Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Troche tematów przeczytałem ale nie znalazłem odpowiedzi :?

 

Przy wolnych obrotach zaczyna się zapalać kontrolka ładowania, jak dam powyżej 1500 obrotów to gaśnie - a na wolnych - nie zawsze - ale się potrafi zapalić - co to może być ?

 

Wiem, że mam zacząć od pomiaru napięcia ale co dalej ?

http://www.maszty-flagi.com/bmw/E39_forum.jpg
Opublikowano

A ten regulator napięcia się jakoś da sprawdzić prosto czy wymienia się w ciemno ?

Z tego co słyszałem to kosztuje do 100 zł więc nie jest niby tragicznie.

http://www.maszty-flagi.com/bmw/E39_forum.jpg
Opublikowano (edytowane)
Regulator napięcia przymocowany jest do tylnej sciany alternatora. Pol roku temu wymienuialem, cena oryginalu (Bosch'a) ok. 350zl. Podobno nie ma zamiennikow. Edytowane przez Przemek_E39
GO NAVY...
Opublikowano

i juz wiem, że mam alternator Bosch 80A (0 123 315 013)

 

co ciekawe w katalogu on-line Bosch'a jest jeden model regulatora napięcia do 523i ale cena :shock:

Nazwa:

REGULATOR NAPIECIA

 

Numer katalogowy:

1197311545

 

Cena detaliczna brutto:

880.73 zł

 

jakoś dziwnie dużo.

 

I jeszcze jedno pytanie - ma może ktoś link do instrukcji wymiany regulatora w alternatorze Bosch ?

Nie wiem czy trzeba dużo wyciągać, czy jest dostęp z góry bez rozkręcania :?

http://www.maszty-flagi.com/bmw/E39_forum.jpg
Opublikowano
Boggy masz racje - dzwoniłem do InterCars i Bosch u nich 600 zł ale powiedzieli to co Ty - że obok jest ten sklep i żeby tam szukać.
http://www.maszty-flagi.com/bmw/E39_forum.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.