Skocz do zawartości

Ruppert

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ruppert

  • Urodziny 29.04.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 540i 1996
    E28 528i (sen zimowy)
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Zawód
    Technolog

Osiągnięcia Ruppert

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Kolego też mam E39 540i z 1996 roku. Potrzebowałem pomocy z słąbym ładowaniem na biegu jałowym (swoją drogą dalej problemu nie rozwiązałem) to niestety nie było mocnych, i to nie tylko na tym forum.
  2. Jakieś sugestie, ktoś coś? Pytanie jak łańcuch rozrządu został sprawdzony - oceniony jako prawidłowy? Czy został chociaż pzyrównany z nowym?
  3. Witam, podłączę się pod temat - mam problem z E39 540i - 1996 rok, M62B44 BEZ LPG. Auto na zimnym krztusi się i nierówno pracuje, ale jak np. włączę jakiś odbiornik prądu np. podgrzewanie tylnej szyby - obroty idą do góry (~700/min) i pracuje już ładnie (też nie do końca, bo zdarza się że wypada zapłon) na ciepłym silniku zły objaw występuje podobnie - po "przegazówce" obroty oscylują w granicach ~500/min i pracuje nie ladnie (szybko kolysze obrotami), po czym po chwili wracają pod ~700/min. Nie da się stać przy wydechu bo raz że spaliny duszą, dwa oczy łzawią niemiłosiernie! Dodam, że mechanik nadmienił że nie mam katalizatorów tylko jakieś strumienice... Proszę o pomoc! Z góry dzięki!
  4. Witam, mam E28 i chcialbym zainstalowac tam V8 M60. na poczatek chetnie wlozylbym 3.0 - nie potrzebuje szalec. Czy wiecie cos na ten temat? Chodzi oczywiscie o wrzucenie silnika ze skrzynia. Jak zawieszony jest M60? Czy ktos z Was moglby porobic pare fotek swojego M60 np. w E34? Z gory bardzo dziekuje za odpowiedz!!! :modlitwa: Moj mail: ruppercik@go2.pl Komus sie udalo: :twisted2: http://video.google.pl/videoplay?docid=-4813184398360109789
  5. Ruppert

    jest ktos kto ma 535??

    to link do mojego rekinka -> http://ruppert.w.interia.pl/e28528i.jpg
  6. Ruppert

    jest ktos kto ma 535??

    No wlasnie a gdzie znajduje sie czujnik temeratury zewnetrznej w E28?
  7. Ruppert

    Problem z ABS

    Wlasnie w pozostalych nie mam pojecia jak to wyglada - sa szczelne i niechce ich rozcinac. a tu gdzie musialem - przewody od strony instalacji auta są dwa białe...
  8. Ruppert

    Problem z ABS

    OK... zwróce na to uwage przy najbliższej okazji. Powiedz mi czy obojetne jest jak czujnik jest przypiety do instalacji z auta? Od strony czujnika nie mialem wtyczki i z tego wzgledu ucialem ta od strony auta. Dwa przewody sa białe! (od strony auta) i łączylem przewody raz tak, a raz odwrotnie i bez rezultatu. koniecznie zwroce uwage na to czy prawidlowo zalozylem czujnik absu, no i te zabki na piascie...
  9. Ruppert

    Problem z ABS

    Witajcie! Jestem nowy na tym forum i nie chcąc robić zbędnego zamieszania, chciałbym tylko zapytać, czy wiecie co poradzić na problem z ABS'em który u mnie wystąpił. Otóż ABS działał rewelacyjnie, do czasu gdy zmieniłem wahacz tylny prawy - zarazem zmieniłem czujnik (tamten ukruszył się przy próbie wyjęcia) i objawy sa takie iż: - po odpaleniu autka, kontrolka ABS gaśnie (to podobno oznacza że ABS się testuje? Jeśli tak to co? Sama pompa?), - ABS działa gdzieś do 10km/h (czuć kopanie na pedale, oraz delikatnie słychać pracującą pompę ABS''u), - po przekroczeniu kilkunastu km/h, kontrolka się zapala i ABS już nie działa... :( Co to może być? Czujniki mierzyłem - trzy mają po 1 kohm, ostatni ma jakos 1,26 kohma. Czy ktoś wie jak temu zaradzić? Będę bardzo wdzięczny za wszystkie rady i wskazówki... Pozdrawiam, Ruppert. PS: Kolega z E30 M3 ma to samo... HELP!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.