Skocz do zawartości

pawel28

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d 01r.

Osiągnięcia pawel28

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Zapytam przy okazji. Co daje w prelci świata led adaptacyjne(te środkowe) dokupienie asystenta długich świateł? Czy to po prostu wykańcza długie jak coś jedzie z przeciwka? Czy działa wycinanie?
  2. Czemu miałoby być łatwiej na 184 niż 204. Pytam z ciekawości. Chodzi o dsc czy jeszcze o coś innego?
  3. Czy to znaczy że można fotele z e60 wstawić do e46? Zawsze wydawały mi się szersze w e60
  4. Witam. Akcja serwisowa dotyczy wadliwej serii poduszek powietrznych wyprodukowanych przez Takata. Takata Corp. dostarczała BMW poduszki powietrzne, które montowane były w serii 3 2002-2003 To prawda?
  5. Trochę późno ale może komuś się jeszcze przyda. Nie było dymienia ani nie ubywało płynu chłodniczego. Najważniejszy objaw jaki był to trudne wkręcanie się na obroty nawet na biegu jałowym.
  6. Witam. Wszystko już było omawiane na forum. Moim zdaniem masz właśnie objawy uszkodzonego przepływomierza. Prawidłowo samochód(z silnikiem m47) powinien przyspieszać od poniżej 2000 obrotów/min do ponad 4000 płynnie, bez jakiś słabnięć. Ekonomizer w tym czasie opiera się o koniec skali, czyli 20l na pierwszych 4 biegach i wskazuje ok 16 na biegu 5. Gdy ekonomizer zachowuje się inaczej(np. spadek miedzy 2.5 a 3,5 tys do np. 12l) może być to objawem uszkodzonego przepływomierza. Może nie być błędów na komputerze. Po wykonaniu pełnej diagnostyki z logami wydaje mi się że można potwierdzić diagnozę. Możesz też odpiąć przepływomierz i przejechać się. Jeśli będzie jechał lepiej(ale jeszcze nie na 100% możliwości silnika) to masz raczej potwierdzenie diagnozy. Nie możesz jeździć na stałe bez przepływomierza ponieważ silnik nie będzie osiągał pełnej mocy i spalanie wzrośnie. Jeśli masz założony fabryczny przepływomierz z końcówką numeru części 314 t wymieniając na nowy z końcówką 527 musisz wykonać adaptacje(zmiana softu w komputerze na najnowszy w ASO lub u mechanika), ewentualnie zmiana mapy silnika na odpowiednią pod nowy przepływomierz(być może tańsza wersja). Przepływomierz z ASO lub zamiennik Bosch. Inne są niepolecane ale być morze ktoś może poleci jeszcze inną firmę. pzdr
  7. Mam jeszcze pytanie odnośnie tuleji. Czy można kupić na alle... czy są same podróbki? Chodzi mi raczej o Lemfordera Ma ktoś może sprawdzonego sprzedawce?
  8. Teraz mam założone z przodu Febi, 25 tys km temu. Są już do zmiany, raczej nie kupie ich drugi raz. Płaciłem 190 zł za dwie(z "motylkami"). Teraz chcę spróbować lemforder'a będę miał porównanie.
  9. maniek21112 U mnie, przed liftem jest DSC i działa. Jak szukałem to sporo z 2001r. miało już DSC, chociaż większość była z ASC. Chyba było dostępne z za dopłatą.
  10. Nie wiem czy Ci to pomoże ale byłem kiedyś w tym komisie, dokładniej w 2009r. Mam bardzo pozytywne wspomnienia. Właściciel przytrzymał dla mnie samochód prawie tydzień (oglądał go mój wcześniej mój znajomy), zszedł z ceny ok 10%. Samochód był zgodny z tym co mi mówił przez telefon. Nie wiem co więcej mógłbym dodać. To 530i nie jest chyba zbyt tanie. 535i e39 ma gaz a to podnosi ceny aut dość znacznie w tym rejonie(nie wiem dlaczego).
  11. Te wajchy wyglądają na całe. W light switch center jest bład 33 VHAC front load sensor break. To znaczy ze przedni czujnik na wahaczu jest do wymiany? Możliwe ze ten błąd wyskoczył po tym jak odpinałem wtyczkę od tego czujnika? Chciałem sprawdzić jak wyglądają wtyki i odpinałem ją przed podłączeniem do komputera.
  12. W tym instrument cluster wyskoczył mi błąd 190 light module- EEPROM error. Czy to znaczy ze trzeba wymienić moduł świateł?
  13. Witam wszystkich. Mam problem ze światłami. W ogóle się nie poziomują i świecą zbyt nisko od 2 dni. Po włączeniu wykonują test silniczków ale później są nieruchome. Próbowałem sprawdzić czujniki od poziomowania w inpie ale nie udało mi się. Czy jest to wogóle do sprawdzenia w inpie? Jeśli tak to jak to zrobić ? Proszę o podpowiedzi.
  14. Chyba nie do końca. Niby się łączy z autem ale co chwile wyskakuje jakiś komunikat, coś w stylu że nie ma odpowiedzi sterownika. Nie miałem dziś zbyt wiele czasu by na to poświęcić więc pewnie coś robię źle ze względu na pośpiech. pzdr
  15. Turbo zdemontowałem żeby zdjąć kolektor wydechowy. Oglądałem je dosyć dokładnie i łopatki są całe, wirnik nie ma luzu. Przejechałem ok 200 km od wczoraj i na razie nie ma śladu uszkodzeń turbosprężarki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.