Skocz do zawartości

BMW E46 320d M47 nie pali, brak zasilania na pompę 4332


auto_complex_niwka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Na początku jako nowy użytkownik chciałem się przywitać ze wszystkimi. Posiadam BMW E46 320d M47N 2002r. Mam problem. Auto zagsło i nie chce zapalić. Wszystkie pomysły na naprawę się skończyły. Po przekręceniu kluczyka nie chodzi pompka pod progiem i brak na nią zasilania. Przekażnik sprawdzony, bezpiecznik 54 sprawdzony, czujnik ciśnienia i zawór na listwie wymieniony, czujnik położenia wału wymieniony. Pompka na krótko chodzi. DIS pokazuje bład: 4332 rail pressure - control valve. Po kręceniu rozrusznikiem brak wogóle paliwa na listwie. Czujnik z pompy wysokocisnieniowej zmieniony i nic. Czy jest mozliwe, że padła pompa wysokiego ciśnienia? Jak tak to dlaczego nie ma napiecia na pompę progowa? Rozważam jeszcze uwalony sterownik silnika... Proszę o pomoc bo nie daje już rady... Dziekuje za wszelkie wskazówki Edytowane przez auto_complex_niwka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo 150KM nie ma pompki w baku tylko w progu. Przekażniki zamieniane. Prad puszczany na krótko i nic. Na krótko dochodzi do pompy wysokiegocisnienia a na listwe nie idzie. Zawór w pompie podmieniany. Obstawiam że padła pompa wysokiego cisnienia. Mieli paliwo w koło.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam ten sam problem w 330d pompa wysokiego ciśnienia nie wytwarza wysokiego ciśnienia, pompa podprogowa bije paliwo do pompy wysokiego ciśnienia a ta zamiast nabijać puszcza wszystko na przelew. na zdjęciach pompy widać że pod krućcem zasilającym w paliwo jest zaworek który ma rozdysponować paliwem na obieg wysokiego ciśnienia albo przelew, ja próbowałem go wyciągnąc ale siedzi jak przyspawany. Też wymieniałem zawór regulacji wysokiego ciśnienia i nic. Na nowym przy rozruchu w DIS mam otwarcie zaworu na 35%
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chociaż na codzień naprawiam auta grupy VAG to temat ogarnąłem. Winny był sterownik. Nie dawał sygnału na przekażnik. U Ciebie mysle że jak daje na przelew to siedzą wtryskiwacze. Przerobiłem to w E60 z małymi przebojami. Dlatego nie nawidzę wyciagać zapieczonych wtrsykiwaczy z BMW. Totalne nieporozumienie !!! Daj znać jak rozwiażesz problem. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sterownik silnika uwalony. Jak przekaznik dobry to stawiam na sterownik. On daje sygnał na przekażnik i tyle. Wiecej nie szukaj. Jest prad na pompe progowa? Ja mam teraz problem ze swoim nowym BMW E46 330d 204KM po programie na 260KM i 570Nm. Sprzegło sie ślizga. Ma ktoś pomysł co wytzymuje taki moment? Podporę wału ogarnąlem od M3 :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.