Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam. Na początku jako nowy użytkownik chciałem się przywitać ze wszystkimi. Posiadam BMW E46 320d M47N 2002r. Mam problem. Auto zagsło i nie chce zapalić. Wszystkie pomysły na naprawę się skończyły. Po przekręceniu kluczyka nie chodzi pompka pod progiem i brak na nią zasilania. Przekażnik sprawdzony, bezpiecznik 54 sprawdzony, czujnik ciśnienia i zawór na listwie wymieniony, czujnik położenia wału wymieniony. Pompka na krótko chodzi. DIS pokazuje bład: 4332 rail pressure - control valve. Po kręceniu rozrusznikiem brak wogóle paliwa na listwie. Czujnik z pompy wysokocisnieniowej zmieniony i nic. Czy jest mozliwe, że padła pompa wysokiego ciśnienia? Jak tak to dlaczego nie ma napiecia na pompę progowa? Rozważam jeszcze uwalony sterownik silnika... Proszę o pomoc bo nie daje już rady... Dziekuje za wszelkie wskazówki Edytowane przez auto_complex_niwka
Opublikowano
Podłącz stałe zasilanie 12V na pompkę i spróbuj odpalić. Jak zaskoczy tzn, że przekaźnik padł. Podmień go miejscami z przekaźnikiem klaksonu i powinno być ok. PS. Twój silnik ma oznaczenie M47N :wink:
Opublikowano
Sprawdź pompę w zbiorniku jak ona nie poda paliwa do pompy progowej to nie odpadli w życiu miałem tak w 530d
www.Car-los.pl
Opublikowano
Z tego co mi wiadomo 150KM nie ma pompki w baku tylko w progu. Przekażniki zamieniane. Prad puszczany na krótko i nic. Na krótko dochodzi do pompy wysokiegocisnienia a na listwe nie idzie. Zawór w pompie podmieniany. Obstawiam że padła pompa wysokiego cisnienia. Mieli paliwo w koło.
Opublikowano
Witam mam ten sam problem w 330d pompa wysokiego ciśnienia nie wytwarza wysokiego ciśnienia, pompa podprogowa bije paliwo do pompy wysokiego ciśnienia a ta zamiast nabijać puszcza wszystko na przelew. na zdjęciach pompy widać że pod krućcem zasilającym w paliwo jest zaworek który ma rozdysponować paliwem na obieg wysokiego ciśnienia albo przelew, ja próbowałem go wyciągnąc ale siedzi jak przyspawany. Też wymieniałem zawór regulacji wysokiego ciśnienia i nic. Na nowym przy rozruchu w DIS mam otwarcie zaworu na 35%
Opublikowano
Chociaż na codzień naprawiam auta grupy VAG to temat ogarnąłem. Winny był sterownik. Nie dawał sygnału na przekażnik. U Ciebie mysle że jak daje na przelew to siedzą wtryskiwacze. Przerobiłem to w E60 z małymi przebojami. Dlatego nie nawidzę wyciagać zapieczonych wtrsykiwaczy z BMW. Totalne nieporozumienie !!! Daj znać jak rozwiażesz problem. Pozdrawiam
Opublikowano
Który sterownik był winny? U mnie podobna sytuacja - pompki nie słychać, na krótko działa + sprawne przekaźniki i dobry bezpiecznik
Opublikowano
Sterownik silnika uwalony. Jak przekaznik dobry to stawiam na sterownik. On daje sygnał na przekażnik i tyle. Wiecej nie szukaj. Jest prad na pompe progowa? Ja mam teraz problem ze swoim nowym BMW E46 330d 204KM po programie na 260KM i 570Nm. Sprzegło sie ślizga. Ma ktoś pomysł co wytzymuje taki moment? Podporę wału ogarnąlem od M3 :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.