Skocz do zawartości

Akcja serwisowa e46 2002-2003? Poduszki powietrzne.


pawel28

Rekomendowane odpowiedzi

Dostałem odpowiedź z ASO BMW, że mój egzemplarz 09/2004 też podlega akcji serwisowej. Poduszka zamówiona, jak przyjedzie będzie kontakt i umawianie się na 1,5godz wymianę.

Możesz opisać proces kontaktowania się z ASO ?

Jestem z wrocławia i może tu mi ktoś pomoże przetrzeć szlaki kontaktu z ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 395
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Napisz maila z vin-em i dostaniesz odpowiedź czy się łapiesz czy nie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem odpowiedź z ASO BMW, że mój egzemplarz 09/2004 też podlega akcji serwisowej. Poduszka zamówiona, jak przyjedzie będzie kontakt i umawianie się na 1,5godz wymianę.

Możesz opisać proces kontaktowania się z ASO ?

Jestem z wrocławia i może tu mi ktoś pomoże przetrzeć szlaki kontaktu z ASO

 

Mail już był napisany wcześniej, ale proszę: info.bmw.pl@bmw.com

Piszesz na ww. adres , że dowiedziałeś się do akcji, masz E46 o numerze VIN: xxxxxxx

I czy kwalifikujesz się do wymiany.

Potem masz odpowiedź i moja brzmiała:

"w odpowiedzi na Pana dzisiejszą wiadomość informuję, iż Pana BMW E46 o numerze VIN xxxxxxx zostało objęte akcją techniczną dotyczącą poduszek powietrznych. W związku z tym prosimy o kontakt z najbliższym autoryzowanym serwisem BMW."

Można kontaktować się oczywiście najpierw z lokalnym ASO, ale jakoś wolałem z BMW polska najpierw się upewnić.

Zadzwoniłem do lokalnego ASO, w moim przypadku lubelskiego, Pan tam też sprawdził VIN i obiecał oddzwonić po sprawdzeniu czy mają poduszki. Oddzwonił po jakichś 10-15min i umówił mnie za 3dni.

W moim przypadku akcja trwała 45min. Wszystko grzecznie i kulturalnie. Nawet dwukrotnie Pan mnie przepraszał, iż w związku z odłączeniem akumulatora to zresetował się licznik kilometrów. Tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Możesz opisać proces kontaktowania się z ASO ?

Jestem z wrocławia i może tu mi ktoś pomoże przetrzgeć szlaki kontaktu z ASO

Hehe proces to za dużo powiedziane. Napisałem maila do lokalnego ASO z prośbą o sprawdzenie po VINie, czy łapę się na wymianę. Miły pan odpisał, że tak i że zamawia dziś poduszki i skontaktuje się jak przyjdą, żeby się umówić na 1,5 godz wymianę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem odpowiedź z ASO BMW, że mój egzemplarz 09/2004 też podlega akcji serwisowej. Poduszka zamówiona, jak przyjedzie będzie kontakt i umawianie się na 1,5godz wymianę.

Możesz opisać proces kontaktowania się z ASO ?

Jestem z wrocławia i może tu mi ktoś pomoże przetrzeć szlaki kontaktu z ASO

 

No przeciez ja bylem, we Wroclawiu, bo stad tez jestem. Konkretnie w Inchcape, bo innego ASO u nas nie ma. Nie wiem o jakim katowaniu sie mowisz w ogole.

Jeden telefon ode mnie, potem jeden od nich zeby ustalic date, szybka wymiana. Wyjechalem czysciutkim samochodem i to tyle.

Mam same pozytywne wrazenia. Akcja jest dobrowolna, jak masz uprzedzenia, lepiej nie jedz, bo potem jeszcze po nocach nie bedziesz mogl spac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie wymiana by-pass'ów serca u starego dziadka, tylko prosta czynność manulana, która trwa realnie 15 minut. Jeśli ktoś chce ograniczyć ryzyko domniemanych uszkodzeń pojazdu niech zakaże mycia samochodu tak jak ja zrobiłem i będzie zadowolony.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam dziś byłem na akcji wymiany poduszki w M-Cars Kraków, maila napisałem do nich 26 marca po godzinie dostałem odpowiedz, że moja betka z grudnia 2004 łapie sie na akcje cała operacja trwała ok 1,5 godz w raz z przegladem na ktorym wyszło ze mam lewy lącznik stabilizatora do wymiany. Ogólnie jestem zadowolony z uslugi poduszki mają na miejscu wiec nie trzeba czekac.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem odpowiedź z ASO BMW, że mój egzemplarz 09/2004 też podlega akcji serwisowej. Poduszka zamówiona, jak przyjedzie będzie kontakt i umawianie się na 1,5godz wymianę.

Możesz opisać proces kontaktowania się z ASO ?

Jestem z wrocławia i może tu mi ktoś pomoże przetrzeć szlaki kontaktu z ASO

 

Mail już był napisany wcześniej, ale proszę: info.bmw.pl@bmw.com

Piszesz na ww. adres , że dowiedziałeś się do akcji, masz E46 o numerze VIN: xxxxxxx

I czy kwalifikujesz się do wymiany.

Potem masz odpowiedź i moja brzmiała:

"w odpowiedzi na Pana dzisiejszą wiadomość informuję, iż Pana BMW E46 o numerze VIN xxxxxxx zostało objęte akcją techniczną dotyczącą poduszek powietrznych. W związku z tym prosimy o kontakt z najbliższym autoryzowanym serwisem BMW."

Można kontaktować się oczywiście najpierw z lokalnym ASO, ale jakoś wolałem z BMW polska najpierw się upewnić.

Zadzwoniłem do lokalnego ASO, w moim przypadku lubelskiego, Pan tam też sprawdził VIN i obiecał oddzwonić po sprawdzeniu czy mają poduszki. Oddzwonił po jakichś 10-15min i umówił mnie za 3dni.

W moim przypadku akcja trwała 45min. Wszystko grzecznie i kulturalnie. Nawet dwukrotnie Pan mnie przepraszał, iż w związku z odłączeniem akumulatora to zresetował się licznik kilometrów. Tyle.

 

dzięki skorzystałem z twojej podpowiedzi napisałem maila i okazało się że mój również jest objęty akcją. Jak załatwię dam znać jak poszło będę załatwiał w Warszawie w Auto Fusie .. Podobno największy dealer w Polsce ciekawe jak potraktują :)

BUNIA :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie byłem wczoraj w BMW Bawaria Motors w Jankach kupić nakrętkę do kół i dowiedziałem się, że moje auto jest objęte akcją serwisową na poduszkę powietrzną pasażera. Kazali się umówić na wymianę. Moje auto jest z 2000 roku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również i moją E46tke objęła akcja techniczna wymiany poduszki pasażera. Polecam współpracę z serwisem BMW Bawaria Motors Janki. Obsługa, klimat i otoczka związana z pobytem w serwisie na najwyższym możliwym poziomie dobrego obyczaju. Sama akcja techniczna to kwestia ok 1 godziny. Gorąca herbata wypita, najnowsze modele BMW obejrzane, auto "naprawione", umyte i odkurzone :cool2: Jeszcze raz szczerze polecam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z auto fusa na ostrobramskiej w Wawie rezygnuje. Porażka według pana wymiana trwa ... uwaga 3 Godziny !!!!!!! jak się zapytałem czemu tak długo to zaczął mi bajki opowiadać o myciu sprzątaniu o sprawdzeniu stanu technicznego itd itp. Powiedziałem że tymi dodatkami do wymiany poduchy nie jestem zainteresowany bo stan auta swojego znam i sam go sprzątam i myje. To oburzył się że taki mają standard. Czyli innymi słowy naciągają innych klientów i robią w bambuko mówiąc o trwaniu napraw. Przy normalnych naprawach aż bałbym się zostawić auto u nich ze względu że przy wymianie filtra powietrza będą sprzątać czyścić i myć auto a potem powiedzą 500 :)
BUNIA :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To oni mnie wzywaja i tylko na to wyrazam zgode o obejmuje akcja. Jak maja takie standardy ze sprzataja i myja to na ich koszt bo inaczej nie zgadzam sie.

po swojej robocie powinni posprzatac.

 

zgadzam się .... ale jeśli taka czynność im zajmuje 3 godziny to albo ktoś tego zrobić nie potrafi albo ściemniają. Inna sprawa że w moim przypadku to miało być gratis i za to nikt nie oczekiwał kasy. Ale czy ja muszę sobie tego nie życzyć jeśłi to ma tyle trwać?

BUNIA :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to po mojemu nie jest tak:

 

Nie mogą powiedzieć że w ramach akcji serwisowej wymienią poduszkę w ciągu godziny bo jakby ktoś przyjechał do serwisu w takiej sprawie ale poza akcją serwisową to musieli by powiedzieć że potrwa to godzinę i by zarobili za jedą roboczogodzinę. A tak zarobią za trzy roboczogodziny.

 

Po prostu biznes.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem przed chwila do serwisu w Toruniu (mam najbliżej) i moje auto jest objęte akcją. Mila Pani poinformowała mnie, że czas trwania operacji to 1,5 - 2h. Umówiony jestem dopiero na 21 maja bo tak mi akurat najbardziej pasuje.

Pytanie mam w związku ze sprzecznymi informacjami z tego tematu:

W ramach tej akcji sprawdzają stan techniczny, odkurzają i myją auto - rozumiem że jest to usługa darmowa przy okazji wymiany poduszki?

Nie chciałbym być niemiło zaskoczony, gdy po całej akcji wystawia mi rachunek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.