Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
wiesz, ja raczej takie częsci chce kupic nowe. Zapłace przykładowo 600zł za kata a okaze sie, że zrobie na nim 10 000 i znów bede musiał wymieniac bo sie rozsypie.
  • Odpowiedzi 210
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Członkowie klubu
Opublikowano (edytowane)
To jest oczywiście najlepsza opcja, niestety najdroższa. Edytowane przez hashin
Opublikowano
wiesz, ja raczej takie częsci chce kupic nowe. Zapłace przykładowo 600zł za kata a okaze sie, że zrobie na nim 10 000 i znów bede musiał wymieniac bo sie rozsypie.

 

Witam , jesli można coś doradzić ...nowy ,używany , zamiennik :?: -tak to bolączka wielu uzytkowników która tak naprawde spowodowana jest ceną częsci. Oszczędzić tu i tam ,a póżniej narzekac :o :cry: :cry2: na forum jaka to kiepską jakość BMW produkuje.

Niektóre marki nie "trawia" zamienników :nienie: i nasze BMW niestety się do nich zalicza :wink: ( niektórzy sie z tym zgodzą ,inni nie - ja stwierdzam ten fakt z autopsji :wink: )

Napisałeś np 600zł :?: 199 funtów no tak -oszczędzisz ,ale gorzej jak za miesiąc ,pól roku problem powróci w tym samym miejscu lub innym...stracony czas,kasa,NERWY.. :mad2: . Dlatego proponuje Ci abys rozejrzał sie za orginałem

Koszt duzy ok ( mnie kosztowal -niecałe 800eur ale minus znizka i zwrot starego =680 eur ) i masz spokój i pewność i wymarzone auto na ori - nie naszpikowane zamiennikami. BMW to BMW ,swoje kosztuje ..i tak juz zostanie.

Ale mimo to i tak jest dla Nas The Best :!: :!:

Ale wybór jest Twój .

Pozdrawiam :cool2:

Opublikowano
czyli lepiej kupić jakis z BOSALA za 1900zł zamiast tych co są na ebayu ?

 

W tej sytuacji , podejrzewam że tak (ale nie zawsze droższe = lepsze :norty: ) chyba lepiej jakby wypowiedział się Ktoś kto używa lub używał katalizator(y) BOSAL-a . Ja mam org. więc niepoprawne było by wprowadzać Cię być moze w bład :nienie: że ten jest OK.

Co do BOSAL mogę napisac że wymieniałem wydech (wszystko co za katem) i nie narzekam :cool2: . Ale cena nie odbiegała zbytnio od OEM.

ps. w Twoim opisie widać przebieg 135.000 :shock: hmm :? i juz padł kat :?: coś chyba nie tak z tym przebiegiem :wink:

Opublikowano
Aktualnie mam 155 k przebiegu tylko te kilometry tak szybko lecą że nie nadążam tutaj zmieniać :D kobieta od której kupiłem auto miała je od nowości i nie robiła uszczelniaczy zaworowych tylko tak jeździła i dolewala 1 litr na 800 km podejrzewam że kat padł od tego ale nie jestem specjalistą. Ja robiłem uszczelniacze jakieś 25-30tys temu. Nie bierze mi już oleju ale problem z katem pozostał... Mogę mieć rację :)
Opublikowano
Ma ktoś jakąś wiedzę na ten temat czy jak? Bo jak narazie to wszyscy wiedzą jaka jest przyczyną a nikt nic nie wymienia
Opublikowano
bylo napisane. Mozesz kupic albo orginal za 4K za Katalizator + montaz albo kupic katalizatory Euro 4, zmontowac je w zkladzie ktory robi tlumiki i pojechac do magika ktory ci wytnie kody srodowiskowe z tylnich sond.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Albo jeżdzić z czekiem na desce :D heh

 

I moca obcieta o 20%. Dodatkowo nie przejdziesz kontroli technicznej jezeli bedzie zrobiona rzetelnie.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Mi się raz zapala raz gaśnie check byłem na kompie to sonda zgłasza błąd kata na cylindrze 2 i 4. i tak na razie jeżdżę w mocy nic nie odczułem żeby był słaby i spalanie w normie około 8l/100km.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

mnie też już ch... strzela z tą kontrolką raz się zapala raz gaśnie. najczęściej się pojawia jak się jeździ 80 km/h na 6 biegu ale n46 nie da się pałować cały czas.... nie wiem czy brać coś takiego

http://allegro.pl/katalizator-bosal-bmw-320i-e90-e91-e92-e93-i6144473721.html

czy szukać jeszcze używki na aucie i sprawdzić czy wywala błąd p0420. Może jak dawca będzie miał magiczne ponad 200 nalatane to ktoś już wymienił katy ;-)

 

może ktoś ma zniżki w intercarsie z 50 %

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3317211821190-BOS090_577-O25470-katalizator.html

Edytowane przez tony h.
Opublikowano
ja bymwzial ten Bossal.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

na stronie intercarsa mają coś pomotane, nie ma modelu 320i 150km n46, jest n46 ale 129 km niby jako 318i iwtedy jest cos takiego

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3217131917330-BOS090_152-O18966-katalizator.html

ale patrząc na rysunek to nie jest ten tylko ten z mojego wcześniejszego posta 090-577

 

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/ekatalog/osobowe/model/bmw/3/5389

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Poniżej masz numery katalogowe InterCars i ceny. Na rysunkach wszystkie maja po dwa katalizatory (puszki) czyli dokładnie tak jak w N46 150KM.

 

BM CATALYSTS – BM91509H – Katalizator Katalizator układu wydechowego BMW 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92) 2.0 01.05-06.12

Informacje katalogowe

2 491.89PLN (brutto)

 

BOSAL – BOS090-561 – Katalizator Katalizator BMW 1 (E87), 3 (E90, E91) 2.0i 11.03-

Informacje katalogowe

2 833.87PLN (brutto)

 

WALKER – WALK28302 – Katalizator Katalizator BMW 1 (E87), 3 (E90, E91) 2.0i 11.03-

Informacje katalogowe

3 126.93PLN (brutto)

Opublikowano
Z tego co się orientuje były wersje z jednym jaki dwoma katalizatorami podobnież jak w N43 trzeba szukać taki jaki był, bo są potem inne mocowania do rury wydechowej
Opublikowano
Z tego co się orientuje były wersje z jednym jaki dwoma katalizatorami podobnież jak w N43 trzeba szukać taki jaki był, bo są potem inne mocowania do rury wydechowej

Kolejny wiec powód aby uniknąć problemów :nienie: i niespodzianek :shock: :shock: :shock: dlatego pisałem Ci wcześniej - montuj OEM :D ( choć wiadomo że cena jest :shock: wysoka )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.