Skocz do zawartości

E39 / bicie na kierownicy > 100 km/h


tomgw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

wiem ze temat byl przerabiany kilkanascie razy.

 

Wymienilem 2 przednie wahacze gorne z przodu L+P firma febi wraz z tulejami.

Prawdopodobnie jest to tuleja od lemf bo jest starte logo bmw.

Wymienilem wahacze poniewaz mialem bicie juz od 50,60 km/h przy dohamowywaniu.

Po wymianie problem rozwiazany polowicznie, nie bije kierownica przy malych predkosciach ale pow 100 drgania, bicia na kierownicy nadal wystepuja...

Prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybite tuleje mogły uszkodzić tarcze hamulcowe.

Krzywe tarcze wybijają tuleje a wybite tuleje potrafią wykrzywić tarczę. I koło się niestety zamyka.

 

dokladnie krzywe tarcze :D dzis sie o tym przekonalem w ojca passacie ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już miałem piasty wymieniać, a okazało się że to wyważenie kół...wyważałem raz bije, pojechałem do innego i bije dalej ale mniej i dopiero trzeci wyeliminował drgania. Maszyna maszynie nie równa tak jak obsługujący.
www.facebook.com/bmwbyfazi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do autora postu - sprawdź jeszcze czy nie masz luzu na którymś ze sworzni wahacza przedniego PROSTEGO. Bardzo często luz w tym miejscu daje takie objawy.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

- bicie kierownicy przy hamowaniu 80-120 km/h po wymianie 2 przednich gornych wahaczy objaw ten jest duzo slabszy wczesniej kierownica latala na boki przy hamowaniu, teraz lekko czuje bicie, hamuje plynnie bez bicia do 60 km/h

 

-stale wibracje- tylko delikatnie wyczuwalne podczas jazdy tylko przy predkosci 120-140 km/h (objaw podczas jazdy bez hamowania)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam,

 

Odświeżę po miesiącu.

 

U kolegi jeszcze był problem z maglownicą. Powstawał problem drgań przy jeździe i przy hamowaniu.

Po regeneracji magla jak ręką odjął. Oczywiście inne elementy sprawdzone i były ok (tuleje, łączniki stab., wahacze, końcówki drążków etc).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autor postu pyta już o dyfer, półośki i tarcze a czy sprawdził to o czym pisałem wcześniej?

Luzy na sworzniach (wystarczy na jednym (lewym bądź prawym) w wahaczach prostych też będą dawały takie objawy - delikatne bicie kierownicy podczas jazdy oraz większe bicie kierownicy podczas hamowania.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.