Skocz do zawartości

Oryginalne zabezpieczenie BMW


Rekomendowane odpowiedzi

podobno jest jakies zabezpieczenie, uaktywnia sie ono podczas zamykania kluczykiem, tzn. kiedy przekrece kluczyk maxymalnie w prawo. Czy ktos wie do czego ono jest? dotyczy e-36 325 TD 92r.

Jeszcze drugie pytanie.Czy klime da sie wlaczyc przy niskich temperaturach? (chodzi o klimatronic)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabezpieczenie to zwane jest ryglowaniem. Po wybiciu szyby nie da się wyciągnąć bocla, aby otworzyć drzwi.

 

Co do klimatronika to nie wiem na 100%, ale czytając forum natrafiłem, że można ją włączyć powyżej jakiejś temp.

http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam w e34 orginalne zabezpieczenie, tj po zaryglowaniu zalacza sie fabryczny alarm i swieci dioda na gorze deski w kratce wentylacyjnej. przy zamknieciu normalnym nie zalacza sie alarm. wystarczy zalaczyc radio, lub otworzyc schowek, lub drzwi i klapy i trabi klakson i blokuje zaplon

jest o tym w instrukcji obslugi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ciekawe, jak masz zaryglowane drzwi, to osoba siedząca w środku z twoim kluczykiem nie odpali samochodu, ani nie wysiądzie. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce zacznie się dziać to co opisał kolega wcześniej.

Kontrolka na konsoli świeći, ale jak masz wyciągnięte radio to miga ;)

Blokuje to także klapke od wlewu paliwa, więc nikt ci nie wyciągnie rurką pod blokiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jakis madafaka tuningowiec ucial wtyczke z radia, mam kable luzem ( zasilajace i glosnikowe zidentyfikowalem i zalozylem iso, ale reszta jest zaizolowana luzem. moze wiecei co i jak podlaczyc zeby migala dioda a nie swiecila??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te alarmy praktycznie nic nie daja złodziej wyłaczy je wytrychem jak kluczykiem oby was one nie zwiodły bo naprawde są nic nie warte.

Tak :?: To sprubój zaryglować auto, a potem otworzyć je przy pomocy niekodowanego kluczyka, który jest w zestawie, bo ja nie dałem rady. Kluczyk ten normalnie otwiera i zamyka auto, ale przy podwujnym ryglowaniu nie otworzy drzwi. W takim wypadku nie wydaje mi się, że zwykłym wytrychem można tu coś zdziałać. Kluczyk musi być kodowany :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TrzmieL:

k Question To sprubój zaryglować auto, a potem otworzyć je przy pomocy niekodowanego kluczyka, który jest w zestawie, bo ja nie dałem rady. Kluczyk ten normalnie otwiera i zamyka auto, ale przy podwujnym ryglowaniu nie otworzy drzwi. W takim wypadku nie wydaje mi się, że zwykłym wytrychem można tu coś zdziałać. Kluczyk musi być kodowany Exclamation

no niestety ale muszę Cie zawieść, otóz włamywacza nie interesuje włamywanie sie hm..delikatne..jak sie nie da wytrychem elikatnie to się łamie cały zamek wbvijając specjalnie przerobiony śrubokret w stacyjke, czy drzwi i przekręca na siłe, a dioda niech sobie miga, lub nie miga jak chce..

Wszystkie samochody są prawie jak BMW... prawie robi wielką różnicę:))


Więcej mocy:

http://img61.imageshack.us/img61/1872/doladowanie3kk.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jakis madafaka tuningowiec ucial wtyczke z radia, mam kable luzem ( zasilajace i glosnikowe zidentyfikowalem i zalozylem iso, ale reszta jest zaizolowana luzem. moze wiecei co i jak podlaczyc zeby migala dioda a nie swiecila??

Schemacik z książki do BMW E34 520i ('88 - '91), i kilka innych modeli. Kolory kabli powinne być takie same. Jak tylko znajde reszte, to też preśle.

http://img92.imageshack.us/img92/1526/legeda7lx.th.jpg http://img228.imageshack.us/img228/948/radio5eq.th.jpg

 

Ps.:

no niestety ale muszę Cie zawieść, otóz włamywacza nie interesuje włamywanie sie hm..delikatne..jak sie nie da wytrychem elikatnie to się łamie cały zamek wbvijając specjalnie przerobiony śrubokret w stacyjke, czy drzwi i przekręca na siłe, a dioda niech sobie miga, lub nie miga jak chce..

Ale nawet jak się dostanie do auta, to albo potrzebuje lawety, albo niezłego elektromechanika lub elektronika :twisted2: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jakis madafaka tuningowiec ucial wtyczke z radia, mam kable luzem ( zasilajace i glosnikowe zidentyfikowalem i zalozylem iso, ale reszta jest zaizolowana luzem. moze wiecei co i jak podlaczyc zeby migala dioda a nie swiecila??

Schemacik z książki do BMW E34 520i ('88 - '91), i kilka innych modeli. Kolory kabli powinne być takie same. Jak tylko znajde reszte, to też preśle.

http://img92.imageshack.us/img92/1526/legeda7lx.th.jpg http://img228.imageshack.us/img228/948/radio5eq.th.jpg

 

Ps.:

no niestety ale muszę Cie zawieść, otóz włamywacza nie interesuje włamywanie sie hm..delikatne..jak sie nie da wytrychem elikatnie to się łamie cały zamek wbvijając specjalnie przerobiony śrubokret w stacyjke, czy drzwi i przekręca na siłe, a dioda niech sobie miga, lub nie miga jak chce..

Ale nawet jak się dostanie do auta, to albo potrzebuje lawety, albo niezłego elektromechanika lub elektronika :twisted2: .

 

Kolego nie masz pojecia co piszesz ale możesz trawać w niewiedzy dopuki ci furki nie dupną.

Złodziej uzywa łamaka coś jak kluczyk tylko tytanowe wkłada ci w zamek i kręci na siłe w strone maski samochodu zatrzymuje się w pewnym momencie dioda na desce gaśnie następnie wsiada wkłada w stacyjke łamaka pali i jedzie cała czynność kradzierzy tak zabezpieczonego auta sprawnemu złodziejowi nie powinna zająć więcej jak 10 sec :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie masz pojecia co piszesz ale możesz trawać w niewiedzy dopuki ci furki nie dupną.

Złodziej uzywa łamaka coś jak kluczyk tylko tytanowe wkłada ci w zamek i kręci na siłe w strone maski samochodu zatrzymuje się w pewnym momencie dioda na desce gaśnie następnie wsiada wkłada w stacyjke łamaka pali i jedzie cała czynność kradzierzy tak zabezpieczonego auta sprawnemu złodziejowi nie powinna zająć więcej jak 10 sec :clap:

Tu masz racje, ale moge ci powiedzieć, że jak złodziej będzie chciał ci auto ukraść, to i najlepiej zabezpieczone cudo techniki ci zarąbie i tyle będzie. To ylko kwestia czasu ile mu to zajmie. Moja bunia ma już 14 lat, choć może nie wygląda, i myśle, że prawdopodobieństwo kradzieży jest już troche mniejsze niż nowszych E46 lub jeszcze nowszych modeli.

Z początku jak kupiłem auto to biegałem do okna co 5 minut, teraz już się troche z tym pogodziłem. W większości czasu stoi na ogródku/w garażu, lub ewentualnie na parkingu naprzeciwko mojego okna pod latarnią i tuż pod oknami sąsiada sędziego :cool2:. A miasto to już inna bajka, tam to nigdy się nie wyzbendę częstego zaglądania (tak jak to tylko możliwe) co z moim autem :hand:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

flash -

przeczytaj jeszcze raz na głos to co przeczytałeś, a uśmiejesz się jak ja :mrgreen:

 

złodziejom to powiedz po co karadną?! A po co się kradnie bułki, żeby nie kupować. Nie wazne za ile możesz kupić auto za 1 czy 100000 PLN, ważne (dla złodzieja), ze nie musi wydawać swoich pieniedzy, a z kradzieży żyje..to tyle łopatologii stosowanej...

Edytowane przez robard

Wszystkie samochody są prawie jak BMW... prawie robi wielką różnicę:))


Więcej mocy:

http://img61.imageshack.us/img61/1872/doladowanie3kk.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale takich zlodzieji jest mniej. wiekszosc to sa kradzieze na zlecenie, lub po prostu z takiego powodu ze auto drogie i czesci tez. znam ten rynek i wiem ze e34 tam sie nie pojawia, chyba ze trzeba dac komus nauczke ;-) tak dla zasady.

 

Dla "dzieci" wystarczy fabryczny alarm + INNE ZABEZPIECZENIE !!!.

 

P.S. przeczytalem to co napisalem kilka razy i nie rozumiem co w tym bylo zabawne? moze zyjemy w innych czesciach kraju a u mnie "moze" jest normalniej??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Złodzieje wszzystko wiedzą, dzieci rozpracowują fabryczne zabezpieczenia... a ja bezradny....

 

Może ktyoś mi pomoże.

 

Jaki sygnał podać do modułu DME by zastapić fabryczny immobilaizer w E36 compact 318ti.

 

Sytuacja wygląda następująco:

 

Zabrałem się własnie za wymiane 1,6 na 1,8 M42, ale do e 30 wkładam M42 z E36 kompakt. I jeszcze stoję ( dwa tygodnie temu zacząłem robotę, bo nie wiem jak zastąpić fabryczny immobilazer, który się znajdował w macierzystym E36 318ti Compact z 1995 r.

 

Silnik przekładam wraz z modułem DME i zapłonowym, oraz z całą wiązką silnika, łączenie jest na głównej wtyczce silnika, wszystko połączyłem, rozpracowałem, tylko jeszcze podjechać do tłumikarza, by wydech dorobił, a potem dopasować filtr powietrza... , a tu nie startuje rozrusznik, pompa paliwa, zapłonu nawet nie sprawdzałem.

 

Po pierwsze gdzie mogę znaleźć techniczny szczegółowy opis działania fabrycznego immobilaizera wywołującego blokadę sterownika DME i znoszącego ją,

 

Po drugie, jesli ktoś już to sprawdził: Czy ktoś wie jaki sygnał puścić do kabelka zielonego 0,35 mm i czarnego 0,5 mm znajdujących się w głównej wtyczce silnika? - Bo wedle mojej wiedzy sa to kabelki sterujące blokadą sterownika DME.

 

 

 

 

 

A złodziej wszystko wiedzą, i nie powiedzą...

 

Pozdrawiam wszystkich i czekam na odpowiedź.

 

Tu albo na nowym poście: [ALARM] Proszę o sygnał do modułu DME odblokowania immobilaizera E36

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=25402&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

[/b]

Pogadaj, a potem "zrób to sam" oraz zajrzyj na: realoem.com
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.