Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich.Wiem,że temat był przerabiany chyba ze 100 razy.Ok,wiem ,że trzeba wyjąć dwie gumowe fajki z lamp żeby były drożne...itd.Wszystko ładnie tylko co zrobić jak tych gumowych fajek w moich lampach nie ma :( Lampy Hella wyglądają na oryginalne,rok 99. :( Czy pozostaję wyjęcie ich i rozłożenie itd.Pomóżcie.Pozdrawiam.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A co mają się fajki?

Ja mam i nie parują.

Na 99% masz nieszczelne uszczelki pod kloszami i dostaje się woda.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
...bo fajki są po to,żeby właśnie para ulatniała się z lamp.Mało tego,śą w nich gąbki które się czyści i przekręca,po to właśnie te fajki :D :D :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Fajka jest bardziej po to, żeby wilgoć mogła uciekać, a gąbka w niej ma zatrzymać kurz i inne syfy przed dostawaniem się do środka.

Bez fajki lampy nie będą parować, ale będą się koszmarnie brudzić od środka.

Opublikowano
Tak jak Shadow pisze gąbka w fajkach jest po to żeby syf się nie dostawał. Jeżeli gąbka jest czysta to nie będzie różnicy czy jeździsz z fajkami czy bez. Nie mogą parować przez fajki. Więc ich nie wyrzucaj. Możesz wyjąc lampy, rozłożyć i przełożyć uszczelki na drugą stronę. Nieraz pomagało. Jeżeli nie to sylikon bezbarwny i do przodu. Musisz mieć tylko wszystkie mocowania ok. Mi jedno się złamało te w środku i nawet silikon nie pomógł. W Dziekanowie Leśnym jest firma Mhm tuning jest w necie i mają klosze jakie sobie tylko zażyczysz. Bierzesz u nich klosze, dostajesz nowe uszczelki i ślizgi gratis :D Koszt niewielki.
Opublikowano
Słuchajcie,rozłożyłem lampe,wyczyściłem i niby wszystko ok ale zaparowany jest jeszcze kierunek.Lampa leży cały dzień na słońcu i nie do końca chce para ustąpić.W jaki sposób mogę pozbyć się tej pary z kierunkowskazu?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ja położyłem na kaloryfer (oczywiście zimą)

Po całym dniu grzania :norty: wyschło na wiór :mrgreen:

Oczywiście sam klosz nie cały reflektor.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Witam.Lampy rozebrane,uszczeleczki w stanie dbd,przesmarowane sylikonem,zaczepy całe ale niestety po pierwszym deszczu .....zaparowały na nowo więc już się w to nie wczuwam tylko muszę kupić druge lampy.Jak uważacie,jest sens kupować używane są o niebo tańsze niż nowe.Obawiam sie ,że mogą też parować.
Opublikowano
Przerabialem juz dawno temat lamp.Woda splywa po rynience blotnika i leje sie na lampe.Trzeba uszczelnic polaczenie klosza z tym czarnym plastikiem,tym co jest sklejony na stale z kloszem(tym bezbarwnym).Od paru lat temat dla mnie nie istnieje.
niema nic lepszego niż BAWARKA
Opublikowano
Acha...czyli dookoła przesmarować ładnie sylikonem i powinno pomóc?Ok,spróbuje ostatnie podejście,jak nie pomoże to zostaje mi zakup drugich lamp.
Opublikowano
Mi paruje tylko lewy, ale za parę dni szykuje się do uszczelnienia silikonem :) jaki będzie efekt dam znać ;)
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano

Miałem taki sam problem z parowaniem.

Nic nie pomagało, żaden silikon, nowa uszczelka z ASO.

Lampa wygląda ok, żadnego pęknięcia, wszystkie zaczepy całe, a po dwóch tygodniach woda się przelewała.

Udało mi się problem opanować w trochę nietypowy sposób.

Wyłamałem jeden odpowietrznik, na silikonie wkleiłem najmniejszy wentylatorek ze sklepu komputerowego i podłączyłem go pod światła pozycyjne.

Jeżdżę tak już pół roku i jest ok.

Opublikowano
Ja chyba już nie będę kombinował z tymi lampami :( .Po prostu kupie drugie używane.Jak myślicie,jest możliwość zakupu takich używanych żeby nie parowały?A może kupował ktoś z Was?Pozdrawiam.
Opublikowano

Oczywiście trzeba kupić oryginalne i w dobrym stanie, tak więc przed kupnem najlepiej

je obejrzeć bo na Alledrogo to z jakością towaru bywa różnie.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Sluchajcie,a powiedzcie mi czemu te reflektory swieca tak nisko.Ustawione sa na 0 czyli na najwyzszym poziomie a i tak swieca nisko.Czy to jakas awaria czy wina lamp?
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Przerabialem juz dawno temat lamp.Woda splywa po rynience blotnika i leje sie na lampe.Trzeba uszczelnic polaczenie klosza z tym czarnym plastikiem,tym co jest sklejony na stale z kloszem(tym bezbarwnym).Od paru lat temat dla mnie nie istnieje.

Tak właśnie zrobiłem i problem lewej lampy wreszcie po paru latach się zakończył. Wcześniej uszczelniałem uszczelkę gumową, ale to nic nie dało, bo woda nie wchodzi przez tą uszczelkę, lecz przez słabe ze starości uszczelnienie ( silikon ) klosza. Nie ma co kupować innych lamp, gdy swoje można łatwo uszczelnić silikonem.

Opublikowano
Ktoś zarzuciłby jakieś zdjęcie o który element dokładnie chodzi? Pomogło by to mi trochę, bo zabierać się będę do silikonowania uszczelek, ale jeśli to nie rozwiąże problemu to szkoda fatygi :(
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano
Wyrzuć zasyfiałą gąbkę z odpowietrzników(struktura filtrów akwariowych) uszczelki przemyj w glicerolu i jeśli masz wszystkie zatrzaski powinno być OK.Zakup używki to loteria.
Zakup BMW zarejstrowanego w RP to brak wyobrazni,lenistwo lub bezgraniczna naiwność.
Opublikowano
Ktoś zarzuciłby jakieś zdjęcie o który element dokładnie chodzi? Pomogło by to mi trochę, bo zabierać się będę do silikonowania uszczelek, ale jeśli to nie rozwiąże problemu to szkoda fatygi :(

Do uszczelnienia lampy, o którym mówię, niepotrzebne jest nawet jej rozbieranie, bo chodzi tu o osilikonowanie samej szybki (szyby) lampy. Trzeba tylko odkleić gumkę przy migaczu, zdjąć plastikową listwę ozdobną na dole lampy i wtedy jest lepszy dostęp do felernego połączenia przezroczystej szyby z czarnym plastikiem klosza lampy.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Dokładnie jest tak jak opisal kolega post wyżej.Bezbarwny silikon(tuba na klosz) na łaczenie części przezroczystej z czarną.Odklejasz uszczelkę nad kierunkiem i tam też ładujesz silikon na oczyszczoną powierzchnię.Przyklejasz potem tą uszczelkę i jeśli lampa nie jest uszkodzona mechanicznie nie ma prawa parować.Robiłem to wcześniej na klej z pistoletu ale dopiero silikon dał radę.pozdr.K
Zakup BMW zarejstrowanego w RP to brak wyobrazni,lenistwo lub bezgraniczna naiwność.
Opublikowano
Odklejasz uszczelkę nad kierunkiem i tam też ładujesz silikon na oczyszczoną powierzchnię.Przyklejasz potem tą uszczelkę i jeśli lampa nie jest uszkodzona mechanicznie nie ma prawa parować.

 

A ja nie mam nad kierunkiem żadnej uszczelki:( a już drugi komplet lamp mam..

Moja Bunia

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=322746


Czym byś wilka nie karmił, zawsze na las spogląda.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.