Skocz do zawartości

auto_complex_niwka

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X5 E70 3.0D SPORTPAKIET

Osiągnięcia auto_complex_niwka

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Czy posiada ktoś schemat podłaczenia head upa w X5 e70? Mam cały komplet razem z wiazka ale w wiązce jest różnica w rozmieszczeniu kabli. Proszę o jakieś info.
  2. Witam. Mam pytanie dla pewności. Czy stan oleju w skrzyni ZF BMW X5 E70 3.0d sprawdza się przez boczną śrubę na odpalonym silniku? Pytam bo skrzynie z jedną śrubą w misce sprawdza się na odpalonym i myślę że tu jest tak samo. Proszę o odp. Oczywiście pamietam o temp. oleju
  3. To czytałem ale interesuje mnie wpięcie wiązki i kodowanie jak zrobić
  4. Witam. Chciałbym dołożyć w mojej BMW X5 E70 wyświetlacz Head Up. Posiadam już deskę, projektor, wiązkę i szybę. Co więcej jest potrzebne i czy ktoś ewentualnie już montował?
  5. Mam pytanie dotyczące sprawdzania stanu oleju w BMW X5 E70 3.0d skrzynia ZF 6 biegów. Dla pewności czy stan oleju sprawdza się boczną śrubą na zimnym silniku ale na odpalonym czy zgaszonym? Pytam bo skrzynie ZF z korkiem od dołu sprawdza się na odpalonym a tu dla pewności chciałbym wiedzieć, Dziekuje
  6. Witam. Chciałem adoptować przepływomierz i mam problem z DISem. Funkcja coding/programing jest nieaktywna? Czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem? Dziekuje za odp
  7. Dzieki za odp. Dwumasę zostawie a dam tarcze i docisk od E60. Co do mocy co tam można jeszcze podrobić? Oczywiście żeby nie wyszło bez szaleństw zaraz 5tyś zł. Słyszałem o wiekszym IC, wtryski 535d e60, egr off i przeróbka tłumika. A następnie kolejne strojenie. Prosiłbym o jakieś podpowiedzi. Pozdrawiam
  8. Witam. Czy ma ktoś pomysł na sprzegło do BMW E46 330d M57/TU 204KM po programie na 260KM i 570NM. Na 5 i 6 biegu sprzegło się ślizga. Podporę już ogarnąłem od M3. Proszę o jakieś wskazówki. Dziekuję
  9. Sterownik silnika uwalony. Jak przekaznik dobry to stawiam na sterownik. On daje sygnał na przekażnik i tyle. Wiecej nie szukaj. Jest prad na pompe progowa? Ja mam teraz problem ze swoim nowym BMW E46 330d 204KM po programie na 260KM i 570Nm. Sprzegło sie ślizga. Ma ktoś pomysł co wytzymuje taki moment? Podporę wału ogarnąlem od M3 :)
  10. Chociaż na codzień naprawiam auta grupy VAG to temat ogarnąłem. Winny był sterownik. Nie dawał sygnału na przekażnik. U Ciebie mysle że jak daje na przelew to siedzą wtryskiwacze. Przerobiłem to w E60 z małymi przebojami. Dlatego nie nawidzę wyciagać zapieczonych wtrsykiwaczy z BMW. Totalne nieporozumienie !!! Daj znać jak rozwiażesz problem. Pozdrawiam
  11. Z tego co mi wiadomo 150KM nie ma pompki w baku tylko w progu. Przekażniki zamieniane. Prad puszczany na krótko i nic. Na krótko dochodzi do pompy wysokiegocisnienia a na listwe nie idzie. Zawór w pompie podmieniany. Obstawiam że padła pompa wysokiego cisnienia. Mieli paliwo w koło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.