Skocz do zawartości

[530i] Telefon fabryczny- reinkarnacja


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Was ;)

Posiadam w swoim 530i fabrycznego bezprzewodowego siemensa;) Telefon został zalany bateriami, ale udało się go odratowac, natomiast padła stacja dokująca :/ Moje pytania:

 

1. Czy jak wymienię stację dokującą, to będzie ona działała z modułem w bagażnika i słuchawką które posiadam?

2. W słuchawce jest wszystko po francusku, można zmienić język ?

3. Czy na słuchawce jest jakaś blokada sim, czy jak włożę kartę to będzie wszystko bez przeszkód hulało?

 

Dziękuję i pozdrawiam ;)

Opublikowano
Jaki model masz?

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano

Haha a ja mam taki właśnie zabytek :mrgreen: a więc nie pomogę.

Pozdrawiam.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano

 

 

1. Czy jak wymienię stację dokującą, to będzie ona działała z modułem w bagażnika i słuchawką które posiadam?

2. W słuchawce jest wszystko po francusku, można zmienić język ?

3. Czy na słuchawce jest jakaś blokada sim, czy jak włożę kartę to będzie wszystko bez przeszkód hulało?

 

 

ad1. Na dobrą sprawę jeśli podmienisz stację na taką samą to powinno hulać normalnie.

ad2. Na bank jest opcja zmiany języka. Szukaj opcji takich mniej więcej: paramètres, les réglages du combiné, la langue, la langue du combiné

ad3. Chodzi Ci o SIM-lock? Nie powinno być. Najlepiej wsadź jakąś kartę i zobacz.

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano

Pozwolicie, że podłącze się pod temat "telefoniczny" :wink:

Mam pytanko, jak zdjąć instalację telefonu, ale nie w podłokietniku tylko tą z prawej strony panelu od strony pasażera? Szukałem na forum, szukałem na yt i nigdzie nie mogę znaleźć. Nie widzę tam żadnych zaślepek od śrub, a nie chcę ściągać na siłę, żeby czegoś nie urwać :oops: Jest tam jakiś zatrzask czy jak?

Opublikowano
Dziękuję w takim razie ;) Pozdrawiam ;)

 

Daj znać co i jak kiedy się uporasz z tym.

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pozwolicie, że podłącze się pod temat "telefoniczny" :wink:

Mam pytanko, jak zdjąć instalację telefonu, ale nie w podłokietniku tylko tą z prawej strony panelu od strony pasażera? Szukałem na forum, szukałem na yt i nigdzie nie mogę znaleźć. Nie widzę tam żadnych zaślepek od śrub, a nie chcę ściągać na siłę, żeby czegoś nie urwać :oops: Jest tam jakiś zatrzask czy jak?

 

Daj jakieś zdjęcie, bo za nic nie mogę załapać o co ci chodzi :roll:

Opublikowano
Najprościej- sprawdź po numerach części.

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano (edytowane)
ja kiedyś wyjmowałem takie coś, ale nie w BMW. Moim zdaniem, wyjmij sobie radio i panel climatronica i tam powinien być stelaż ze śrubami. Bo na ślinę na pewno się nie trzyma :mrgreen: A wyjąć radio i panel to 2 minuty roboty :D Edytowane przez krys32
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie było coś takiego,ale ktoś wcześniej zdementował i wozilem to przez 5 lat w bagażniku w kole zapasowym :mrgreen:

Nie wiem jak to się zdejmuje wiem natomiast, że żadne dziury w tapicerce po tym nie zostały.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
No właśnie na zewnątrz obudowy nie ma żadnych zaślepek ani śladu po śrubach, itp. a jak próbuje to ciągnąć ku górze to do pewnego miejsca delikatnie to schodzi,a potem natrafia na opór i ani drgnie. A nie chcę ciągnąć na siłę, jakbym urwał coś przy tej obudowie to pal to licho, ale nie chcę tapicerki uszkodzić. A skoro Tobie nie zostały tam żadne dziury ani inne ślady, to może to jednak jakoś wciskane jest a nie przykręcane? Kusi mnie, żeby do ASO zadzwonić, pytanie czy tam doradzą przez telefon? :mrgreen:
Opublikowano
Spróbuj jak Ci kolega krys32 pisał najpierw.

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano
Próbowałem i lipa :( po zdemontowaniu klimatronica nic nie było widać, wyglądało jakby było przymocowane gdzieś od dołu, w sensie od strony obudowy skrzyni biegów. Z ciekawości zadzwoniłem do ASO Olszowiec w Poznaniu i tam uprzejmy pan poinformował mnie, że po demontażu tej instalacji trzeba wymienić cały panel środkowy, ponieważ ta opcja w wyposażeniu polegała na wierceniu otworów celem montażu i po demontażu zostają dosyć nieestetyczne dziury w tapicerce. W związku z powyższym zostawiam to ustrojstwo w samochodzie :(
Opublikowano

Guzik prawda. Miałem takie coś u siebie. Ani radia, ani klimatronica, ani tym bardziej nic od strony skrzyni nie odkręcałem żeby to zdemontować. Nie pamiętam już dokładnie ale jedyne opcje to odkręcić boczną osłonę na tunelu (takie coś co idzie od wysokości lewarka w kierunku nóg pasażera i tam właśnie przy nawiewie na nogi pasażera jest śruba, po której odkręceniu boczek powinno się wysunąć i tam może być ten uchwyt przykręcony. Jest też ewentualność żeby odkręcić sam uchwyt na telefon i zobaczyć co siedzi w korpusie (w uchwycie jest taka gumowa zaślepka z napisem Nokia z tego co pamiętam, podważa się ją i tam już się śruba pokazuje, a potem kolejne. Odkręcenie tych 2 rzeczy powinno prowadzić do sukcesu bo nie pamiętam, żebym coś więcej musiał rozbierać. Po zdemontowaniu nie ma żadnych śladów.

 

Pozdro

 

 

Edit. Znalazłem w katalogu:

 

http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/E39-Sedan/Europe/520d-M47/browse/communication_systems/telephone_console/

 

ta śrubka jest zapewne pod boczkiem, o którym pisałem (element 3)

 

http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/E39-Touring/Europe/520d-M47/browse/vehicle_trim/center_console/

Opublikowano

No właśnie problem jest w tym, że u mnie nigdzie na zewnątrz żadnej śrubki na obudowie nie ma :( A gdy odgiąłem tą obudowę na maksa ile się dało i poświeciłem do środka latarką, to zauważyłem, że z obudowy wystają kable do telefonu, więc chyba faktycznie jest tak, jak mówił pan w serwisie i są tam otwory w obudowie :( spróbuję jeszcze przy okazji odkręcić sam uchwyt od tel. i zobaczyć co jest pod nim, ale przy próbie ściągnięcia całej obudowy "na siłę" opór pojawia się właśnie od strony łączenia panelu środkowego z obudową skrzyni biegów, a nie w we wskazanym na tym zdjęciu miejscu

http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/E39-Sedan/Europe/520d-M47/browse/communication_systems/telephone_console/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.