Skocz do zawartości

kosa225

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kosa225

  • Urodziny 15.12.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 530iA 2001
  • Lokalizacja
    Szczecin

Osiągnięcia kosa225

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam ;) Mam e39 530iA i miałem na swoim lapku zainstalowaną INPA ale zrobiłem format i na świeżym win7 próbuję zainstalować, ale nie mogę. Na chwile obecną po instalowałem jak trzeba, po kopiowałem, po nadpisywałem jak trzeba i zostały mi dwa katalogi, które pamiętam, że gdzies musiałem skopiowac, ale nie pamietam gdzie to "profiles" i "sp- daten e39". Po podłaczeniu do samochodu kabelkiem usb z obd2 wyskakuje okno gdzie na białym tle widzi zapłon jak włączam go, ale nie ma opcji wyboru modelu itp, gdzie pokopiować te katalogi co napisałem wyżej bo pamiętam, że jak za pierwszym razem instalowałem to gdzies je musiałem pokopiować
  2. W zeszłym roku był pełny serwis klimatyzacji robiony, więc chyba nie potrzebuje nowego, zapach nie jest uciążliwy, ale jestem alergikiem i zastanawia mnie, czy tego nie użyć, bo pleśń jest dla mnie jednym z alergenów. Więc gdzie ułożyć ten "odświeżacz" w takim razie? Gdzie jest wewnętrzny wlot powietrza do nawiewu w e39 i czy jest tam jakiś filtr ;) ? Może ktoś już tego próbował ?
  3. Witam chciałem odgrzybić wentylację klimatyzacji "domowym" sposobem np. takim środkiem: http://allegro.pl/profesjonalny-odgrzybiacz-klimatyzacji-ze-srebrem-i4173381156.html zgodnie z instrukcją filtr kabinowy powinien być w okolicy schowka - na zdjęciu akurat jest E46 ;) Po wpisaniu w wyszukiwarkę "filtr kabinowy" pokazuje za każdym razem 2 filtry pod maską...hm, czy w e39 nie ma w środku filtra, i czy jeżeli tak, to preparat ten wpuścić do w miejsca pod maską, gdzie sa filtry ;)?? Dziękuję i pozdrawiam ;)
  4. kosa225

    Navi 16:9 funkcja KOD

    Dobra już znalazłem :
  5. kosa225

    Navi 16:9 funkcja KOD

    Witam ;) !!! Mam pytanie, do czego służy opcja KOD w navi 16:9 ? Wyczytałem póki co, ze do blokowania zapłonu,a le może mi ktoś powiedzieć na jakiej zasadzie to działa ? Z góry dziękuję za pomoc ;)
  6. Problem rozwiązany ;) Regulator napięcia i regeneracja alternatora ;) Jestem lżejszy o 250 zł ;) Ale głowa i reszta ciała bezpieczna ;) Dziękuję za pomoc i pozdrawiam ;)
  7. Nie zauważyłem żeby falowały ;) Mam ksenonowe, i w dzień w większości jeżdżę;)
  8. Jasne, ze tak w tygodniu ogarnę ;) Będę się musiał przesiąść na młodej C2 1.4 HDi w manualu :/ Bleeee ;) He he ;) Rehabilitacja będzie łydki pracując na sprzęgle ;p Dziękuję za rady i pozdrawiam ;)
  9. Nie ma to jak dobre słowo na święta :D
  10. No cóż jak noga wyzdrowieje będę działał ;) Na razie mam nadzieje, że wytrzyma ;) Dziękuję i wesołych świąt ;)
  11. No pomierzyłem sobie baterię i tak : Napięcie akumulatora na postoju - 12,9 V Napięcie akumulatora na włączonym silniku przy świecącej się kontrolce na obrotach jałowych: - bez obciążenia - 12,2 V - z obciążeniem (klimatyzacja, nawiew, podgrzewanie tylnej szyby, światła mijania) - 11,7 V Napięcie akumulatora na włączonym silniku po przy gazowaniu do 3 tys obrotów i odpuszczeniu gazu do obrotów jałowych (kontrolka przestaje się świecić) - bez obciążenia -148 V - z obciążeniem (takim samym jak wyżej) - 14,2 V No kontrolka nie kłamie, he he nie ma ładowania jak się świeci ;) Ale co dalej, pasek, czy szczotki, może łożysko czy cały alternator, no i czy alternator jest rozbieralny czy trzeba go wymieniać zamiast regenerować ;) ?
  12. No to muszę podjechać do Twojego tesco ;) Świruję ;) Mój się sam naprawił ;) Wesołych świąt;)
  13. No ok jutro wezmę miernik i pomierzę ;) A co do filmiku to mam wersję z dwoma przyciskami na liczniku :/
  14. By to ch..... akurat potrzebuje auto bo lewa łydka naderwana i na rehabilitację muszę się jakoś przemieszczać :/ Jak zrobić test nr 9 bo nie za bardzo kumam ? :/ Mam kabel i INPA w lapku, sprawdzę jakoś to ładowanie w ten sposób ? Acha jeszcze jedno, jak auto jest rozgrzane i go włączam to zachowuje się normalnie ;) I jakie wartości powinien pokazać miernik w porównaniu między włączonym, a wyłączonym silnikiem ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.