Skocz do zawartości

e70 N62N (4.8i) opinie


lukolo85

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze kilka slow na temat 4.8i 8tys temu zalozylem nowe tarcze i klocki. Od 1 tys zaczelo sie cos dziac. Przy hamowaniu

szarpalo kierownica. Pojechalem na reklamacje i okazalo sie, ze prawa tarcza na bicie 0,5 mm. Lewa jest idealna.

Beda wymieniac. Przy okazji okazalo sie, ze jest jakas akcja serwisowa na moj samochod dotyczaca pompy serwa i przewodow.

Kierownik serwisu nie bardzo chcial mnie wypuscic tym autem, bo stwierdzil, ze to rzecz niebezpieczna.

Ktos mial do czynienia z taka akcja?

Czekam na wyniki reklamacji i termin usuniecia problemu z serwem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jezdze na Motulu X-Clean 5w30 - tu masz opis http://motul.sklep.pl/100-synthese-/186-motul-8100-x-clean-c3-5w-30-5l.html

najwazniejsze zeby spelnial norme BMW LL04.

ignacd a tarcze ori czy zamienniki ?

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byla taka akcja serwisowa dla okreslonej grupy pojazdow z naszymi silnikami , mozna dowiedziec sie w ASO po numerze VIN.

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do konca nie wiem dokladnie czego to dotyczy. Czekam na wezwanie do serwisu az sciagna czesci.

Pojechalem reklamowac tarcze bo bija a oni wyjechali mi z ta akcja serwisowa. Myslalem ze moze ktos juz mial

taka akcje za soba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Serwa były wadliwe w wielu modelach BMW z V8 rozszczelniały się i znikało wspomaganie hamowania pedał wciśnięty z całej siły a auto bardziej zwalnia niż hamuje dlatego nie chcieli Cię wypuścić z serwisu.

 

Co do castrola jeszcze to problemem nie jest olej a częstość jego zmiany.

Większość nowszych BMW ma pakiety serwisowe co za tym idzie olej zmieniany co 25-30tyś km i to jest przyczyna powstawania nagarów i osadów w silniku oraz charakterystycznego koloru. A że wszystkie BMW oryginalnie mają castrol każdy zwala na ten olej widzi osady płucze silnik wlewa inny olej zmienia co 10-12tyś i cieszy się bo osadów nie ma a na castrolu wiesza psy. Każdy olej po 25-30tyś zostawi takie osady w silniku castrol zmieniany co 10-12tyś pozostawia silnik czyściutki i bez żadnych osadów wiem co piszę bo kilkoma autami jeździłem na castrolu po 100-150tyś km. Tu nie chodzi o markę oleju tylko o bzdurne okresy miedzy przeglądowe ustawione przez BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Nie bylo mnie bo mialem urlop. Na srode jestem umowiony.

Wymieniac maja pompe podcisnienia oraz przewody.

Napisze jak to wszystko sie skonczylo.

Mam jeszcze problem z klapa elektryczna bagaznika. Odbija mi na koncu a nie dociaga.

Tylko jak mam zamkniete drzwi. Jak ktores drzwi beda otwarte to zamyka sie i dociaga.

Nie bardzo wiem o co chodzi, czyzby cisnienie wewnatrz auta blokowalo klape?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No u mnie sam silnik spisuje się znakomicie! :D

Moje pasażerowie mówią

ze niesamowicie wciska w siedzenie :mrgreen:

Klasa sama w sobie :P

Jednak auto używane ma swoje wymagania

i tak przy 160 tys. pokazał się wyciek oleju

na silniku.

Warsztat,diagnoza no i nie ma lekko :shock:

Okazało się że czas na uszczelki pod głowicą!

Jednak operacja była na tyle pracochłonna,

że serwis musiał wyjąc cały silnik,

ze względu na gabaryty V8.

Po tej operacji przestałem dolewać olej,

bo stan ilości oleju w silniku jest niezmienny.

No ale niestety na razie nie pośmigam,

bo wczoraj rozerwało mi most tylny :cry2:

Tu opisałem sprawę :http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=84&t=248352&p=1856139#p1856139

:mad2: :mad2: :mad2:

Trzeba pamiętać, że głowa jest do myślenia

a tyłek do siedzenia.

Nie należy tego zmieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie są wrodzoen wady silnika N62N ?czego nalezy sie obawiac? poza spalaniem oczywiscie :)

 

140tys. Wymiana uszczelniaczy zaworow. Co do zuzycia oleju to jak jezdze ok 180km/h to bierze. Litr na 7-8 tys. Jak dookola komina to litr na 10-12 tys. Auto kupilem jak mialo 60 tys. Teraz ma 160. Nic powazniejszygo sie nie wydarzylo, heh ... jedna zmiana wahaczy z przodu, przednie dolne, spalony kabel od pompy paliwa, kolo pasowe padlo, dwa razy wymienialem poduszki tylnego zawieszenia, 70 tys wystrzelila i profilaktycznie 120 tys., raz blad szyberdachu, wymiana tarcz hamulcowych z przodu z powodu wady fabrycznej na gwarancji, problem z czujnikiem poduszek pod przednim lewym blotnikiem, zgnita chlodnica wody 140 tys, zgnita klimy 100 tys. Zgnite przewody PDC z przodu 2razy, regeneracja rozrusznika 130 tys. Teraz przy zamykaniu odbija mi tylna klapa.

To tyle co pamietam...

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie mysle czy lepiej brac e53 czy dołozyc i szukac e70.... opinie o e70 są rózne.... kwestie rocznika i ew. prestiżu pomijam, bo nie tego szukam, tylko wygodnego i bezusterkowego auta
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wygodne to one raczej nie sa, bardziej uzytkowe, wszechstronne. Wedlug mnie: e53 duzo bardziej trwale, duzo duzo bardziej. e70 wygladem bardziej mi sie podoba, chociaz e53 4.8is jest z nich wszystkich najpiekniejsze i najszybsze, takie ze wszyscy sie ogladaja za nim. Ja w swoim ostatnio zaszczepilem caly pakiet od "is" lacznie z kolami. Efekt na drodze jest taki, ze ludzie nie patrza na e70 a patrza na moje "stare" e53. Tylko na rynku Polskim 4.8is znalezc to hoho...Silnikowo x5 e53 po lifcie 4.4i, 4.8is oraz e70 4.8i to jest to samo. Bolaczka to uszczelniacze zaworowe...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 lata później...

Witam.Napisze co juz wymienilem po przejechaniu 140000 km.Wymiana uszczelniaczy-kopcil na wolnych obrotach po 30 min.postoju.

Pompa wody rowniez byla wymieniona,silnik byl wyjety.Oczywiscie szlag trafil most naprawa,polecam regeneracje 2500 zl, nowy w ASO 9000 zl,poduszka(miech) tyl prawy-przetarl sie.Pompa vacum nieszczelna-naprawiona,lozysko prawy tyl kola.Termostat,tlumik koncowy przepalony po 80000 km.jak cos sobie jescze przypomne to dopisze.Chcialem kupic X6 4.4 V8 po 2013 r.ale sie troche obawiam negatywnych opisow z neta o tym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

co to znaczy zgniła mi chłodnica wody? :D

 

osobiście jeżdze takim motorem 16tys km na gazie i bardzo fajne wrażenia, miałem e70 3.0d przez miesiąc i sprzedałem na rzecz V8 bo fajniejsze wrażenia z jazdy i mniej pali przez gaz :8)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
  • 8 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.