Skocz do zawartości

BMW E46 320D 150 KM LAUNCH CONTROL by TC-PERRFORMANCE.EU


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Trzymasz obroty pedałem gazu normalnie, po prostu są pewne ograniczenia mocy oraz momentu podczas startu na 1 biegu, które niwelują poślizg kół do minimum podczas startu, aby auto było w stanie jak najszybciej wystartować przy jak najmniejszych stratach, które występują przy buksowaniu kół. Tak to rozumiem. ;)
Opublikowano

przecież tak samo można ruszyć kazdym autem właśnie żeby koła na granicy przyczepności były. Kwestia wyczucia auta, sprzęgła i opon :)

 

no w automacie to powinno być bo tam cieżko ostro ruszyć, ale w manualu można dowolnie wybrać sobie jak chcemy ruszyć :)

szukam
Opublikowano
No właśnie nie, bo przy mocniejszym aucie po bardzo dobrym ruszeniu, bez poślizgu kół i puszczeniu już sprzęgła po samym dodaniu gazu koła zaczynają buksować i wtedy tracisz już cenne setne sekundy. Jechałem kiedyś golfem IV z tym systemem uaktywnionym po remapie i uwierz mi, że jest różnica.
Opublikowano
LC ma jak najbardziej rację bytu w aucie z manualną skrzynią przy czym bez możliwości zmiany biegów bez puszczania gazu jest IMO sztuką dla sztuki. Nie mniej jednak wyrazy uznania za ciekawą kombinacje. BTW jak rozwiązaliście kwestię uruchomienia procedury? Jakaś kombinacja z hamulcem czy coś prostszego?
Kupię komplet felg styling 270
Opublikowano

czyli nadal wyjdzie na to samo jeśli po ruszeniu mając mega mocne auto nie otworzymy przepustnicy na maxa żeby nie tracić trakcji tylko bedziemy przyspieszać na granicy.

 

mało jest aut które dynamicznie ruszając na granicu poślizgu po wystartowaniu potrafią podczas jazdy jeszcze raz zerwać przyczepność na tym samym biegu. Patrząc na to samo w automacie, procedura startu jest tak dobrana żeby tylko wystartować z odpowiednich obrotów z gazem wciśnietym do deski, czyli po starcie najbardziej efektywnym, mając gaz w podłodze nie zrywa jeszcze raz przyczepności, dopiero ewentualnie przy zmianie biegu.

 

tak ja to widze :P

szukam
Opublikowano

Ja nie wiem na czyn ten LC polega, co tam zmieniono itd.

Ale u mnie po wymianie opon jak dobrze ruszę z podobnych obrotów to praktycznie po chwili zmieniam na 2kę i przyśpieszenie aż mnie zadziwia i ani opony nie piszczą ani nie ma wielkiego poślizgu, często tak nie robię bo i po co ale wygląda to tak samo - moim zdaniem.

A jak trafie dobrze na 2kę to nie zrywa nic tylko jak z procy momentem ciągnie jeszcze lepiej.

Dlatego ja nic szczególnego na filmiku nie widzę, jedzie sobie samochód ... tyle że depcze - przydałby się opis jakiś może ... bo jestem ciekaw bliżej o co chodzi.

Opublikowano
przecież tak samo można ruszyć kazdym autem właśnie żeby koła na granicy przyczepności były. Kwestia wyczucia auta, sprzęgła i opon :)

 

no w automacie to powinno być bo tam cieżko ostro ruszyć, ale w manualu można dowolnie wybrać sobie jak chcemy ruszyć :)

 

Ty to wiesz, ale dziewczynki gadżeciary już nie ...tak jak ta dziewczynka z Koeningsegga w Poznaniu

 

Walter Rohrl, Vatanen czy Holowczyc zabiliby śmiechem te wynalazki.

Opublikowano

...tak jak ta dziewczynka z Koeningsegga w Poznaniu

Wiesz jaką mocą legitymuje się Koenigsegg CCX?? To nie jakieś 200 KM. Jak wyszedł na tą prostą to mielił pięknie. 0 - 100 km/h w 3,2 s mówi samo za siebie. Opanować takie auto to jest na pewno sztuka. Tak wiem, pewnie zaraz będzie o doświadczeniu, umiejętnościach itp. itd., Kubica też jest doświadczony, a załatwił sobie zwolnienie w F1 może na całe życie. Wiem też że co druga osoba z forum opanowała by to auto albo spokojnie jechała 50 km/h... Człowiek to tylko człowiek, popełnia masę błędów. Temu Norwegowi, czy Finowi na pewno teraz nie są potrzebne umoralniające teksty, bo jeśli ma sumienie to pewnie nie będzie mógł spać po nocach. Druga sprawa, który mądry człowiek ustawił ludzi przy samej skrajni jezdni, na odcinku na którym więcej niż 100% było pewne, że będą cisnąć, a przed tym wychodzić bokiem z nawrotki...

Opublikowano

...tak jak ta dziewczynka z Koeningsegga w Poznaniu

Wiesz jaką mocą legitymuje się Koenigsegg CCX?? To nie jakieś 200 KM. Jak wyszedł na tą prostą to mielił pięknie. 0 - 100 km/h w 3,2 s mówi samo za siebie. Opanować takie auto to jest na pewno sztuka. Tak wiem, pewnie zaraz będzie o doświadczeniu, umiejętnościach itp. itd., Kubica też jest doświadczony, a załatwił sobie zwolnienie w F1 może na całe życie. Wiem też że co druga osoba z forum opanowała by to auto albo spokojnie jechała 50 km/h... Człowiek to tylko człowiek, popełnia masę błędów. Temu Norwegowi, czy Finowi na pewno teraz nie są potrzebne umoralniające teksty, bo jeśli ma sumienie to pewnie nie będzie mógł spać po nocach. Druga sprawa, który mądry człowiek ustawił ludzi przy samej skrajni jezdni, na odcinku na którym więcej niż 100% było pewne, że będą cisnąć, a przed tym wychodzić bokiem z nawrotki...

 

Wzruszyłem się...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dobre, jeden kris na tym forum jest. Nie nigdy nie pisałem o autach w USA.

Zielo :cool2:

PZDR>

Opublikowano

I kriss mial racje. Generalnie nie jezdza.

Informacja z pierwszej reki, od amerykanina. Nie wiem czy chodzi o kwesti podatkow czy ekologii.

 

Diesle maja tam ciezarowki i superluksusowe limuzyny najnowszej generacji. Ogolnie okolo 3% pojazdow ma tam silnik diesla z czego tylko okolo 0.8% to samochody osobowe.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
KRIS, koleżka już wklejał ten sam tekst i szybko poleciał. Poleci i teraz. Taki hobbysta.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wydaje mi się że nie ma co się spinać. Widzę żę MODY i tak robią swoją robotę wiec zostawmy to im bez zbędnego spuszczania się nad kolegą :mrgreen:

 

PZDR>

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A mi się trolowanie trola podoba :8) Myślał, że się ludzie uniosą i będzie darmowa rozrywka, a tu niespodzianka :mrgreen:

Już coś o swojej przyjaźni z koniem zaczyna, zaraz mu ciśnienie skoczy :cool2:

Morze pszy okazji koń wreżcie błendy poprawi.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
po co spamujesz? jak TC ogarnie porządnie wszystko to napewno będzie w jego ofercie a póki co czekaj...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.