Skocz do zawartości

E92 335d Project X - pierwsze zdjęcia F10 str. 76


Nightsabes777

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Wrzucanie wszystkich do jendego wora to duzy blad. Znam komisy ktore maja auta z pl salonow i dobrze prosperuja. Natomiast zgadzam sie ze znaczna czesc to oszusci i kretacze. Najlepiej jak kazdy przed kupnem sprawdzi auto w aso i nie ma problemu.

 

acha a które? bardzo jestem ciekawy bo do mnie też wstawiają auta z komisów :mad2: i zgoła mam odmienne zdanie :twisted:

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Sebastian nie śpij - odbierz ten telefon! ;)

 

Śmieszy mnie trochę to jakie rzeczy piszecie o tym AMG :shock:

... dla mnie nie ma kompletnego porównania 335d z C63 i jeszcze dziś goniłbym na sprawdzenie do ASO tego egzemplarza.

Chyba że jedyne kryterium które bierzecie pod uwagę to koszta eksploatacji ale na to co ty jeździsz swoją e92 to wątpię żeby nie było ciebie stać ;)

A już skreślenie auta z góry za malowanie dwóch nie stałych elementów konstrukcji/karoserii to już mega przesada tym bardziej śmiem twierdzić że większość ... a zresztą nic już nie twierdze ;)

 

Sam się rozglądam za różnymi samochodami po sprzedaniu swojej e92 M3 i nie będę ukrywał że głównymi autami mojego zainteresowania jest 997 S

i właśnie C63 tyle że jak już to biorę pod uwagę model 2-drzwiowy

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby 335d jechalo jak chociazby M3 w manualu to potrzebuje okolo 400koni do tego.

Najlepsze zmierzone 335d to wlasnie palladium 12.3s 100-200, 430 konne 550xd robi w 12.1s, 370konne E91 robi 14s z pasazerem, i kapke ponizej bez niego.

Mierzylismy tez 360konne potwierdzone wykresem z hamowni 335d i mialo 13s 100-200. Takze tutaj aby 335d zblizylo sie do M3.... trzeba cos wiecej niz program i wydech ;) bez hybrydowego turbo sie nie obejdzie...

 

1/4 mili rzadzi sie swoimi prawami, tam liczy sie start, nawet nie czas do setki a czas przejechania pierwszych 60ft, w 90% dla aut o podobnych parametrach wlasnie czas pokonania tych pierwszych 60stop decyduje o zwyciestwie.

 

Ot tyle teorii...

 

Szkoda ze odrzuciles AMG.... :(

Bylo by super auto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie rozmawialiśmy z Karolem. Sądzę, że wszystko zostało wyjaśnione ;)

Ale wypadałoby się wytłumaczyć dlaczego odpuściłem tego C63 AMG.

Ku przestrodze.

 

1. W 2010 roku samochód miał przebieg 100 tys. Zatem w 4 lata zrobił 3 tys km... :mad2:

2. W 2011 albo 2012, podczas wizyty w ASO zdiagnozowano usterkę silnika. W grę wchodziła tylko wymiana - koszt 150 tys zł :shock:

Właściciel nie zgodził się na wymianę, zabrał samochód aby działać "samodzielnie".

3. Aktualny sprzedający zrobił nim jakieś 500km i sprzedaje bo mu "zbyt dużo pali" a o samochodzie i jego przeszłości nie wie ABSOLUTNIE nic.

 

Zatem najprawdopodobniej silnik zrobiony na chwilę żeby sprzedać a jego śmierć jest tylko kwestią czasu :wink:

Podsumowując. Z daleka od tego AMG bo to puszka pandory i prośba o kłopoty.

A ja jeżdżę nadal moją 335d z czego jestem bardzo zadowolony i nie w głowie mi zamiany ;)

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie pisalem szkoda ze odpusciles AMG a nie ten konkretny egzemplarz AMG....

 

Po takich nowinkach tez bym tez bym zrezygnowal z zakupu tego egzemplarza...

 

ps: przebieg pewnie zostal dopasowany do nowego silnika ;)

ps2: w uzywanym Nletnim aucie nikt nie wymeinia w ASO silnika za 100k+ ;) - kazdy szuka na allegro i zamyka sie w dwoch -trzech dyszkach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie...

i faktycznie ten egzemplarz wymagałby dokładniejszego sprawdzenia a na pewno nie odrzucenia od domysłów i historii serwisowej

bo umówmy się że i tak auto wyjściowo jest około 30-40tys.zł tańsze od podobnym aut na rynku.

 

ale w dalszym ciągu nie porównujmy klasy C63 do 335d dwie różne bajki.

 

TE ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasna sprawa. Nie ma co porównywać 335d do C63. To inne światy.

Tymczasem u mnie mały update.

 

Wizyta u detailerów.

Całodniowa konserwacja tapicerki, foteli, plastików, itp.

Do tego zabieg prania alcantary na kierownicy performance - efekty super. Kierownica znowu jest miękka i puszysta :mrgreen:

Niby sam czyszczę skóry raz w miesiącu ale co profesjonaliści to profesjonaliści.

Poza tym wymienione termostaty na nowe ORI BMW i nowy płyn chłodniczy.

W KOŃCU samochód łapie temperaturę jak powinien.

Przed wymianą po przejechaniu 17 km drogi do Krakowa, temperatura silnika zazwyczaj 55-60 C.

Po wymianie 90-100 C :)

 

Proszę bardzo. Tak wyglądają fotele po 200tys przebiegu :wink:

http://i752.photobucket.com/albums/xx161/Nightsabes777/BMW%20topic%20update/2015-01-08190459_zpsc2b750f0.jpg

http://i752.photobucket.com/albums/xx161/Nightsabes777/BMW%20topic%20update/2015-01-08190345_zps0cdeac22.jpg

http://i752.photobucket.com/albums/xx161/Nightsabes777/BMW%20topic%20update/2015-01-08190505_zps70b725ac.jpg

 

Kierownica po praniu. Alcantara na kilkuletniej kierownicy nie różni się teraz od nowej na blendzie.

http://i752.photobucket.com/albums/xx161/Nightsabes777/BMW%20topic%20update/2015-01-08190305_zps34548039.jpg

http://i752.photobucket.com/albums/xx161/Nightsabes777/BMW%20topic%20update/2015-01-08190232_zps5c7fff4e.jpg

http://i752.photobucket.com/albums/xx161/Nightsabes777/BMW%20topic%20update/2015-01-08190105_zps4ea9838b.jpg

http://i752.photobucket.com/albums/xx161/Nightsabes777/BMW%20topic%20update/2015-01-08190017_zpsee25f43e.jpg

http://i752.photobucket.com/albums/xx161/Nightsabes777/BMW%20topic%20update/2015-01-08190008_zps47fbc0b5.jpg

 

Stare, niesprawne termostaty.

http://i752.photobucket.com/albums/xx161/Nightsabes777/BMW%20topic%20update/2015-01-14123022_zpsaaa345a7.jpg

http://i752.photobucket.com/albums/xx161/Nightsabes777/BMW%20topic%20update/2015-01-14123014_zps3af57d36.jpg

http://i752.photobucket.com/albums/xx161/Nightsabes777/BMW%20topic%20update/2015-01-14123159_zpscfdc85db.jpg

 

Nowe termostaty i płyn.

http://i752.photobucket.com/albums/xx161/Nightsabes777/BMW%20topic%20update/2015-01-14123452_zps342c301f.jpg

http://i752.photobucket.com/albums/xx161/Nightsabes777/BMW%20topic%20update/2015-01-14123511_zpsf26161ed.jpg

http://i752.photobucket.com/albums/xx161/Nightsabes777/BMW%20topic%20update/2015-01-14124223_zpsaea63417.jpg

http://i752.photobucket.com/albums/xx161/Nightsabes777/BMW%20topic%20update/2015-01-14132033_zps07cb4b5e.jpg

 

Temperatura po dojechaniu do domu :) :)

http://i752.photobucket.com/albums/xx161/Nightsabes777/BMW%20topic%20update/2015-01-14151233_zpsad01e9e6.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
wszystko na plus :cool2: , ale ten płyn nie nadaje się do Bmw, jest to płyn do grupy VW G12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co nie da rady i bedzie parowal ? mi sie wydaje ze to bez roznicy czy febi czy preston czy orginal bmw i tak wszytkie sa do minus 37 to co to za roznica ktory ????

 

 

ja mam pytanie z innej beki ile litrow wchodzi ?8 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
6 - 7 jak wymienisz będzie dobrze a jak z płynem wszystko Ci jedno to się nie wtrącam :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlsanie kolego chcialbym sie dowiedziec jaka jest roznica w tych plynach ? ja zawsze lalem prestone i wydawalo mi sie ze to bez roznicy :wink: ale jezeli jest inaczej prosze o opis jakis jakie sa roznice i co sie wydarzy kiedy sie wleje niezalecany do tego modelu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlsanie kolego chcialbym sie dowiedziec jaka jest roznica w tych plynach ? ja zawsze lalem prestone i wydawalo mi sie ze to bez roznicy :wink: ale jezeli jest inaczej prosze o opis jakis jakie sa roznice i co sie wydarzy kiedy sie wleje niezalecany do tego modelu

I ja jestem ciekaw :)

Płynu tego nalano mi w znanym i popularnym krakowskim serwisie BMW z zapewnieniem, że to jedno i to samo.

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Prestone jest ok ale mieszanie G11 i G12 na dłuższą metę może zrobić bagno w zaworach ogrzewania, generalnie płyny używane przez Bmw czy to hamulcowy czy chłodniczy są naprwdę ok nawet po paru latach zachowują parametry jak nowe z butelki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie , da się w zwykłem e92 dokodować wskazywanie temp. silnika między zegarami ?

Po czym poznałeś niesprawność termostatów ? . Zrób ten program w końcu i ciesz się nowym samochodem :) !

Nie da się. Możesz jedynie wejść w ukryte menu i sprawdzić ale to dosyć skomplikowane.

Po czym poznałem? Po kierownicy :mrgreen:

Zerknij na ostatnie zdjęcie to zrozumiesz :wink:

 

Prestone jest ok ale mieszanie G11 i G12 na dłuższą metę może zrobić bagno w zaworach ogrzewania, generalnie płyny używane przez Bmw czy to hamulcowy czy chłodniczy są naprwdę ok nawet po paru latach zachowują parametry jak nowe z butelki

W takim razie jeszcze dzisiaj będzie wymieniony na ORI. Nie zdawałem sobie sprawy z tego, że to ma znaczenie.

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat przy ostatniej wymianie plynu chlodzacego (namowiony przez Gorika) przeszedlem na orginal i temp silnika jest o 2 stopnie nizsza w porownaniu z prestonem, poza tym mam wrazenie ze pompa woda jest mniej obciazona ale moze to tylko odczucie i tak uzywanie zlego plynu chlodzacego prowadzi do duzych kosztow, w audi mnie to kosztowalo wymiane pompy i glownego intercollera z termostatem... 2,5 k zyla.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj odebrałem i zamontowałem niemiecką rozpórkę aluminiową "Wiechers".

Specjalnie na tą okazję wiersz. Idzie tak:

"Aby sztywna była furka w furce musi być rozpórka" :mrgreen:

 

Zaraz po montażu wybrałem się na kręte drogi Parku Ojcowskiego.

Efekty przerosły moje oczekiwania.

Samochód znacznie lepiej się prowadzi, na zakrętach nie buja, jest bardziej stabilny.

To nie autosugestia. Różnica rzeczywiście jest odczuwalna.

Także biję się w pierś bo nie wierzyłem pókim nie przekonał się sam :wink:

Aluminium jest polerowane na wysoki połysk.

 

http://i752.photobucket.com/albums/xx161/Nightsabes777/Rozporka/2015-01-16175317_zps8eb91696.jpg

http://i752.photobucket.com/albums/xx161/Nightsabes777/Rozporka/2015-01-16175244_zpsd2d2d679.jpg

http://i752.photobucket.com/albums/xx161/Nightsabes777/Rozporka/2015-01-16175128_zpsbf29c5ca.jpg

http://i752.photobucket.com/albums/xx161/Nightsabes777/Rozporka/2015-01-16175104_zps7097dc23.jpg

http://i752.photobucket.com/albums/xx161/Nightsabes777/Rozporka/2015-01-16175049_zpseb46c7de.jpg

http://i752.photobucket.com/albums/xx161/Nightsabes777/Rozporka/2015-01-16175030_zps48d91528.jpg

http://i752.photobucket.com/albums/xx161/Nightsabes777/Rozporka/2015-01-16175011_zpsd5038356.jpg

http://i752.photobucket.com/albums/xx161/Nightsabes777/Rozporka/2015-01-16175353_zpscd550bbd.jpg

Edytowane przez Nightsabes777
http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.