i nie wiedzialem wlasnie jaką bo sa rozne rodzaje. Wziąłem ją bo w sumie cenowo dobrze wychodzi i przebieg 90tys.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.