Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Podpytaj kolege Plastick on u siebie montował.

Dodatkowo trzeba pobawić się elektroniką ale o tym chyba wiesz.

Opublikowano
Podpytaj kolege Plastick on u siebie montował.

Dodatkowo trzeba pobawić się elektroniką ale o tym chyba wiesz.

 

Wiem, że należy zmienić oprogramowanie silnika, żeby nie wypalał DPFa po założeniu downpipe'a.

I z sondami też trzeba się trochę pobawić.

Zastanawiam się tylko czy po założeniu samochód bankowo będzie kopcić jak lokomotywa?

Bo oglądając filmy na żydrurze, 335d z zamontowanym downpipem mają świetne brzmienie, poprawione osiągi ale też kopcą :/

Znacie kogoś kto ogarnie temat w Krakowie?

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano
Wiem, że należy zmienić oprogramowanie silnika, żeby nie wypalał DPFa po założeniu downpipe'a.

I z sondami też trzeba się trochę pobawić.

Zastanawiam się tylko czy po założeniu samochód bankowo będzie kopcić jak lokomotywa?

Bo oglądając filmy na żydrurze, 335d z zamontowanym downpipem mają świetne brzmienie, poprawione osiągi ale też kopcą :/

Znacie kogoś kto ogarnie temat w Krakowie?

 

lokomotywa to będzie jak usuniesz dpf, wrzucisz pełny przelot i dasz mega mocny program, w innym przypadku tylko od czasu do czasu puści dymka i to wszystko.

 

Jesli chodzi o Krakow i nie tylko to polecam Grześka(Heko) z http://gcstuning.pl/

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano

Jak masz dobrego DPF'a to po co go wycinań ? :duh:

Auto może nie będzie kopciło jak lokomotywa, ale za każdym dynamiczniejszym ruszeniem będzie kopciło - jednym to przeszkadza drugim nie. Ale skoro nie musi to po co ma kopcić ?

 

Jak koniecznie chcesz coś pomodzić to zrób jak Karol w swojej 335d, tłumiki końcowe + intercooler - efekty napewno będą lepsze (wizualne/akustyczne/przyrost).

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Do gałki performance jeszcze mieszek i ręczny performance ;).

 

Ten joystick tak średnio mi podchodzi - z tego co czytalem widać ze nie ori

Opublikowano

w tym pierwszym inku pokazane jest jak gosc zmienia dwoma rekami czemu ? tez tak bedzie trzeba ?

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=0106uI1_m5g

Opublikowano
Jeśli nie chcesz iść w okolicę 360+ to nie ma sensu wyrzucać dpf jeśli dobrze funkcjonuje. Po usunięciu dpf będzie słychać gwizd turbin. Jeśli dodatkowo usuniesz środkowy to będzie słychać je jeszcze bardziej ;)
Jak masz dobrego DPF'a to po co go wycinań ? :duh:

Auto może nie będzie kopciło jak lokomotywa, ale za każdym dynamiczniejszym ruszeniem będzie kopciło - jednym to przeszkadza drugim nie. Ale skoro nie musi to po co ma kopcić ?

Jak koniecznie chcesz coś pomodzić to zrób jak Karol w swojej 335d, tłumiki końcowe + intercooler - efekty napewno będą lepsze (wizualne/akustyczne/przyrost).

To może ja się wypowiem :wink:

DPF warto usunąć jeśli chce się pójść w granice 350/360ps+ bo jest on po prostu hamulcowym uzyskania wyższej, bezpiecznej mocy w 35d. Dodatkowo po usunięciu poprawia się reakcja na gaz (szybciej wstają turbiny) oraz dźwięk (jeśli w dieslu możemy mówić o dźwięku). Minusy to świst turbin i wspomniany dym. Jeśli są projekty 350/360ps+ z DPF to jest nieprofesjonalne dowalenie koksu i proszenie się o nieuchronne problemy z DPF który został (zapchanie) i ryzyko pęknięcia kolektora wydechowego (wysokie EGT).

Jeśli chodzi o dym to w dużym stopniu można to ograniczyć programowo - czyli ogarnięty tuner tak powinien podnieść moc aby była ona w funkcji minimalnego dymu (kąt otwarcie wtrysków). U mnie jest tak, że jak jeżdżę wolno przez jakiś czas (miasto, korki) to się tej sadzy nazbiera w wydechu i później przy gwałtownym bucie musi to wszystko wydmuchać i jest bąk ale bez dramatu. Jeśli jeździ się dynamicznie to ilość dymu jest minimalna - w zasadzie tylko przy mocnym bucie z miejsca jakiś tam delikatny dymek i dalej na wyższych biegach już nic.

Jest jeszcze trzecia kwestia usunięcia DPF, a mianowicie specyficzny zapach spalin (tlenki i jakieś tam inne siarkopochodne). DPF też te zapachy pochłania więc jeśli go nie ma to za autem wali jak za starym Transitem - stojąc w korku samochód stojący za nami na pewno nie jest w komfortowej sytuacji :lol:, a i jak auto odpalimy w garażu np. to po chwili już trzeba się ewakuować jeśli ktoś jest wrażliwy na zapach spalin diesla.

Generalnie polecam usunięcie DPF'a w 3.5d - auto stało się dynamiczniejsze i takie odmulone.

Opublikowano

To może ja się wypowiem :wink:

DPF warto usunąć jeśli chce się pójść w granice 350/360ps+ bo jest on po prostu hamulcowym uzyskania wyższej, bezpiecznej mocy w 35d. Dodatkowo po usunięciu poprawia się reakcja na gaz (szybciej wstają turbiny) oraz dźwięk (jeśli w dieslu możemy mówić o dźwięku). Minusy to świst turbin i wspomniany dym. Jeśli są projekty 350/360ps+ z DPF to jest nieprofesjonalne dowalenie koksu i proszenie się o nieuchronne problemy z DPF który został (zapchanie) i ryzyko pęknięcia kolektora wydechowego (wysokie EGT).

Jeśli chodzi o dym to w dużym stopniu można to ograniczyć programowo - czyli ogarnięty tuner tak powinien podnieść moc aby była ona w funkcji minimalnego dymu (kąt otwarcie wtrysków). U mnie jest tak, że jak jeżdżę wolno przez jakiś czas (miasto, korki) to się tej sadzy nazbiera w wydechu i później przy gwałtownym bucie musi to wszystko wydmuchać i jest bąk ale bez dramatu. Jeśli jeździ się dynamicznie to ilość dymu jest minimalna - w zasadzie tylko przy mocnym bucie z miejsca jakiś tam delikatny dymek i dalej na wyższych biegach już nic.

Jest jeszcze trzecia kwestia usunięcia DPF, a mianowicie specyficzny zapach spalin (tlenki i jakieś tam inne siarkopochodne). DPF też te zapachy pochłania więc jeśli go nie ma to za autem wali jak za starym Transitem - stojąc w korku samochód stojący za nami na pewno nie jest w komfortowej sytuacji :lol:, a i jak auto odpalimy w garażu np. to po chwili już trzeba się ewakuować jeśli ktoś jest wrażliwy na zapach spalin diesla.

Generalnie polecam usunięcie DPF'a w 3.5d - auto stało się dynamiczniejsze i takie odmulone.

 

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź :cool2:

Zatem po dłuższym przemyśleniu tematu doszedłem do wniosku, że na tą chwilę DPF zostaje. Skoro jest w 100% sprawny to niech sobie tam siedzi.

A puki co seryjne 286 KM w zupełności mi wystarcza więc daruję sobie ten dolot.

Pożyjemy - zobaczymy. Może w przyszłym roku, po kasacji punktów karnych, pomyśle o zwiększeniu stadka "kuni" :wink:

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano

Co sądzicie o marce filtrów "KNECHT" ?

Używaliście ich u siebie? Jeżeli tak to czy jesteście zadowoleni?

Co prawda u mnie olej dopiero za 17 000 km ale pojawiła się ciekawa aukcja i zastanawiam się czy nie lepiej uzbroić się zawczasu ;)

http://allegro.pl/bmw-e90-335-d-zestaw-filtrow-knecht-i3497502166.html

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano

ciekawa ? hmm ja kupilem takie jak nizej bo innych nie bylo w sklepie, chcialem komplet manna ale bylo co bylo a nie chcialo mi sie latac po innych sklepach - wyszlo jakies 520 zl po znizce 450 pln

mann paliwa

mann oleju

knecht kabinowy

2x "castrol 5w30 4litry "

sct powietrza

 

razem 450 pln

Opublikowano

Zatem wpadną produkty firmy KNECHT. Dzięki za rady :wink:

 

Ale chciałem się podzielić z wami kilkoma nowościami w moim samochodzie.

Przede wszystkim karbonowy spoiler performance siedzi już jak należy, został przyklejony na OEM folii BMW rekomendowanej do spoilerów. Trzyma się jakby był przykręcony :)

Poza tym wymieniłem kilka rzeczy:

-osłony pod samochodem

-wloty powietrza w zderzaku

-prawy próg

-wszystkie kostki pod samochodem

 

Wszystko na OEM częściach, bez półśrodków :wink:

Wymieniłem je ze względu na to, że samochód ma być IGŁA a kostki były już pokiereszowane, próg posiadał malutkie wgniecenie a od spodu niewielkie pęknięcie, jeden wlot powietrza był pęknięty a lewa osłona podwozia była już zmaltretowana. Może dla niektórych fanaberia ale lubię kiedy mój samochód jest w idealnym stanie :roll:

Podwozie po wymianie dokładnie wymyte i zakonserwowane.

Na końcu postu zagadka! :D :D :D

ZDJĘCIA:

 

Stary próg( z zewnątrz wyglądał na prawie idealny):

http://imageshack.us/a/img405/1363/v0qq.jpg

http://imageshack.us/a/img818/8283/j0z1.jpg

 

A tutaj po zdjęciu i widoczny uszczerbek:

http://imageshack.us/a/img823/2953/5nav.jpg

http://imageshack.us/a/img30/5035/c27l.jpg

 

Tu już zdjęty. Nie mogłem sobie darować i wyczyściłem to co pod spodem ;)

http://imageshack.us/a/img834/4200/x7kj.jpg

http://imageshack.us/a/img46/1397/3x3k.jpg

 

Nowy prożek:

http://imageshack.us/a/img15/1852/qfcy.jpg

 

Porównanie stara vs. nowa osłona:

http://imageshack.us/a/img707/6403/zhyc.jpg

http://imageshack.us/a/img546/1147/dlrs.jpg

http://imageshack.us/a/img30/4940/ye3w.jpg

 

Stare wloty powietrza:

http://imageshack.us/a/img202/2872/ie5f.jpg

 

Nowe wloty:

http://imageshack.us/a/img27/3316/snum.jpg

 

Nowe kostki:

http://imageshack.us/a/img850/5692/x91d.jpg

http://imageshack.us/a/img809/2208/u8b4.jpg

 

A na koniec zagadka :D

Przyszła niedawno tajemnicza paczka. Kto zgadnie co jest w środku?

Podpowiedź!

Włodi powinien wiedzieć o co chodzi :norty:

http://imageshack.us/a/img405/852/4c05.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano

widze że dbasz o najmniejsze szczegóły, bez żadnych półśrodków :cool2:

podziwiam :8)

http://img38.imageshack.us/img38/8832/hu9c.jpg
Opublikowano

pewnie wzorem Włodka u Ciebie też nie będzie można pier... drzwiami ;) Fajny bajer miałem okazję dziś zobaczyć w Toruniu.

Za konserwację podwozia i dbanie o detale :cool2:

p.s. trochę chyba mały karto n jak na dyfuzor;)

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Soft close, to takie przewidywalne :mrgreen: :cool2: :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.