Skocz do zawartości

rumsztyk123

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Nie posiadam

Osiągnięcia rumsztyk123

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-salon-polska-2-0-184km-automat-lopatki-pakiet-serwisowy-fv23-ID6zpqOe.html czy ktoś coś o tym ogłoszeniu?
  2. Witam serdecznie zastanawiam się nad BMW, wybór pada na 3 lub 5 lub 3 gt, chciałbym żebyście coś podpowiedzieli. Jakieś rady opinie, fajne oferty. W jakiej cenie szukać f30? Chciałbym polift poniżej 100k przebiegu, mogłaby być tez gwarancja. Mój post: Witam, przymierzam się do zakupu mojego pierwszego BMW, to będzie nasze trzecie auto w karierze zawodowej, wcześniej opel astra II i vvw golf :). Nie jestem jakimś petrol-headem, interesuję się nieco autami ale nie powiedziałbym, że jestem nawet w 1% ekspertem, dlatego prośba o opinie do Was. Moje preferencje: F10 po lifcie, dla mnie + żony (dojazdy do pracy 300km/tydzień), dlatego koniecznie z x-drive, pewny przebieg(najlepiej do 100tyś km?) i w miarę możliwości pewna historia, wyposażenie im wyżej tym lepiej, ale to nie jest największy priorytet, moc silnika to już w zależności od awaryjności, chciałbym najmniej awaryjną wersję. I teraz pytanie do Was drodzy forumowicze, jakieś opinie, wnioski porady? W jakiej kwocie znajdę takie autko? Żeby to nie był trup zza wielkiej wody, wiadomo nie ma okazji, więc ile realnie trzeba wydać żeby dostać auto w takiej konfiguracji? Oczywiście pewne parametry można naginać, poza x-drive. Mój budżet to 100k +- Podkreślam jeszcze raz, jestem prawie laikiem w znajomości aut, może f10 nie jest jednak dla mnie? Może polecicie jednak jakieś inne konkretne auto? F10 to mój faworyt póki co, a przy wyborze auta obecnie kieruję się głównie marką BMW, niezawodnością, bezpieczeństwem. Jeszcze pytanie, czy f10 dobrze się 'gazuje'? Mam namyśli podłączenie LPG( jakie dobre do f10?) ze względu na regularną pokonywaną ilość kilometrów. I proszę nie hejtować za lpg, ile głów tyle opinii :) Pozdrawiam i liczę na wyrozumiałość Tutaj odpowiedz z forum o f10 Ale tu nie ma co więcej pisać - sprawa jest prosta, po części powtórzę się: - zależy na ekonomii jazdy (co jest zrozumiałe) więc szukasz 520d/525d LCI - to optymalny silnik do F10 - i ciężko szukać lepszego kompromisu ekonomia vs osiągi - nie tylko w BMW - chcesz, żeby Ci posłużyło dłużej (to też rozumiem), więc ważny jest stan a nie najniższa cena - przebieg, jeśli jest pewny - to może być i 150k km, choć wiadomo - im niższy tym lepiej - 120k km znajdziesz - czy xDrive jest konieczny? Jeśli ktoś nie mieszka w trudniejszym terenie i dlatego nie musi mieć 4x4 - to dla mnie jest zbędny gadżet - radość jazdy RWD jest większa niż 4x4 - w beemce przypominają mi się szczenięce lata... no ale nie każdy musi lubić drifty czy pisk spod opon itp. Przy stale włączonych systemach ESP itd - przypuszczam, że żona nie odczuje czy jedzie z xDrive czy nie, a sam napęd w 4 cylindrowych dieslach odbiera trochę mocy/spontaniczności samochodowi, podnosi (niewiele, ale jednak) spalanie i na przyszłość jest to potencjalne źródło kosztów. Ale rozumiem - dzisiaj jest taka moda na 4x4 - ktoś chce mieć, to proszę bardzo. Dodam jeszcze w temacie, że moja żona nigdy nie narzekała na tylny napęd w betce, a czasem nią jeździ i znam wiele kobiet, żon - które nie skarżą się na tylny napęd - a delikatnie mówiąc - mistrzami kierownicy nie są :wink: Ja od siebie dodam, że to bardzo wygodne auto, ekonomiczne i tak naprawdę w moim przypadku absolutnie bezawaryjne (poza wadliwą chłodnicą klimy, ale to na samym początku - ASO wymieniła na nową część). Po prostu wersja LCI jest dopracowana. Poszukaj coś u dealerów na dziale używane - tam chyba najszybciej coś trafisz, ale będzie drożej.
  3. Dzięki za opinie na temat lpg Panowie, a czy możemy wrócić do pozostałych kwestii mojego poprzedniego posta? Pozdrawiam i dzięki :-)
  4. LPG to oczywiście opcja, tylko głośno myślę i rozważam, mam nadzieję, że za to nie karają :) Jeśli znajdę porządny diesel to też rozważę, dlatego chcę zasięgnął opinii speców i fanów marki :) pozdrawiam
  5. Witam, przymierzam się do zakupu mojego pierwszego BMW, to będzie nasze trzecie auto w karierze zawodowej, wcześniej opel astra II i vvw golf :). Nie jestem jakimś petrol-headem, interesuję się nieco autami ale nie powiedziałbym, że jestem nawet w 1% ekspertem, dlatego prośba o opinie do Was. Moje preferencje: F10 po lifcie, dla mnie + żony (dojazdy do pracy 300km/tydzień), dlatego koniecznie z x-drive, pewny przebieg(najlepiej do 100tyś km?) i w miarę możliwości pewna historia, wyposażenie im wyżej tym lepiej, ale to nie jest największy priorytet, moc silnika to już w zależności od awaryjności, chciałbym najmniej awaryjną wersję. I teraz pytanie do Was drodzy forumowicze, jakieś opinie, wnioski porady? W jakiej kwocie znajdę takie autko? Żeby to nie był trup zza wielkiej wody, wiadomo nie ma okazji, więc ile realnie trzeba wydać żeby dostać auto w takiej konfiguracji? Oczywiście pewne parametry można naginać, poza x-drive. Mój budżet to 100k +- Podkreślam jeszcze raz, jestem prawie laikiem w znajomości aut, może f10 nie jest jednak dla mnie? Może polecicie jednak jakieś inne konkretne auto? F10 to mój faworyt póki co, a przy wyborze auta obecnie kieruję się głównie marką BMW, niezawodnością, bezpieczeństwem. Jeszcze pytanie, czy f10 dobrze się 'gazuje'? Mam namyśli podłączenie LPG( jakie dobre do f10?) ze względu na regularną pokonywaną ilość kilometrów. I proszę nie hejtować za lpg, ile głów tyle opinii :) Pozdrawiam i liczę na wyrozumiałość
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.