Skocz do zawartości

e39 540i dziwny dźwięk silnika


Sokol1988

Rekomendowane odpowiedzi

Prawdopodobie w silniku odwróciło panewkę. Orientuje się jaki może być koszt takiej naprawy i czy jest w ogóle opłacalny ? Bo jeśli jeszcze jest porysowany wał to chyba już trzeba byłoby szukać drugiego silnika;/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam już nie wiem z rozrządem jest raczej wszystko ok bo dzwięk nie wydobywa się z niego. I prawdopodobnie to będzie panewka albo już nawet wał korbowy po prostu nie ma już żadnych koncepcji co to może stukać :( Ja też już sam nie wiem czy coś jeszcze uda się zrobić ;/ A jakiś pomysłów też brakuje :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jeśli rzeczywiście pokrywę rozrządu się nie ściąga tak łatwo bo napinacz przeszkadza i trzeba nim przesterować a ten Twój mechanik nie wiedział jak to zrobić to pewnie przez to tak jak Krystian mówi.

Chyba po prostu nie trafiłeś na kumatego mechanika i raczej posłuchał bym to co Krystian mówi a nie ten mechanik.

Zresztą nie jest to możliwe, że nagle dźwięk się pojawił po uszczelnieniu dekli. Nagle penewka po tym się ukręciła? Mechanik nie umiał nawet zdjąć pokrywy i są efekty..

 

Tak głośne stukanie to co drugi powie, że to panewka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ze tym razem inny mechanik zobaczył ten rozrząd i wszystko wg niego jest w porządku więc to raczej nie wina rozrządu. A te stuki skoro nie rozrząd to w sumie chyba tylko mogą być panewki. Chyba że ma ktoś inną koncepcję :( Jutro powinien się do tych panewek dostać i będzie wszystko jasne :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko rozrząd nie musi stukać z góry może stukać też z dołu. Rób jak chcesz oby to nie było naciąganie mechanika i robienie nie tanich napraw bez potrzeby... W tym silniku nie przekręcają się panewki od tak sobie. Musiał byś mieć jakiś problem z ciśnieniem oleju albo katować go do granic możliwości lub odpalić i ciągnąć go do odcięcia. Ale to v8 by to przeżyło.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No już sam nie wiem :( Na pewno coś się dzieje ale nikt nie może podać kokretnej przyczyny :( Ja po prostu chciałbym to naprawić żeby było tak jak być powinno :( Ciśnienie było mierzone i było w porządku. No już na serio nie wiem co robić :(

 

Przekopałem internet i nie znalazłem jakiś wskazówek co zrobić i co to może być ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ernest zadzwoń do tego zakładu co dałem Ci namiary. Oni od razu powiedzą co jest, czy tamten "mechanik" dobrze Ci złożył wszystko. Nie szukaj znów jakiegoś fachmana bo szkoda Twojej kasy i nerwów. Ja nie wierzę w panewki :duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idz do dobrego mechanika/zakladu

I daj zbadac sprawe jezeli sam nie jestes w stanie tego zrobic a w okolicy masz widac mechanikow od golfow

( bez obrazy )

 

Nim wydasz majatek na tych mechanikow i 1000 czesci zamienych ktore beda i tak sprawne lepiej czasem wydac troszke wiecej z poczatku i od razu wiesz co i jak !

Pamietaj ze czasem ten co oszczedza placi 2x :D

 

NBie mowie ze od razu do serwisu autoryzowanego pewnie dobrych zakladow troche i tak sie znajdzie !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam

wczoraj dopadł mnie taki sam dzwięk w silniku i auto musialo wrocic na lawecie do garazu.

U mnie sytuacja wygląda tak że jak silnik jest zimny to bardzo delikatnie slychać te stuki a jak sie rozgrzeje to chodzi jak stara 30-stka klekocze bardzo.

Miesiąc temu mialem wymieniany silnik i mechanik zakładał rozrząd z dwoch silnikow złożył jeden rozrząd i mowil że jest ok..

Proszę o pomoc gdzie szukać problemu bo nie bardzo mam gdzie pojechać z tym autem bo nie posiadam lawety a nie chce go odpalać i jezdzic zeby gorzej nie bylo.

Silnik pracuje w miare równo , moc była jak jechałem to nie czułem zeby cos sie z nim działo tylko ze głośno stuka.

Moje auto to BMW e38 96r. m62 bez vanosów 3,5l w manualu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się okaże że pompa to co zrobisz?

 

Lepiej to jako pierwsze sprawdzić i nie składać rozrządu że starych części. Rozrząd się zakłada nowy a nie ze starych trupów. Nie dość że jest łańcuch który nie wymienia się co kilka lat czy co 90 tys to jeszcze ludzie kombinują i są efekty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.