Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja natomiast ostatnio nabyłem f10 520d 12'. Sprawa była oczywista ekonomicznie, podobne wyposażenie i przebieg dla 535d 185k brutto, 520d 120k brutto (jak się nie szuka skręconej padliny, takie są ceny). Pewnie że wolę R6 ale... po chipie 230/488, da się jechać. Może nie jest idealnie ale 60k PLN nie uzasadnia różnicy, chyba że ktoś może (wiadomo) lub nie patrzy i bierze co jest (535 12" za 100k z przebiegiem 100k :duh: ).

 

Oczywiście kultura pracy R4 leży na cycach nawet jak na diesla, R6 w E70 jest o niebo przyjemniejszy. Czy diesel czy benzyna do miasta? Śmieszne, z drugiej ręki bierze się inaczej, zwykle to kompromis. Co do kosztów, świece, kable, cewki, sprzęglo, turbo, dpf, łańcuch, wtryski, przepływki, vanosy... a może skrzynia? Co komu los da i za ile.

 

Diesla nie lubię za brak klasy i dźwięku (acz w F10 nie słychać - w środku) a lubię za moment. Dobrałem e65 745i do kolekcji, N62 jest dymane przez 520d na chipie 480nm+ w tę i na zad. Pewnie, E65 cięższe... a F10 cięższe od golfa i tak w koło. Chociaż dźwięk V8 piękny ;) Każdy bierze co lubi, a co tańsze w eksploatacji to zależy co komu pier... po gwarancji. Komfort, zabawa, komfort + zabawa, zabawa, wiele receptur... dlaczego tylko 1 samochód?

 

M

Opublikowano

a ja mam bardzo ładną, choć skromnie wyposazoną f11 za wydawaje mi się dobra cenę

 

viewtopic.php?f=5&t=285071

 

i do tej pory dwa telefony - jedne klient ogladał i strasznie mu się podobał, ale się nie odezwał, a drugi dawał 70 000 i na tym rozmowa się zakończyła

 

nasz rodzinny rynek strasznie zepsuty , choć poprzednie samochody sprzedawałem w ciągy 2 tyg ( a e91 po jednym telefonie)

Opublikowano
fajna ale 2 rzeczy : materiał i manual ..... tak zaobserwowałem, że ludzie przy używanych F10/11 szukają grubo wyposażonych bryk w automacie i skórze/alkantarze
Opublikowano
fajna ale 2 rzeczy : materiał i manual ..... tak zaobserwowałem, że ludzie przy używanych F10/11 szukają grubo wyposażonych bryk w automacie i skórze/alkantarze

 

To niestety prawda - mało kto chce limuzynę klasy A6/F10/W212 z manualem. Osobiście nawet nie patrzę na takie auta, a sam szukam właśnie ładnej f10. Co do materiału - łączony nie razi, same szmaciane stołki już tak - tu myślę podobnie, że leży problem.

Nie mniej jednak powodzenia w sprzedaży.

Opublikowano

manual ma swoje zalety (jazda zimą, jazda w trasie jest identyczna jak automatem), ma i wady (jazda po mieście w korkach)

 

a co do sprzedaży to samochód jest na tyle dobry, że mi się nie spieszy i wystawiam go tylko na forum- nigdy nie wiadomo co trafię następne

Opublikowano

spoko .... RWD + zima - 2% czasu spędzonego za kółkiem

miasto + pozostałe pory roku - 98% czasu spędzonego za kółkiem ;) :norty:

Opublikowano
spoko .... RWD + zima - 2% czasu spędzonego za kółkiem

miasto + pozostałe pory roku - 98% czasu spędzonego za kółkiem ;) :norty:

 

Otóż to - a i tak wydaje mi się, że tylko ja taki debil jestem i jak jest ślisko, to wszędzie gdzie jest to możliwe, wychodzę raz większym, raz mniejszym bokiem, a jakoś tylko zauważam inne F10, jak ostentacyjnie z gracją poruszają się - aż mi czasem wstyd i wydaje się, że mi nie pasuje... ale co tam, chyba nigdy nie dorosnę :D I automat mi w tym nie przeszkadza aż tak bardzo... Szybciej widuję podobnego do siebie w 120d niż w 520d, albo co gorsza, w Golfie III na ręcznym :oops:

Wniosek z tego taki, że w tym samochodzie TYLKO automat, bynajmniej ja tak go widzę...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

do 2l masz 518d, 520d, 525d, 520i, 528i

jaki masz priorytet tak wybierz

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W 2014 roku 520d dostało nowy silnik B47 zamiast N47. Jak byś szukał 520d to z tym silnikiem, jest wątek na forum (chyba X5) poczytaj.
Opublikowano
Najlepiej dema, ex. AG.

 

Czego szukać, czego unikać?

 

unikaj dema :) wiele salonow udostepnia swoje rakiety do wypozyczalni samochodowych, ktore wracaja po roku takiego udostepniania z okreslonym licznikiem i jest sprzedawane jako demo :) i to potwierdzone info z kilku wypozyczalni

 

a chyba wiesz ze rakiety z wypozyczalni nie sa jakos oszczednie obslugiwane :) skrzynia w f10 520d ktora dostalem od sixt zaczela lekko szarpac juz po 3tys km ;) no ale wsiadalem, sandal w podloge juz od zimnego, :D

 

miej to na uwadze.

Opublikowano
Kiedys kupilem 1,5 roczna Astre II, ktora swoja mlodosc spedzila w wypozyczalni. W papierach nic o tym nie bylo ale miala naklejke na szybie AVIS. Benzyna 1.6V (100 kM) w automacie. Przejezdzilem nia ja i moja zona 10 lat i wszystko chodzilo bez problemow. Ja wolalbym auto z wypozyczalni niz prawdziwe DEMO, ktore kazdy katuje testujac max predkos, przyspieszenie, hamowanie, elastycznosc. Wiekszosc ludzi, ktorzy korzystaja z wypozyczalni chyba po prostu bierze auto i go normalnie uzywa bez specjalnego podniecania sie osiagami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.